• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Με τη στάνταρ κατανομή ελαστικών για το MotoGP της Ταϊλάνδης
Νέα 23/10/2024 - 14:00

Στο Buriram, οι αναβάτες Moto2 και Moto3 θα έχουν οκτώ διαθέσιμα ελαστικά για κάθε τύπο που προβλέπεται στην στάνταρ κατανομή.

Το Buriram International Circuit, όπου θα διεξαχθεί το Grand Prix της Ταϊλάνδης αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι μια πίστα που η Pirelli γνωρίζει ήδη καλά, έχοντας αγωνιστεί εκεί από το 2015 έως το 2019 με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike FIM. 

Είναι μια πίστα με πολλά σημεία φρένων και επιτάχυνσης, η οποία δεν έχει ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα λειαντικότητας. 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Pirelli αποφάσισε να αντιμετωπίσει τον γύρο της Ταϊλάνδης με ελαστικά της στάνταρ κατανομής, τα οποία προσφέρουν εξαιρετική απόδοση και είναι πολύ γνωστά στις ομάδες και τους αναβάτες.

Η μόνη διαφορά με τη στάνταρ κατανομή είναι ο αυξημένος αριθμός των διαθέσιμων ελαστικών ανά σύνθεση για τη διευκόλυνση της εργασίας των ομάδων και των αναβατών κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Επιστρέφουμε στον αγώνα στην Ταϊλάνδη σε μια πίστα που γνωρίζουμε καλά

«Γνωρίζουμε καλά την πίστα Buriram επειδή έχουμε αγωνιστεί εκεί για πέντε σεζόν με το WorldSBK Championship και γνωρίζουμε ότι, σε αντίθεση με την Αυστραλιανή που φιλοξένησε το τελευταίο GP, αυτή η πίστα δεν έχει μια ιδιαίτερα απαιτητική διάταξη για τα ελαστικά, ακόμα κι αν ο υψηλός δείκτης υγρασίας που χαρακτηρίζει την περιοχή, οι συνήθως πολύ υψηλές θερμοκρασίες ασφάλτου και το ξαφνικό φρενάρισμα στο τέλος των δύο μεγάλων ευθειών μπορούν ακόμα να βάλουν τα ελαστικά σε δοκιμασία, ειδικά τα μπροστινά. Τα πολλά φρεναρίσματα και οι επιταχύνσεις δοκιμάζουν τα όρια των πίσω ελαστικών στο να αντέχουν ισχυρά διαμήκη φορτία κατά την επιτάχυνση, αλλά αυτές είναι συνθήκες που συνήθως συναντάμε και σε άλλα σιρκουί, και οι στάνταρ συνθέσεις  έχουν ήδη αποδειχθεί επαρκείς και σε άλλες περιπτώσεις. Έχουμε αποφασίσει να αυξήσουμε την ποσότητα των ελαστικών, σε 8 για κάθε σύνθεση, όπως απαιτείται ήδη από την στάνταρ κατανομή για τα πίσω ελαστικά της Moto2, για να επιτρέψει στις ομάδες και τους αναβάτες να εργαστούν στον προτιμώμενο συνδυασμό συνθέσεων χωρίς να χρειάζεται να ανησυχούν για τις διαθέσιμες ποσότητες. Το Buriram βρίσκεται σε μια περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας που υπόκειται συχνά σε ξαφνικές βροχοπτώσεις αυτή τη σεζόν και αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει τις εργασίες εγκατάστασης στα slicks κατά την προετοιμασία για τους αγώνες της Κυριακής.»

· Στάνταρ συνθέσεις αλλά σε μεγαλύτερες ποσότητες: όλα τα ελαστικά slik, για το στεγνό, είναι διαθέσιμα σε 8 μονάδες ανά σύνθεση. Οι αναβάτες της Moto2 θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του SC1 (μαλακό) και του SC2 (μεσαίο) για το μπροστινό μέρος, που θα συνδυαστούν με τις δύο επιλογές SC0 (μαλακό) και SC1 (μεσαίο) για πίσω. Στη Moto3 οι αναβάτες θα έχουν τις ίδιες επιλογές μπροστά, άρα SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο), ενώ για πίσω θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ του SC1 (μαλακό) ή του SC2 (μεσαίο).

· Πιθανότητα βροχής: η περιοχή όπου βρίσκεται το σιρκουί Buriram χαρακτηρίζεται από ζεστό και υγρό κλίμα και υπόκειται σε ξαφνικές βροχοπτώσεις, ακόμη και μεγάλης έντασης. Για αυτό το ενδεχόμενο, οι αναβάτες και των δύο κατηγοριών θα έχουν διαθέσιμα ελαστικά DIABLO Rain, σε ποσότητα 5 μονάδων για εμπρός και 6 για πίσω.

· Φρενάρισμα και επιτάχυνση: η πίστα της Ταϊλάνδης που σχεδιάστηκε από τον Γερμανό αρχιτέκτονα Herman Tilke εγκαινιάστηκε το 2014 και θεωρείται κλασική πίστα "stop and go", επομένως διαθέτει πολλά φρεναρίσματα και επιταχύνσεις. Υπό αυτές τις συνθήκες, οι αναβάτες εκτιμούν σταθερό και ακριβές μπροστινό ελαστικό και για πίσω ένα που να προσφέρει εξαιρετική πρόσφυση ειδικά στις εξόδους των στροφών.

Επόμενο άρθρο »

Ενισχυμένα MICHELIN Power Slick με πιο σκληρά μείγματα γόμας για την πίστα του Buriram

« Προηγούμενο άρθρο

MICHELIN - Τα Power Slick και Power Rain εξαιρετικά στις καιρικές συνθήκες του Phillip Island

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ