• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Akrapovič λανσάρει μία εντυπωσιακή νέα εξάτμιση για την Ducati Hypermotard 698 Mono / RVE
Νέα Αγοράς 12/09/2024 - 11:10

Η Akrapovič πρόσθεσε στη γκάμα εξατμίσεων για μοτοσικλέτες Ducati μια εντυπωσιακή νέας σχεδίασης εξάτμιση για την Ducati Hypermotard 698 Mono / RVE. Η Slip-On Line (Titanium) είναι μια ολοκαίνουργια εξάτμιση που έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να ταιριάζει στις γραμμές της Ducati Hypermotard 698 Mono / RVE.

Είναι κατασκευασμένη από υψηλής ποιότητας τιτάνιο με διαδικασία αμμοβολής για τα εξωτερικά χιτώνια του σιγαστήρα, διαθέτει σωλήνες σύνδεσης από ανοξείδωτο χάλυβα και τα εξωτερικά καλύμματα στα ακριανά καπάκια από ανθρακονήματα είναι ανάγλυφα. Αυτή η διαμόρφωση διπλού σιγαστήρα που βγαίνει και στις δύο πλευρές της σέλας, δημιουργεί μια μοναδική εμφάνιση, η οποία ενισχύεται περαιτέρω με την ύπαρξη πλέγματος κυψελών μείωσης θορύβου στα ακριανά καπάκια, όπως φαίνεται σε πολλές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες που υποστηρίζονται από Akrapovič, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών Grand Prix.

Η έρευνα και ο σχεδιασμός αιχμής από τους μηχανικούς της Akrapovič σε όλη τη διαδικασία ανάπτυξης οδήγησαν σε μια εξάτμιση που επικεντρώνεται στην απόκριση στο γκάζι και στους χειρισμούς της οδήγησης για την Ducati Hypermotard 698 Mono / RVE, ενώ παρέχει επίσης βελτιώσεις απόδοσης για τον απαιτητικό αναβάτη.

Η Slip-On Line (Titanium) έχει δοκιμαστεί στο δυναμόμετρο Akrapovič dyno έναντι της ίδιας μοτοσυκλέτας εξοπλισμένης με τυπικό σύστημα εξάτμισης και παρείχε αυξήσεις ισχύος και ροπής 2.9 kW (3.9 hp) στις 10,000 rpm και 1.9 Nm στις 6,800 rpm., αντίστοιχα.

Η χρήση δοκιμασμένων υλικών προσφέρει στη Slip-On Line (Titanium) εξοικονόμηση βάρους 0.2 kg (4.3%) σε σύγκριση με το τυπικό σύστημα εξάτμισης και μετά τη διαδικασία ηχοληψίας, η εξάτμιση προσφέρει έναν βαθύ και πλούσιο τόνο, τέλεια ισορροπημένο και σύμφωνα με τον μονοκύλινδρο κινητήρα της Ducati.

Η εξάτμιση είναι πλήρως εγκεκριμένη EC/ECE και συμβατή με το Euro5+, και η απλή εγκατάσταση “plug-and-play” σημαίνει ότι δεν χρειάζεται επαναπρογραμματισμό με νέα χαρτογράφηση ‒ απλά τοποθετήστε την και απολαύστε την!

Επόμενο άρθρο »

Ξεκίνησε το Suzuki Festival 2024

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα προσφορά για τη Vespa GTS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ