• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η διαδικασία αναδιάρθρωσης της ΚΤΜ με αυτοδιαχείριση
Πίσω από τα φλας 27/11/2024 - 17:22

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Ήταν γνωστό εδώ και αρκετό καιρό, ότι η Αυστριακή ΚΤΜ αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα, τα οποία ήταν αποτέλεσμα των πολύ αισιόδοξων προβλέψεων για τις πωλήσεις ποδηλάτων, μετά την πρώτη εποχή του κοροναϊού. Μαζί και σχετικές προβλέψεις για το ποσοστό ανόδου της αγοράς μοτοσυκλετών, οδήγησαν σε υπερβολική παραγωγή, η οποία τελικά δεν απορροφήθηκε από την παγκόσμια αγορά. Όμως παρά το πρόβλημα που δημιούργησε η όχι ανάλογη άνοδος των πωλήσεων, τώρα αντιμετωπίζεται από την διοίκηση και μάλιστα όχι – όπως είχε διαδοθεί με εξωτερική βοήθεια – αλλά με τη σωστή αυτοδιαχείριση που θα εφαρμόσουν οι Αυστριακοί.

 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM Stefan Pierer και ο συν-CEO Gottfried Neumeister μίλησαν στους περισσότερους από 5,000 υπαλλήλους της εταιρείας, αποκαλύπτοντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την αντιμετώπιση των τρεχουσών οικονομικών προκλήσεων και τη διασφάλιση ενός ισχυρού μέλλοντος για την KTM.

 

Κάνοντας την KTM ισχυρή για το μέλλον

 

Stefan Pierer, Διευθύνων Σύμβουλος της KTM AG: «Τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, έχουμε εξελιχθεί για να γίνουμε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στην Ευρώπη. Με τα προϊόντα μας εμπνέουμε εκατομμύρια αναβάτες μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο. Τώρα κάνουμε ένα pit stop για το μέλλον. Η μάρκα KTM είναι το έργο της ζωής μου και θα παλέψω γι' αυτό».

 

Η KTM, η οποία έχει αυξηθεί από 160 υπαλλήλους και όγκο παραγωγής 6,000 μονάδων το 1992 σε χωρητικότητα παραγωγής έως και 1,000 μοτοσυκλετών την ημέρα, αντιμετωπίζει τώρα σημαντικά εμπόδια. Για την αντιμετώπιση αυτών των προβλημάτων, η KTM θα ξεκινήσει μια νομική διαδικασία αναδιάρθρωσης με αυτοδιαχείριση. Η αίτηση θα υποβληθεί την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, με στόχο την ολοκλήρωση της διαδικασίας εντός 90 ημερών.

 

Από τον Σεπτέμβριο του 2024, ο Gottfried Neumeister εντάχθηκε στο Εκτελεστικό Συμβούλιο ως Συνδιευθύνων Σύμβουλος.

Stefan Pierer: «Ο Gottfried Neumeister έφερε εντυπωσιακή εμπειρία και μια ανάσα φρέσκου αέρα και συνέβαλε σημαντικά στην αντιμετώπιση της τρέχουσας κατάστασης. Είμαι πεπεισμένος ότι μαζί θα επαναφέρουμε την εταιρεία σε τροχιά επιτυχίας».

Gottfried Neumeister, Co-CEO της KTM AG: «Ο ενθουσιασμός των εργαζομένων μας είναι το σημαντικότερο ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Το πάθος τους είναι ο λόγος που η KTM είναι παγκοσμίως συνώνυμη με την κορυφαία απόδοση. Κατασκευάζουμε τις μοτοσυκλέτες μας αξιόπιστα και στιβαρά για κάθε αγώνα, για κάθε έδαφος. Τώρα είναι η ώρα να κάνουμε την εταιρεία ισχυρή. Στιβαρή για το μέλλον. Για να μπορέσουμε γρήγορα να επικεντρωθούμε ξανά σε αυτό που κάνουμε καλύτερα: να κατασκευάσουμε τις πιο “cool” μοτοσυκλέτες στον κόσμο».

 

Οι Pierer και Neumeister τόνισαν τη σημασία της δέσμευσης και της υποστήριξης των εργαζομένων κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. «Μαζί, έχουμε κάνει την KTM μια ιστορία επιτυχίας και μαζί, θα μεταφέρουμε την KTM στο μέλλον», δήλωσαν.

 

Πέρα από αυτό ο Pierer αρνήθηκε ότι θα υπάρξει οικονομική βοήθεια από την Red Bull και τον Mark Mateschitz, γιο του αποθανόντα Dietrich Mateschitz, ο οποίος κατέχει μετά το θάνατο του πατέρα του το 49% της Red Bull. Οι φήμες μιλούσαν για αγορά από τον Mark μεριδίου στην ΚΤΜ και με τον τρόπο αυτό βοήθεια στην έξοδο από τα προβλήματα, αλλά τελικά αυτό δεν θα γίνει.

 

Από την πλευρά της η ΚΤΜ σε επικοινωνία που είχε με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, αντιπρόσωπο της μάρκας στην Ελλάδα, διαβεβαίωσε τον επικεφαλής κ. Αντώνιο Σαρακάκη ότι η συνεργασία θα συνεχιστεί απρόσκοπτα και ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα, τόσο στην παράδοση των νέων μοντέλων, όσο και στην προμήθεια των απαραίτητων ανταλλακτικών, ώστε οι κάτοχοι των ΚΤΜ, αλλά και των GAS GAS, Husqvarna και MV Agusta, να είναι ήσυχοι ότι όλα βαίνουν καλώς.

Άλλωστε πρόσφατα ο Stefan Pierer μίλησε και για τη συμμετοχή της ΚΤΜ στο MotoGP και ανακοίνωσε ότι δεν θα υπάρξουν περικοπές στο πρόγραμμα της εργοστασιακής ομάδας, η οποία με αιχμή του δόρατος το 2025 τον Pedro Acosta θέλει να στοχεύσει στη διεκδίκηση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

« Προηγούμενο άρθρο

Τι δουλειά έχει η HARLEY-DAVIDSON στο MotoGP;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ