• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoGP Thai test: ξεκίνησε το τελικό τεστ πριν τον 1ο Αγώνα 2025
Νέα 12/02/2025 - 07:02

 

του Δημήτρη Διατσίδη

 

Με 30° βαθμούς θερμοκρασία ξεκίνησε το διήμερο τεστ στην πίστα της Μπουριράμ στην Ταϊλάνδη, όπου στις 28 Φεβρουαρίου θα ξεκινήσει με τη σειρά της η μεγαλύτερη σε διάρκεια και Αγώνες χρονιά του MotoGP.
H ετοιμασία για το 1ο από τα 22 ραντεβού του 2025, είναι πολύ σημαντική, καθώς οι δοκιμές μέσα στη χρονιά είναι πολύ περιορισμένες και καθώς μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου οι τρεις Ευρωπαίοι κατασκευαστές θα πρέπει να σφραγίσουν τους κινητήρες που θα χρησιμοποιήσουν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς και με δεδομένο ότι υπάρχει γι αυτούς πάγωμα της εξέλιξης και το 2026, οπότε ουσιαστικά τώρα θα πάρουν αποφάσεις πάνω στις οποίες θα βασίσουν τα δύο επόμενα αγωνιστικά χρόνια!
Οι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν ακόμη τα προνόμια πουτους δίνουν το δικαίωμα να συνεχίσουν την εξέλιξη των μοτοσυκλετών τους, εκτός αν μέσα στο 2025 πάρουν τέτοια αποτελέσματα ώστε να περάσουν και αυτοί σε φάση παγώματος της περαιτέρω εξέλιξης.
Είδαμε πολλές νέες αεροδυναμικές λύσεις στις μοτοσυκλέτες κάθε κατασκευαστή και φυσικά στο θέμα του μοτέρ δεν φαίνεται κάτι εύκολα, πέρα από τις τεράστιες εξατμίσεις της ΚΤΜ. 
Από την πλευρά της δράσης, ο Marc Marquez (Ducati GP25)– παρά το ότι άργησε να μπει στην πίστα, λόγω ενός προβλήματος με τη βαλβίδα του μπροστινού του τροχού – έκανε γρήγορα, μόλις στον 6ο του γύρο έναν καλό χρόνο στο 1'30.587. 
Γύρω στις 11:20 τοπική ώρα ο Ai Ogura με την Aprilia έβαλε προφανώς μαλακά λάστιχα και έγραψε τον 2ο χρόνο, μπροστά από τονO Marc Marquez λίγο πριν μπει στην πίστα

O Marc Marquez λίγο πριν μπει στην πίστα
Marco Bezzecchi της εργοστασιακής Aprilia.
Στις 11:37 ήταν η σειρά του Pedro Acosta να βάλει μαλακά λάστιχα και να γράψει τον καλύτερο χρόνο με 1'29.904.
Ο “Bez” απάντησε με τα δικά του μαλακά με 1'30.214, ενώ οι περισσότεροι οδηγοί έχουν φυλάξει τα μαλακά για αργότερα, ίσως το απόγευμα όταν η θερμοκρασία ασφάλτου θα πέσει από τους 50° βαθμούς που είναι αυτήν την ώρα. 
Ο καλύτερος χρόνος που έχει γίνει σε Αγώνα είναι το 1'30.896 το 2023 από τον Bez, ενώ το απόλυτο ρεκόρ πίστας έχει ο Pecco Bagnaia (Ducati) με 1'28.700 από το 2024.  
Αξιοσημείωτο το ότι και οι 5 κατασκευαστές βρίσκονται στις 10 πρώτες θέσεις, με μικρές διαφορές, ειδικά για όσους δεν έβαλαν μαλακά ελαστικά. 

Όλοι αντιγράφουν την Ducati στο κουτί που υπάρχει στην ουρά της μοτοσυκλέτας
Όλοι αντιγράφουν την Ducati στο κουτί που υπάρχει στην ουρά της μοτοσυκλέτας
Στο πίσω μέρος εφμανίστηκε από την Σεπάνγκ ένα φτεράκι, που δεν έχουν οι μοτοσυκλε΄τες της Trackhouse
Στο πίσω μέρος εφμανίστηκε από την Σεπάνγκ ένα φτεράκι, που δεν έχουν οι μοτοσυκλε΄τες της Trackhouse
H Aprilia δοκιμάζει νέα πράγματα στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες
H Aprilia δοκιμάζει νέα πράγματα στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες
Ενδιαφέρουσες οι λύσεις που εφαρμόζει ο Albessiano στις Honda
Ενδιαφέρουσες οι λύσεις που εφαρμόζει ο Albessiano στις Honda
Νέα αεροδυναμική για τις Honda και επιστροφή των φτερών στο πίσω μέρος
Νέα αεροδυναμική για τις Honda και επιστροφή των φτερών στο πίσω μέρος
Ξεχωρίζουν οι τεράστιες εξατμίσεις της ΚΤΜ
Ξεχωρίζουν οι τεράστιες εξατμίσεις της ΚΤΜ
H Yamaha υιοθετεί την αεροδυναμική της Aprilia στα πλαινά φέρινγκ
H Yamaha υιοθετεί την αεροδυναμική της Aprilia στα πλαινά φέρινγκ
Ducati GP24 για τον Franky Morbidelli
Ducati GP24 για τον Franky Morbidelli

Επόμενο άρθρο »

MotoGP Thai test: o Alex Marquez 1ος στο μεσημεριανό διάλειμμα

« Προηγούμενο άρθρο

Το MotoGP έκανε δυναμική εμφάνιση στην Μπανγκόκ!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ