• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα γυμνή τρικύλινδρη CFMoto 675 NK
Νέα Αγοράς 03/09/2024 - 13:14

Η CFMoto παρουσίασε τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα για την EICMA 2023. Το 2024, ακολούθησε η σπορ CFMoto 675 SR-R. Συνεχίζει με γυμνή – την πιθανή CFMoto 675 NK που εμφανίστηκε στην Κίνα τον Αύγουστο του 2024.

Στα τέλη του καλοκαιριού του 2024 δεν είναι ακόμη σαφές πότε θα κυκλοφορήσει το σπορ μοντέλο CFMoto 675 SR-R και πόσο θα κοστίζει, ενώ το δεύτερο μοντέλο σε αυτή τη νέα πλατφόρμα έχει ήδη φωτογραφηθεί καμουφλαρισμένο στην Κίνα. Θα έρθει η νέα CFMoto 675 NK το 2025;

Με βάση αυτά που έχουν γραφεί στο Γερμανικό Motorrad, το νέο μοντέλο CFMoto 675 NK θα είναι μία παραλλαγή προφανώς από την υπάρχουσα CFMoto 675 SR-R χωρίς σημαντικές αλλαγές, θα μπορούσε –επίσης– να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025. Πιθανώς επίσης στην Ευρώπη και τη Γερμανία, όπου ο Κινέζος συνεργάτης της KTM έχει ήδη την CFMoto 800 NK με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 95 ίππων (σε βάση KTM).

 

Τρικύλινδρος κινητήρας 95 ίππων;

Για τον τρικύλινδρο κινητήρα της CFMoto 675 NK, αναμένονται επίσης 95 ίπποι, γιατί ακόμη και το σπορ μοντέλο 675 SR-R το έχει καταχωρήσει η CFMoto μαζί του. Αυτή είναι πιθανώς μια στρατηγική απόφαση στην ενδιαφέρουσα αυτή κατηγορία με γνώμονα την πρακτική και τις επιδόσεις. Ο τρικύλινδρος κινητήρας της CFMoto θα έχει σίγουρα δυνατότητες για υψηλότερες ταχύτητες και επομένως και υψηλότερες κορυφαίες επιδόσεις. Με βάρος περίπου 54 κιλά, αυτός ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι ένας από τους ελαφρύτερους του είδους του. Και η Bosch παρέχει την έγχυση καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής.

Μοντέρνα γυμνή μοτοσυκλέτα με σπορ ανάρτηση

Το ήδη γνωστό πλαίσιο της σπορ CFMoto 675 SR-R μπορεί να αναγνωριστεί όπως και η ανάρτηση CFMoto 675 NK: κυρτό πλαίσιο και πίσω ψαλίδι από αλουμίνιο, ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά. Αεροδυναμικά καλύμματα στα διπλά δισκόφρενα στο μπροστινό μέρος, η NK προφανώς παίρνει τη σκυτάλη από την SR. Η σχεδίαση, από το ρεζερβουάρ βενζίνης μέχρι το αιχμηρό πίσω μέρος ακολουθεί την SR και μόνο το φέρινγκ λείπει στο μπροστινό μέρος, ενώ η γυμνή μοτοσυκλέτα αποκτά ένα πιο ψηλό τιμόνι προσανατολισμό στην κατηγορία αυτή.

Το βάρος της CFMoto 675 SR-R με γεμάτο ρεζερβουάρ, λέγεται ότι θα είναι 195 κιλά. Χωρίς το φέρινγκ, η CFMoto 675 NK θα πρέπει να ζυγίζει κάτω από τα 190 κιλά. Τα σύγχρονα πρότυπα είναι αναμενόμενα από πλευράς εξοπλισμού και είναι ήδη διαθέσιμα στα μοντέλα της CFMoto: ABS, έλεγχος πρόσφυσης, υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων, φώτα LED και έγχρωμη οθόνη με συνδεσιμότητα.

Το γεγονός ότι η CFMoto θα χρησιμοποιήσει τον τρικύλινδρο κινητήρα που παρουσιάστηκε στην EICMA του 2023 για πολλά μοντέλα δεν αποτελεί έκπληξη, αλλά είναι προφανές. Από τη σπορ CFMoto 675 SR-R, υπάρχουν ήδη επίσημες φωτογραφίες και δεδομένα – ειδικά για την ισχύ των 95 ίππων. Και το στενά συνδεδεμένο γυμνό μοντέλο, το οποίο πιθανότατα θα ονομάζεται CFMoto 675 NK, εμφανίστηκε στην Κίνα ως δοκιμαστικό μοντέλο τον Αύγουστο του 2024. Οι ημερομηνίες για την κυκλοφορία στην αγορά και οι τιμές δεν είναι ακόμη γνωστές, οπότε από το 2025 και μετά θα έχουμε νέα στοιχεία για αυτή τη νέα μοτοσυκλέτα της CFMoto.

Επόμενο άρθρο »

10 + 5 «μυστικά» για έναν επιτυχημένο αγώνα

« Προηγούμενο άρθρο

QJMOTOR Trans Asia 2024 – Part 14: Σιβηρία (Νοβοσιμπίρσκ – Ιρκούτσκ)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ