• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Shakedown: Ο Quartararo στην κορυφή, λάμψη από τον Ogura
Αγώνες 03/02/2025 - 14:29

Υπάρχουν πολλά που συνέβησαν στην Μαλαισία και με μια σύντομη ανασκόπηση από το Shakedown τεστ, ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) ήταν αυτός που ολοκλήρωσε ένα γεμάτο τεστ ως ο ταχύτερος και ο μόνος αναβάτης που κατάφερε να περάσει στο 1:57 με 1:57.794. Αυτό του έδωσε τρία δέκατα διαφορά από τον νέο του συναθλητή στην Yamaha, Jack Miller (Prima Pramac Yamaha MotoGP), ο οποίος κατέλαβε τη 2η θέση, ενώ ο Δοκιμαστής αναβάτης της Honda HRC, Aleix Espargaro, πραγματοποίησε μια τελευταία προσπάθεια και ανέβηκε 3ος με τον τελευταίο του γύρο της 3ης μέρας. Αλλά οι ιστορίες ξεπερνούν τους χρόνους!

ΟΙ ROOKIES
Ο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team) συνέχισε να εντυπωσιάζει, καταλαμβάνοντας την 4η θέση γενικής κατάταξης και 0.414 πίσω από τον Quartararo την μέρα. Ήταν ο ταχύτερος rookie – και 2ος συνολικά – στην μέρα, πριν ενσωματωθούν οι αναβάτες της Yamaha και παρέμεινε μπροστά από τον Fermin Aldeguer (Gresini Racing MotoGP) και τημέρα, με μια διαφορά μερικά χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Ο Ogura, ο υπερασπιστής του τίτλου της Moto2™, πραγματοποίησε επίσης περισσότερους γύρους προσομοίωσης αγώνα. Αξιοσημείωτο είναι ότι ήταν μερικά δέκατα ταχύτερος για 17 γύρους από τον κορυφαίο αναβάτη της Aprilia πέρυσι.

Ο Aldeguer ήταν δύο δέκατα πίσω από τον Ogura και 0.627 πίσω από τον κορυφαίο. Ήταν ο μόνος αναβάτης που έπεσε σε όλη τη διάρκεια του τεστ, αλλά δεν υπήρξε πρόβλημα αφού σηκώθηκε και μπήκε ξανά στην πίστα στην στροφή 9 την Κυριακή. Αν ο Ogura δεν ήταν στην πίστα, η απόδοση του Aldeguer θα ήταν το μεγάλο επίτευγμα των rookies.

Ο Ταϊλανδός αναβάτης Somkiat Chantra (IDEMITSU Honda LCR) έμεινε λίγο πιο πίσω καθώς έκανε τη δεύτερη μέρα του στην πίστα στο Shakedown, έχοντας χάσει την μέρα, λέγοντας ότι αρχίζει να βρίσκει το ρυθμό του – και ήταν ενθουσιασμένος για τις πρώτες του δοκιμές στο MotoGP.

Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Η Yamaha φέρεται να είχε νέο πλαίσιο και ψαλίδι για τον Quartararo και τον συναθλητή του Alex Rins, καθώς και ανανεωμένη αεροδυναμική στην 3η μέρα. Ο Quartararo ήταν στην κορυφή και ο Rins στην 7η θέση.

Η προσαρμογή του Miller ήταν αξιοσημείωτη. Ο τελικός του χρόνος ήταν μόλις μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κατάταξή του στο GP Μαλαισίας της περασμένης χρονιάς σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα. Στο Τεστ της Βαρκελώνης, ο χρόνος του στην Yamaha ήταν 1.2 δευτερόλεπτα πιο αργός από την κατάταξή του στην πίστα με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα του. Ο συναθλητής του στην Prima Pramac Yamaha MotoGP, Miguel Oliveira, ήταν 8ος, ενώ ο τελευταίος με την Yamaha στην πίστα τηνμέρα ήταν ο νέος Δοκιμαστής Augusto Fernandez, ο οποίος επικεντρωνόταν επίσης στην προσαρμογή του στη μοτοσυκλέτα.

Στην Honda, ο Aleix Espargaro ήταν ο ταχύτερος της ομάδας την μέρα, με το όνομά του να εμφανίζεται τρεις φορές στους πίνακες των χρόνων αφού χώρισε τη δουλειά του σε διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Για να υπάρχει σύγκριση, ο ταχύτερος της Honda στις Κατατακτήριες 2 του GP Μαλαισίας του 2024 ήταν ο Johann Zarco με 1:57.971 για την CASTROL Honda LCR. Αξιοσημείωτο είναι ότι η επίδοση του Aleix Espargaro εκείνη την ημέρα ήταν 1:58.107 στην προηγούμενη μοτοσυκλέτα του – μόλις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πιο αργός από τον χρόνο του στην μέρα του Shakedown με την Honda. Ο Takaaki Nakagami δεν βγήκε στην πίστα την Κυριακή.

Η Aprilia είχε τον Δοκιμαστή Lorenzo Savadori να δουλεύει πάνω σε μια διαφορετική έκδοση του 2025 για την Κυριακή, αλλά αξιοσημείωτο είναι ότι φαίνεται πως και ο rookie Ogura δοκίμαζε ήδη κάποια νέα μέρη.

Ο Pol Espargaro ήταν 5ος για την KTM και ο Dani Pedrosa ήταν 9ος την μέρα. Η μεγαλύτερη αλλαγή μέχρι στιγμής από το στρατόπεδο της Red Bull KTM ήταν τα νέα πίσω μέρη στις μοτοσυκλέτες που παρατηρήθηκαν το Σάββατο.

Ο Michele Pirro συνέχισε τις δοκιμές για την προετοιμασία της άφιξης του Marc Marquez και του Francesco Bagnaia στην Ducati Lenovo Team. Αργότερα την μέρα, εμφανίστηκε η ανανεωμένη αεροδυναμική, καθώς και το πλαίσιο που παρατηρήθηκε σε μία από τις προσπάθειες του MM93 στις Δοκιμές της Βαρκελώνης.

Τώρα ακολουθούν δύο ημέρες ξεκούρασης στην Μαλαισία, καθώς η δράση ξεκινά και πάλι με το Επίσημο Τεστ από 5 έως 7 Φεβρουαρίου στην ίδια πίστα.

 

Επόμενο άρθρο »

Η Yamaha παρουσιάζει τους αναβάτες της WorldSSP πριν την πρεμιέρα της R9

« Προηγούμενο άρθρο

Η #FacciamoUnCinema κερδίζει το βραβείο των Μέσων Ενημέρωσης

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα