• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
19ος Αγώνας - GP Μαλαισίας (Sepang)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέα KTM 990 DUKE R 2025:
Έρχεται για να τιμωρήσει τον ανταγωνισμό
Νέα Αγοράς 01/11/2024 - 14:09

Πιο επιθετική, πιο τολμηρή και κατασκευασμένη για να τιμωρεί τον ανταγωνισμό πριν από αυτήν.

 

Η KTM 990 DUKE R θέτει τα νέα πρότυπα στην κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών της μεσαίας κατηγορίας, βασισμένη στην υπάρχουσα πλατφόρμα KTM 990 DUKE, αλλά με πρόσθετη λάμψη. Με απλά λόγια, η πιο σπορ στάση της και ο σκοπός του READY TO RACE την τοποθετούν στην απόλυτη κορυφή του πακέτου. Η μοτοσυκλέτα ΤΙΜΩΡΟΣ είναι εδώ ως η πιο βάναυση από όλες.

Η KTM γιόρτασε τα 30 ΧΡΟΝΙΑ DUKE το 2024 και είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την KTM 990 DUKE του 2024 στην πίστα των Σερρών πρόσφατα, όπου η εντύπωση για την ευκολία οδήγησης με μεγάλες κλίσεις στις στροφές, οι επιδόσεις της με τη δύναμη στις εξόδους των στροφών και ο απόλυτος έλεγχος στους χειρισμούς, είναι σίγουρο ότι θα διατηρηθούν και θα φτάσουν στο μέγιστο δυνατό σημείο στο πιο πρόσφατο μοντέλο R που έρχεται.

Η KTM 990 DUKE του 2024 που οδηγήσαμε, χαρακτηρίζεται από την ευελιξία της και τη δυνατότητα να κινηθεί στην πίστα σε γρήγορους ρυθμούς, δίνοντας στον αναβάτη τον πλήρη έλεγχο ώστε να διατηρεί την ιδανική γραμμή σε κάθε σημείο της πίστας χωρίς λάθη και χωρίς φόβο, για να μπορέσει να κατεβάζει με σταθερό ρυθμό τον χρόνο του στην πίστα. Οι χρόνοι γύρου συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού είναι φυσικά πιο ανεβασμένοι, αλλά αυτό δεν φαίνεται στην πράξη και είναι το ζητούμενο από αυτήν την κατηγορία - να δώσει την αίσθηση των μεγαλύτερων μοτοσυκλετών στον απόλυτο γύρο στην πίστα χωρίς να λείπει η δύναμη αλλά και με περισσότερη ευκολία ώστε να βοηθήσει τον αναβάτη να ανεβάσει το επίπεδό του στην οδήγηση.

Η KTM 990 DUKE R 2025 τοποθετείτε πλέον στην κορυφή της κατηγορίας της, με αυξημένη ισχύς και πιο εστιασμένη ώστε να είναι η πιο επιθετική μοτοσυκλέτα στη μεσαία κατηγορία που εγγυάται στους αναβάτες τα πλεονεκτήματα τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα όπου θα περιμένουμε για μια νέα δοκιμή με το νέο μοντέλο. Η λευκή της επιφάνεια με τα νέα χρώματα και τα γραφικά με ματ ασπρόμαυρες πινελιές, μαζί με το λεγόμενο “Electronic Orange” γυαλιστερό πλαίσιο με επίστρωση πούδρας, εμπνέονται από διάφορα μοντέλα κληρονομιάς της προηγούμενης σειράς KTM 990 SUPER DUKE R – ειδικότερα, το μοντέλο δεύτερης γενιάς μεταξύ 2011 και 2013.

Το «R» στη δεξαμενή καυσίμου σηματοδοτεί αμέσως το DNA επόμενου επιπέδου χωρίς συμβιβασμούς. Τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά νέας γενιάς είναι κορυφαία στη φύση τους και προσφέρουν λειτουργικότητα ηλεκτρονικών που δεν έχουμε ξαναδεί. Ένας νέος οριζόντιος πίνακας 8.88 ιντσών TFT με οθόνη αφής εισήχθη με επαγωγική τεχνολογία και επίσης διαθέτει λειτουργία διαχωρισμού οθόνης με βελτιωμένη αναγνωσιμότητα και βελτιστοποιημένη φόρτωση πληροφοριών.

Οι αναβάτες της KTM 990 DUKE R θα επωφεληθούν επίσης από μια νέα διάταξη διακόπτη κύβου, μονάδα συνδεσιμότητας, σύστημα πλοήγησης χάρτη και προσαρμόσιμες λειτουργίες οδήγησης, μαζί με την εισαγωγή των SPORT ABS και SUPERMOTO+ ABS, για αναβάτες που απαιτούν να ξεπεράσουν τα όρια.

Σε σύγκριση με την KTM 990 DUKE που παρουσιάστηκε πέρυσι, ο κινητήρας 947 cc της έκδοσης R διαθέτει επιπλέον 7 PS – από 123 PS σε 130 PS – ενώ διατηρεί ροπή 103 Nm και όριο 10.500 σ.α.λ. Η αυξημένη ισχύς είναι ευγενική προσφορά της βελτιωμένης χαρτογράφησης που πραγματικά απελευθερώνει τη δύναμη της φωτιάς εσωτερικά του κινητήρα LC8c.

Το βάρος παρέμεινε το ίδιο για συνολικό βάρος READY TO RACE 190 κιλών, συμπληρώνοντας την βελτιωμένη νέα εργονομία που έχει ως αποτέλεσμα ελαφρώς υψηλότερο κέντρο βάρους, κάτι που έλειπε από την KTM 990 DUKE που ακουμπούσε κάποιες φορές τα μαρσπιέ στην πίστα των Σερρών. Τόσο το ύψος της σέλας όσο και η απόσταση από το έδαφος είναι 15 mm υψηλότερα, γεγονός που είναι αποτέλεσμα μεγαλύτερης διαδρομής της ανάρτησης με πιο μεγάλη γωνία του ψαλιδιού που επιτρέπει περίπου 3 μοίρες μεγαλύτερη γωνία κλίσης στις στροφές. Το πλαίσιο και το ψαλίδι έχουν επίσης ανανεωθεί λόγω της κατασκευής σύνδεσης στο πίσω μέρος, επιτρέποντας στον αναβάτη περισσότερο μηχανικό κράτημα για πιο επιθετική οδήγηση.

Τα πλήρως ρυθμιζόμενα εξαρτήματα ανάρτησης WP APEX είναι στον εξοπλισμό εμπρός και πίσω, με το νέο πιρούνι Open Cartridge με διαδρομή 143 mm. Με διάμετρο 48 mm (αυξήθηκε από 43 mm στην KTM 990 DUKE) είναι 34% πιο άκαμπτο και οι αναβαθμισμένες ρυθμίσεις έχουν αναπτυχθεί για να προσφέρουν πιο σπορ αίσθηση. Η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο σταθερή και με καλύτερο έλεγχο, χωρίς να θυσιάζει την ευκινησία. Επιπλέον, το νέο αμορτισέρ WP APEX στο πίσω μέρος ενσωματώνει αναβαθμίσεις σύμφωνα με το μοχλικό σύστημα σύνδεσης, με διαδρομή μειωμένη κατά 10 mm του αμορτισέρ σε 140 mm του τροχού (αυτό γίνεται για να αντισταθμίσει τα πρόσθετα εξαρτήματα του μοχλικού και για να επιτρέψει τη σύνδεση). Έχει επίσης αναπτυχθεί για μέγιστη απόδοση, εξοπλισμένο με ένα νέο γραμμικό ελατήριο που κρατά τα πράγματα υπό έλεγχο όλη την ημέρα στο δρόμο ή την πίστα.

Συστήματα πέδησης υψηλής απόδοσης – συμπεριλαμβανομένων των μονομπλόκ δαγκάνων Brembo Stylema και του κύριου κυλίνδρου Brembo MCS – που χρησιμοποιούνται και στα δύο άκρα, με μεγαλύτερους δίσκους (320 mm έναντι 300 mm σε σύγκριση με αυτά που τοποθετήθηκαν στην KTM 990 DUKE), ελαφρύτερα εξαρτήματα και δίνουν ακριβή αίσθηση στο φρενάρισμα για να διασφαλιστεί ότι η απόδοση κυριαρχεί υπό όλες τις συνθήκες.

Τα ελαστικά Michelin Power Cup 2 έχουν τοποθετηθεί στην KTM 990 DUKE R 2025, σε συνδυασμό με πορτοκαλί προσαρμοσμένες ζάντες που προέρχονται από το μοντέλο KTM 1390 SUPER DUKE R. Σε συνδυασμό με τις τεχνικές προδιαγραφές της, η ικανότητα αυτής της γυμνής μοτοσυκλέτας μεσαίας κατηγορίας στην πίστα και με μια καθαρή συμπεριφορά READY TO RACE δεν μπορεί να υποτιμηθεί.

Μια πλήρης γκάμα προϊόντων KTM PowerParts και KTM PowerWear έχει επίσης αναπτυχθεί ειδικά για να ταιριάζει στη σειρά KTM Street, μεγιστοποιώντας περαιτέρω τις δυνατότητες των αναβατών να προσαρμόσουν τη μοτοσυκλέτα τους και να ταιριάζουν απόλυτα.

Η KTM 990 DUKE R του 2025 θα είναι διαθέσιμη σε εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους KTM στις αρχές του 2025. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφτείτε την KTM.com.

Επόμενο άρθρο »

Νέος κινητήρας V2: ο ελαφρύτερος δικύλινδρος Ducati

« Προηγούμενο άρθρο

Ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική η οδήγηση σε δύο τροχούς:

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
MARTIN vs BAGNAIA: ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΒΑΛΕΝΘΙΑ;
  • Ο JORGE MARTIN ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 17 ΒΑΘΜΩΝ
  • Ο PECCO BAGNAIA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ