• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Lin Jarvis εξομολογείται στο Misano:
«Η Yamaha είναι απασχολημένη με τον V4 κινητήρα»
Νέα 20/09/2024 - 12:07

Η Yamaha ετοιμάζει μια σημαντική καμπή στο MotoGP αναπτύσσοντας έναν νέο κινητήρα V4, για πρώτη φορά στην ιστορία της μάρκας. Ο Lin Jarvis, διευθύνων σύμβουλος της Yamaha Racing, επιβεβαίωσε αυτές τις πληροφορίες σε συνέντευξή του στο motogp.com, διευκρινίζοντας ότι το έργο βρίσκεται ήδη σε προχωρημένη φάση. Μετά την απόσυρση της Suzuki, η Yamaha είναι ο μόνος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα, ενώ οι ανταγωνιστές της όπως η Ducati, η Aprilia, η KTM και η Honda χρησιμοποιούν κινητήρες V4.

Αν και η μάρκα κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2021 με τον Fabio Quartararo, δεν έχει κερδίσει νίκη από τα μέσα του 2022, υποδηλώνοντας την ανάγκη για αλλαγή.

Ο Lynn Jarvis εξήγησε:

«Έχουμε ακόμα πολλές δυνατότητες με τον ενσωματωμένο κινητήρα, αλλά είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τα οφέλη του V4, ειδικά με τους κανονισμούς του 2027 στον ορίζοντα. Έτσι, πήραμε την απόφαση να ξεκινήσουμε αυτό το έργο κάποια στιγμή. Ο κινητήρας υποβάλλεται ήδη σε δοκιμές σε δυναμόμετρο και ελπίζουμε να τον έχουμε σε μοτοσυκλέτα μέχρι τα μέσα του επόμενου έτους».

Ο Γενικός Διευθυντής τόνισε τη σημασία αυτής της μετάβασης για να ανταγωνιστεί τους άλλους κατασκευαστές που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στο πρωτάθλημα: «Όταν αυτός ο V4 είναι ταχύτερος από τον τρέχοντα κινητήρα μας, θα τον χρησιμοποιήσουμε. Πρέπει να αποκτήσουμε εμπειρία από τώρα και μην περιμένουμε μέχρι το 2027».

Fabio Quartararo:

«Η Yamaha εργάζεται για σημαντικές αλλαγές». Για τον Fabio Quartararo, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τη Yamaha, αυτή η αλλαγή θεωρείται ως ελπίδα να ξαναβρεί τον δρόμο προς τη νίκη. «Η Yamaha εργάζεται σε σημαντικές αλλαγές. Πρέπει να διερευνήσουμε όλες τις επιλογές. Οι μοτοσυκλέτες που λειτουργούν καλά σήμερα είναι V4. Πρέπει να δούμε τι μπορεί να μας φέρει αυτή η αλλαγή», είπε ο Γάλλος οδηγός.

Παράλληλα, η Yamaha θα μπορεί να βασιστεί στις δεξιότητες των νέων της αναβατών, Miguel Oliveira και Jack Miller, οι οποίοι και οι δύο έχουν εμπειρία σε μοτοσυκλέτες V4 με τις KTM, Ducati και Honda.

 

Ο Oliveira δήλωσε επίσης:

«Η Yamaha θέλει να επιστρέψει στην κορυφή όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να μην περιμένει μέχρι το 2027». Η πρόκληση είναι μεγάλη, γιατί ακόμη και η Honda, με τον V4, αντιμετωπίζει δυσκολίες. Η Yamaha δεν θα πρέπει να επικεντρωθεί μόνο στον κινητήρα, αλλά και σε άλλες πτυχές, όπως η αεροδυναμική και τα ηλεκτρονικά, όπου οι Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες έχουν πρωτοστατήσει. Ωστόσο, η τεχνογνωσία του Luca Marmorini, πρώην σχεδιαστή της F1 και συνεργάτη στη σχεδίαση του κινητήρα της Aprilia V4, θα μπορούσε να αποδειχθεί καθοριστική σε αυτή τη νέα περιπέτεια.

Με αυτό το φιλόδοξο έργο, η Yamaha ελπίζει να ανακτήσει τη θέση της στην ελίτ του MotoGP και να προσφέρει στους αναβάτες της όλα όσα χρειάζονται για να επιστρέψουν στην επιτυχία.

 

Επόμενο άρθρο »

Emilia Romagna: Moto2 Ελεύθερες Δοκιμές

« Προηγούμενο άρθρο

Emilia Romagna: Moto3 Ελεύθερες Δοκιμές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ