• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
16ος Αγώνας - GP Σαν Μαρίνο (Misano))
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τα διαφορετικά ram-air των Honda
Dovizioso, Pedrosa και Simoncelli αυτοί που το έχουν το νέο φέρινγκ
Νέα 22/06/2010 - 18:53

Είχαμε δημοσιεύσει στο παρελθόν για τα διαφορετικά φέρινγκ των δύο εργοστασιακών αναβατών του HRC, του Dani Pedrosa και του Andrea Dovizioso που είχαμε κατασκοπεύσει στον αγώνα της Jerez. Πιο συγκεκριμένα είχαμε αναφέρει ότι η διαφορά τους εστιάζεται στο κεντρικό διαχωριστικό τμήμα της εισαγωγής του ram-air. Στην μοτοσυκλέτα του Pedrosa (και των λοιπών Honda) το διαχωριστικό είναι κοίλο με κλίση προς το εσωτερικό του διαχωριστικού. Στου δε Dovizioso το διαχωριστικό αποτελεί φυσική συνέχεια της επιφάνειας του φέρινγκ. Είναι πιθανό ότι το HRC εοεξεργάζεται διαφορετικά σενάρια στον τομέα της αεροδυναμικής και φυσικά της παροχής αέρα στο φιλτροκούτι. 

 

Τελικά ποιοι αναβάτες χρησιμοποιούν το καινούργιο φέρινγκ; Ο Dovizioso και ο Pedrosaκαι ο Simoncelli το φορούσαν στον αγώνα του Mugello και στο Silverstone αυτοί είναι οι μόνοι οδηγοί που χρησιμοποιούν το καινούργιο φέρινγκ του HRC.

 

Οι υπόλοιποι, Melandri, De Puniet και Aoyama χρησιμοποιούν το παλαιότερο φέρινγκ με την διαφορετική εισαγωγή.

O de Puniet φοράει το προηγούμενο μοντέλο.
O de Puniet φοράει το προηγούμενο μοντέλο.
Με νέο φέρινγκ ο Simoncelli.
Με νέο φέρινγκ ο Simoncelli.
Διατηρεί το παλιό φέρινγκ ο Melandri.
Διατηρεί το παλιό φέρινγκ ο Melandri.
Ο Aoyama χρησιμοποιεί το παλιό φέρινγκ.
Ο Aoyama χρησιμοποιεί το παλιό φέρινγκ.

Επόμενο άρθρο »

Ο Dovizioso βλέπει κατάματα μάχη για τη νίκη στο Assen

« Προηγούμενο άρθρο

O Kousuke Akiyoshi αντικαθιστά τον Aoyama

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARC MARQUEZ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΣΤΟ GRAND PRIX ΤΗΣ:
  • ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 185 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΙΝΔΟΝΗΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 148 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 111 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΜΑΛΑΙΣΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 74 ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ 2ο
  • ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ