• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Το νέο MP3 της Piaggio υπόσχεται μέγιστη ασφάλεια στην πόλη
Νέα Αγοράς 27/12/2024 - 23:00

Τα σκούτερ ανέκαθεν διευκολύνουν τη μετακίνηση στην πόλη και είναι κατάλληλα για μικρές διαδρομές προσφέροντας άνεση και ευελιξία από τις μικρές διαστάσεις και το μικρό τους βάρος. Επίσης, υπάρχει μια μεγάλη γκάμα από σκούτερ, είτε είναι κάποιο μικρό σε κυβικά ή λίγο μεγαλύτερο, είτε μια Ιταλική καλλονή όπως μια Vespa που δίνει μια επιπλέον αίσθηση υπεροχής λόγω του στυλ.

Σήμερα, τα σκούτερ κυκλοφορούν σε όλα τα σχήματα και μεγέθη, αλλά δεν είναι όλα το ίδιο. Και αυτά που κάνουν σίγουρα τη μεγάλη διαφορά είναι αυτά όπως το Piaggio MP3, ένα περίεργο τρίτροχο και όχι δίτροχο σκούτερ που έκανε το ντεμπούτο του το 2006 και μέχρι σήμερα κερδίζει τις εντυπώσεις όλο και περισσότερο καθώς πολλοί που είχαν συνειδητοποιήσει τα μειονεκτήματα ενός τρίτροχου σκούτερ θα πίστευαν ότι το MP3 θα είχε ξεθωριάσει στην αφάνεια. Ωστόσο, το Piaggio MP3 310 του 2025 φαίνεται να είναι καλύτερο από ποτέ.

Οι τρεις τροχοί του MP3 διευκολύνουν την ισορροπία σε σύγκριση με τους αντίστοιχους δύο τροχούς και το κυριότερο προτέρημα είναι η δυνατότητα επιβράδυνσης μέσα στη στροφή, ιδιαίτερα όταν υπάρχει το ABS που ενεργεί εντελώς διαφορετικά στους δύο εμπρός τροχούς αντί για έναν που αναλαμβάνει πλήρως την ισορροπία και χάνει εύκολα την πρόσφυσή του. Ωστόσο, αυτό δεν εξαλείφει εντελώς την ανάγκη για ισορροπία και το MP3 εξακολουθεί να χρειάζεται πλάγιασμα για να στρίψει αλλά παρέχει και πολύ περισσότερη ασφάλεια ιδιαίτερα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Υπάρχει επίσης το πρόσθετο πλεονέκτημα μιας μεγαλύτερης επιφάνειας επαφής των δύο τροχών μπροστά, ενώ η γωνία κλίσης είναι περιορισμένη, κάτι που δίνει περισσότερη ασφάλεια όταν το πλάγιασμα του αναβάτη είναι στη μέγιστη αυτή κλίση και οποιαδήποτε μικρή απώλεια πρόσφυσης στους δύο τροχούς μπροστά, δημιουργεί μία κατανομή περισσότερου βάρους στον εμπρός εσωτερικό τροχό σώζοντας από την πτώση.

Αν και υπάρχουν πλεονεκτήματα στον τρίτροχο σχεδιασμό του MP3 310, υπάρχουν αναμφισβήτητα μειονεκτήματα και αυτά μπορεί να εξηγήσουν γιατί παραμένει ένα τόσο εξειδικευμένο σκούτερ. Έχοντας τρεις τροχούς αντί για δύο σημαίνει ότι έχει περισσότερη αντίσταση σε ελαστικά. Επίσης, η πιο περίπλοκη ρύθμιση του μπροστινού τμήματος αυξάνει επίσης το κόστος επισκευής, είτε λόγω καταπονήσεων από τους γεμάτους με λακκούβες Ελληνικούς δρόμους, είτε λόγω κανονικής φθοράς. Ίσως όμως το μεγαλύτερο μειονέκτημα είναι ο ογκώδης σχεδιασμός του. Το MP3 είναι σημαντικά φαρδύτερο από οποιοδήποτε δίτροχο σκούτερ, καθιστώντας δυσκολότερη την οδήγηση μέσα στην κυκλοφορία και τους στενούς χώρους - ένας από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι επιλέγουν καταρχήν τα σκούτερ.

Η Piaggio συνεχίζει να εξελίσσει όμως αυτή την εξειδικευμένη κατασκευή και για το 2025, το MP3 310 λαμβάνει μια σειρά από βελτιώσεις. Τώρα διαθέτει έναν κινητήρα 310 κ.εκ. HPE (High Performance Engine), που υπόσχεται μια πιο ομαλή, πιο γραμμική απόδοση ισχύος. Αυτός ο μεγαλύτερος κυβισμός, σε σχέση με τα 278 κ.εκ. του προηγούμενου μοντέλου, επιτεύχθηκε αυξάνοντας τη διαδρομή και διατηρώντας την ίδια διάμετρο εμβόλου. Το αποτέλεσμα; Ελαφρώς χαμηλότερο ανώτατο όριο στροφών αλλά καλύτερη συνολική απόδοση ισχύος και μεγαλύτερη ροπή.

Το νέο MP3 310 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Standard και Sport. Το Standard είναι μια έκδοση χωρίς πολλά επιπλέον στοιχεία, ενώ το Sport έρχεται με πρόσθετα προνόμια όπως οθόνη TFT, συνδεσιμότητα Bluetooth και σύστημα Piaggio MIA. Στον τομέα της άνεσης και της πρακτικότητας, η Piaggio επανασχεδίασε τη σέλα για καλύτερη εργονομία και εισήγαγε μια ποικιλία εσωτερικών αξεσουάρ για να βελτιώσει τη χρηστικότητα, είτε για μετακινήσεις στην πόλη είτε για μεγαλύτερα ταξίδια.

Ωστόσο, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν ένα τίμημα. Το βασικό MP3 310 ξεκινά από 8,099 €, ενώ η έκδοση Sport κοστίζει 8,299 €. Το αν αξίζει η τιμή είναι εντελώς υποκειμενικό, αλλά για εκείνη τη δύσκολη στιγμή που θα σωθεί ο αναβάτης από μια πτώση, το κόστος δεν είναι σε καμία περίπτωση μεγάλο και η ασφάλεια είναι προτεραιότητα ιδιαίτερα στον τομέα των μετακινήσεων στην απρόβλεπτη κίνηση της πόλης αλλά και την απρόβλεπτη πρόσφυση της Ελληνικής ασφάλτου.

 

Επόμενο άρθρο »

Απεβίωσε ο Osamu Suzuki ο πρώην Πρόεδρος της Suzuki Motor

« Προηγούμενο άρθρο

H Royal Enfield επεκτείνεται με νέο εργοστάσιο στην Ταϊλάνδη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ