• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το Canyon Three-Wheeler της Can-Am έχει δυνατότητες εκτός δρόμου χρήσης.
Νέα Αγοράς 27/08/2024 - 22:22

Το νέο τρίτροχο της Can-Am είναι ένα μοντέλο περιπέτειας και καθώς αυτός ο τομέας παρουσίασε σταθερή ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, Η Can-Am είναι πρόθυμη να επωφεληθεί από αυτό με το νέο μοντέλο Canyon.

Το νέο μοντέλο διαθέτει ελαστικά μικτής χρήσης και ψηλότερη ανάρτηση, καθιστώντας το έτοιμο για οδήγηση εκτός δρόμου. Τα τρίτροχα της εταιρίας ήταν πάντα ενδιαφέροντα και μερικές φορές περίεργα. Και ενώ μοντέλα όπως το Ryker και το Spyder έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή χάρη στις δυνατότητές τους στο δρόμο, η Can-Am σκέφτηκε ότι θα ήταν καλή ιδέα να βγάλει τα τρίτροχα της από την πεπατημένη και να ακολουθήσει έναν ενδιαφέρον νέο δρόμο ή μάλλον να βγει εκτός δρόμου.

Το αποτέλεσμα είναι το ολοκαίνουργιο μοντέλο Can-Am Canyon 2025, μια τρίτροχη μοτοσυκλέτα που η Can-Am λέει ότι είναι το πιο στιβαρό και έτοιμο για περιπέτεια μοντέλο μέχρι σήμερα. Το Canyon έχει σχεδόν αυτό που θα περίμενε κανείς από μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας, εκτός από το γεγονός ότι έχει τρεις τροχούς.

Στα χαρτιά, φαίνεται ότι είναι ένα τρίτροχο έτοιμο να αντιμετωπίσει κάποιο δύσκολο έδαφος εκτός δρόμου, ενώ είναι αρκετά άνετο για μεγάλες αποστάσεις στον αυτοκινητόδρομο, και ίσως ακόμη και λίγη οδήγηση στην πόλη, καθώς στρίβει άνετα με τον πίσω τροχό να διαγράφει μία τροχιά μεγαλύτερης διαμέτρου από αυτή του εμπρός εσωτερικού τροχού.

Το Canyon έχει τον κινητήρα ACE 1.330cc της Can-Am. Είναι τρικύλινδρος υψηλού κυβισμού και αποδίδει 115 ίππους στις 7,250 σ.α.λ. και 130 Nm ροπής στις 5,000 σ.α.λ. Στέλνει την ισχύ στον πίσω τροχό μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.

Σύμφωνα με αυτά που έχουν γραφεί στην ιστοσελίδα RideApart και τα στοιχεία που έχει δώσει η Can-Am, το νέο Canyon διατίθεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού—Standard, XT και Redrock, μαζί με 25 αξεσουάρ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το τρίτροχο και θα μπορούσε να κάνει σχεδόν τα πάντα - από τη μεταφορά του εξοπλισμού μας έως τις τρίτροχες εκδρομές μας, καλύπτοντας σχεδόν κάθε ανάγκη. Αλλά εδώ το θέμα είναι ότι όπως οι μεγάλες μοτοσυκλέτες περιπέτειας από μόνες τους τείνουν να είναι πολύ μεγάλες για να χωρέσουν σε μεμονωμένες στενές διαδρομές εκτός δρόμου, για αυτό και υπάρχει πλέον η αυξανόμενη δημοτικότητα της μεσαίας κατηγορίας ADV όπως η BMW F 900 GS και η Aprilia Tuareg 660 που έχουν μεγάλη επιτυχία, έτσι και ένα τρίτροχο 450 κιλών όπως το Can-Am Canyon θα έχει μεγάλη δυσκολία να κινηθεί σε στενά χωμάτινα περάσματα.

Αντικειμενικά το Can-Am Canyon μοιάζει περισσότερο με ένα τρίτροχο, νόμιμο ATV, μόνο που δεν είναι ακριβώς αυτό. Δεν έχει τόσο μεγάλη απόσταση από το έδαφος όσο οποιοδήποτε ATV και σίγουρα, με την κίνηση στον ένα τροχό, μπορεί να κολλήσει εύκολα σε χώμα και φυσικά σε άμμο. Ως εκ τούτου, είναι περισσότερο από πιθανό όσοι το αγοράζουν να το οδηγούν στο δρόμο το 99% των περιστάσεων, εκτός από μερικούς δρόμους με χαλίκι, ιδανικούς για αυτή την περιπετειώδη αίσθηση της κίνησης εκτός δρόμου.

Το Can-Am Canyon ίσως βρει τη θέση του σε μία χρήση όπου η ισορροπία μιας μεγάλης μοτοσυκλέτας περιπέτειας σε χαμηλές ταχύτητες φοβίζει για μια πιθανή πτώση, καθώς το ανώμαλο έδαφος μπορεί να απέχει πολύ έχοντας λακκούβες με πέτρες και χαλίκια, δυσκολεύοντας έτσι τον αναβάτη να βάλει τα πόδια κάτω για να σταματήσει με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα όταν χρειαστεί, ενώ μία πιθανή πτώση από γλίστρημα στα χαλίκια με λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα μπορεί να αντιμετωπιστεί με την επαφή των τριών τροχών στο έδαφος, έναντι των δύο τροχών.

Η χωρητικότητα φορτίου 200 κιλών είναι επίσης ένα τεράστιο πλεονέκτημα για τους ανθρώπους που κουβαλούν πολύ εξοπλισμό μαζί τους. Και φυσικά, είναι βέβαιο ότι θα προσελκύσει ανθρώπους που πιστεύουν ότι ένα τρίτροχο για χρήση εκτός δρόμου, φαίνεται απλά ωραίο.

 

Επόμενο άρθρο »

24η Συγκέντρωση Κλασικής Μοτοσικλέτας και Melody Pipes στην Ερέτρια

« Προηγούμενο άρθρο

MV Agusta: Νέος τρικύλινδρος κινητήρας στα σκαριά

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ