Ήδη όμως οι αναβάτες και οι ομάδες ανακαλύπτουν τρόπους για να βγάλουν μεγαλύτερη ταχύτητα από τα πρωτότυπά τους.
Υπάρχουν δύο κύριες ιδέες πίσω από την κατηγορία της Moto2 – οικονομία και ισότητα. Μια μοτοσυκλέτα Moto2 είναι μια αγωνιστική χαμηλού κόστους, με κινητήρα ίδιο με μια HONDA CBR600, συμπλέκτη ολίσθησης της Suter, μονάδα διαχείρισης κινητήρα (ECU) της Honda και ελαστικά της Dunlop. Οπότε κανένας αναβάτης δε θα μπορούσε να έχει μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, από πλευράς εξοπλισμού.
Διαβάστε περισσότερα στο 20ο τεύχος του περιοδικού MOTOGP WORLD που κυκλοφορεί...
Τηλ. πληροφοριών 210 61 25 126