• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
15ος Αγώνας - GP Ινδονησίας (Mantalica)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli αποκαλύπτει την κατανομή ελαστικών για το MotoGP της Ινδονησίας
Στην πίστα Pertamina Mandalika International Circuit
Νέα 24/09/2024 - 15:15

Για τον πρώτο από τους πέντε αγώνες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, ο αριθμός των ελαστικών ανά σύνθεση αυξάνεται και ένα σκληρό εμπρόσθιο ελαστικό προστίθεται στις επιλογές για τη Moto2.

Μετά τα δύο διαδοχικά GP που διεξήχθησαν στο Misano της Ιταλίας, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας κινείται προς τα ανατολικά για το Grand Prix της Ινδονησίας, που έχει προγραμματιστεί από τις 27 έως τις 29 Σεπτεμβρίου στο νησί Lombok, στην πίστα Pertamina Mandalika International Circuit.

Για αυτόν τον γύρο, η Pirelli θα έχει την τυπική κατανομή του 2024 που είναι διαθέσιμη στους αναβάτες Moto2 και Moto3, με μερικές μικρές αλλαγές. Και στις δύο κατηγορίες, οι ποσότητες των ελαστικών για κάθε σύνθεση  αυξάνονται, επιπλέον, για την Moto2 θα υπάρχει και ένα σκληρό SC3 για μπροστά.

Ξεκινάει η σεζόν της Ασίας-Ειρηνικό με τον αγώνα στην Ινδονησία

"Το Grand Prix της Ινδονησίας ξεκινά μια μεγάλη σειρά αγώνων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού που θα μας δεσμεύσει στην περιοχή για ενάμιση μήνα. Μια μεγάλη δέσμευση από υλικοτεχνική άποψη, για το χειρισμό μοτοσυκλετών, ελαστικών , και όλο το απαραίτητο υλικό για τους αγώνες, όσο και για τους ανθρώπους που εργάζονται στα paddock Έχουμε ήδη αγωνιστεί στην Mandalika, στο νησί Lombok, με τους αναβάτες του World Superbike τις τελευταίες τρεις σεζόν. Είναι μια πίστα που γνωρίζουμε καλά και έχουμε πολλές πληροφορίες και αναφορές στις οποίες βασιζόμαστε Από τεχνική άποψη, η απόδοση των ελαστικών μπορεί να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από τις θερμοκρασίες της ασφάλτου: όταν είναι χαμηλότερες, είναι δυνατό να έχουμε σκισίματα, πιο έντονοι στη δεξιά πλευρά του ελαστικού, και στους δύο τροχούς. Eνώ με τις υψηλότερες θερμοκρασίες το φαινόμενο τείνει να εξαφανιστεί Γενικά, ωστόσο, είναι μια πίστα που ζορίζει περισσότερο το μπροστινό μέρος από το πίσω μέρος, γι' αυτό και για τη Moto2 αποφασίσαμε να προσθέσουμε ένα σκληρό μπροστινό ελαστικό, το SC3, στην κατανομή, χρήσιμο σε περίπτωση που οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες, ενώ στη ζέστη θα πρέπει να ευνοείται το μαλακό SC1. Όσο για το πίσω μέρος, στο παρελθόν στους αγώνες WorldSBK η μαλακή γόμα SC0 ήταν μακράν η πιο χρησιμοποιημένη και με εξαιρετικά αποτελέσματα απόδοσης. Ως εκ τούτου, αναμένουμε να συμβεί το ίδιο πράγμα στη Moto2, ενώ η Moto3 θα μπορεί να εστιάσει στο SC1 ως μια πιο ήπια λύση εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες. Στη συνέχεια θα πάμε κατευθείαν στην Ιαπωνία και μετά, μετά από ένα διάλειμμα μιας εβδομάδας, θα ξεκινήσουν οι τρεις αγώνες στην Αυστραλία, την Ταϊλάνδη και την Μαλαισία πριν τον μεγάλο τελικό στη Βαλένθια".

  · Περισσότερα ελαστικά ανά σύνθεση: Σε σύγκριση με την στάνταρ κατανομή αυτής της σεζόν για κάθε αναβάτη, και στις δύο κατηγορίες ο αριθμός των ελαστικών ανά σύνθεση αυξάνεται κατά τουλάχιστον μία μονάδα και σε ορισμένες περιπτώσεις κατά δύο. Στη Moto2, τόσο το πίσω SC0 (μαλακό) και το SC1 (μεσαίο) όσο και το μπροστινό SC1 (μαλακό) και το SC2 (μεσαίο) πηγαίνουν από 6 έως 8 μονάδες το καθένα, επιπλέον των 4 ελαστικών σε σκληρή σύνθεση SC3 για το μπροστινό μέρος . Όσον αφορά τους κανονισμούς, έχοντας μια επιπλέον σύνθεση για μπροστά, οι αναβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν έως και 9 μπροστινά ελαστικά (αντί για 8) και άλλα τόσα πίσω ελαστικά το Σαββατοκύριακο, για συνολικά 18 ελαστικά. Στη Moto υπάρχουν 7 μπροστινά ελαστικά για καθεμία από τις δύο συνθέσεις (SC1 και SC2) αντί για 6, τα πίσω αυξάνονται επίσης κατά μία μονάδα από 6 σε 7. Ο συνολικός αριθμός των ελαστικών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στο Σαββατοκύριακο από κάθε αναβάτη παραμένει αμετάβλητος , 8 εμπρός και 9 πίσω.

  · Μια εξωτική πίστα: Η μήκους 4300 μέτρων πίστα Pertamina Mandalika International Circuit βρίσκεται στη νότια ακτή του νησιού Lombok, στην Ινδονησία, και βρίσκεται λίγα μέτρα από τη θάλασσα. Διαθέτει συνολικά 17 στροφές, 6 δεξιές και 11 αριστερές, με τη μεγαλύτερη ευθεία να έχει μήκος 723 μέτρα. Είναι μια από τις νεότερες πίστες του ημερολογίου, κατασκευάστηκε το 2021 και στη συνέχεια στρώθηκε πάλι με νέα άσφαλτο το 2022 για να βελτιώσει την αποχέτευση σε περίπτωση βροχής. Είναι η τρίτη φορά που φιλοξενεί Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

  · Θερμοκρασίες: Αυτή την εποχή, ο καιρός είναι αρκετά ζεστός και υγρός, με τις μέγιστες θερμοκρασίες του αέρα να κυμαίνονται γύρω στους 30 βαθμούς. Ως αποτέλεσμα, οι θερμοκρασίες της ασφάλτου είναι συνήθως πολύ υψηλές, ειδικά τις πιο ζεστές ώρες της ημέρας. Πέρυσι, για παράδειγμα, οι αγώνες Moto2 και Moto3 πραγματοποιήθηκαν με θερμοκρασία ασφάλτου 60°C.

Επόμενο άρθρο »

Michelin - Νέα ρεκόρ με τα Power Slick στην πίστα του Misano

« Προηγούμενο άρθρο

Η Pirelli με νέο πίσω ελαστικό για τη νέα άσφαλτο στην Aragón

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα