• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Γαλικό GP (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Michelin "παίζει εντός έδρας" στον αγώνα του Le Mans
Νέα 08/05/2025 - 17:21

 Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η Michelin δανείζει το όνομά της σε έναν από τους πιο δημοφιλείς αγωνες του MotoGP™: Το Grand Prix MICHELIN της Γαλλίας 2025, τον έκτο αγώνα του ημερολογίου, που διεξάγεται στην πίστα Bugatti στο Le Mans.

Αυτή η συνεργασία, που καθιερώθηκε το 2024 για μια τριετή περίοδο, ενισχύει τον ιστορικό δεσμό μεταξύ Michelin και Γαλλίας και πιο συγκεκριμένα της πόλης του Le Mans, όπου η μάρκα απο το Clermont-Ferrand έχει χαράξει το όνομά της σε μερικά από τα πιο αναγνωρισμένα κεφάλαια στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο αγώνας MICHELIN Grand Prix of France για το 2025 αποτελεί μια σημαντική εκδήλωση και πληθός θεατών αναμένεται να προσέλθει στην συγκεκριμένη πίστα, ειδικά μετά και την εξαιρετική εμφάνιση του Fabio Quartararo (Yamaha Monster Energy) στη Jerez πριν από μια εβδομάδα.
 
Η πίστα Bugatti Circuit έχει μήκος 4.185 χλμ. κι είναι γνωστή για την stop-and-go σχεδίασή της, που εναλλάσσεται μεταξύ έντονου φρεναρίσματος και δυνατής επιτάχυνσης.

Το τεχνικό της προφίλ, με εννέα δεξιές και πέντε αριστερές στροφές, ασκεί σημαντική πίεση στο πίσω ελαστικό, ειδικά στη δεξιά πλευρά.

Ωστόσο, λόγω της σχετικά ομαλής ασφάλτου και των μέτριων συνολικών απαιτήσεων, η Michelin επέλεξε μια γκάμα ελαστικών με επίκεντρο τη μαλακή γόμα - την πιο μαλακή της σεζόν.

Αυτό προσφέρει στους αναβάτες γρήγορη προθέρμανση και άμεσες επιδόσεις, κάτι που είναι απαραίτητο δεδομένων των αναμενόμενων θερμοκρασιών λόγω της εποχής, οι οποίες είναι απίθανο να ξεπεράσουν τους 22°C.

Η γκάμα ελαστικών MICHELIN Power Slick του 2025 θα είναι διαθέσιμη όπως συνέβη πέρυσι με επιτυχία, σε τρία μπροστινά μείγματα γόμας (μαλακό, μεσαίο και σκληρό), ενώ το πίσω ελαστικό θα είναι διαθέσιμο σε δύο ασύμμετρα μείγματα γόμας, μαλακό και μεσαίο, που θα είναι πιο ενισχυμένα στη δεξιά πλευρά λόγω των  απαιτήσεων στης πίστας.
 
Σε περίπτωση βροχής, τα ελαστικά MICHELIN Power Rain θα είναι διαθέσιμα επίσης σε μαλακό και μεσαίο μείγμα γόμας, με ασύμμετρη σχέδιαση στο πίσω μέρος.
 
«Η πίστα του Le Mans αποτελεί μια συναρπαστική πρόκληση για τις τεχνικές ομάδες. Δεν είναι η πιο απαιτητική πίστα, αλλά απαιτεί σταθερή πρόσφυση για να μπορούν οι αναβάτες να διατηρούν σταθερό ρυθμό σε όλη τη διάρκεια του αγώνα,  χωρίς να χάνουν τα σημεία αναφοράς. Ένα από τα κλειδιά  εδώ είναι η ικανότητα προσαρμογής σε θερμοκρασίες που μπορεί να διαφέρουν σημαντικά το πρωί και το απόγευμα. Επιλέξαμε να φέρουμε ακριβώς την ίδια γκάμα ελαστικών όπως το 2024, επειδή παρείχε εξαιρετικά αποτελέσματα τόσο στην επίδοση όσο και στην ασφάλεια. Τα δεδομένα που συλλέξαμε δείχνουν ότι η γκάμα ελαστικών με επίκεντρο το μαλακό μείγμα  γόμα επιτρέπει στους αναβάτες να πιέζουν από την αρχή, κάτι που είναι κρίσιμο σε μια πίστα, όπου σχηματίζονται κενά στους πρώτους γύρους. Η ατμόσφαιρα στο Le Mans είναι μοναδική, με εξαιρετικό πάθος για το κοινό, και θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αγώνες υψηλού επιπέδου, με την υποστήριξη των καλύτερων τεχνολογιών. Αυτό ισχύει και για την MotoE, η οποία ξεκινά τη σεζόν της αυτό το Σαββατοκύριακο, διαθέτοντας μια νέα γκάμα ελαστικών με πολύ υψηλό ποσοστό ανανεώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών και με το σχέδιο Race to Vision»,  δήλωσε ο Piero Taramasso, Michelin Two–Wheel Motorsport Manager. 


 

Ο αγώνας στο Le Mans θα σηματοδοτήσει επίσης την έναρξη της σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM Enel MotoE™, με τους δύο πρώτους αγώνες να πραγματοποιούνται το Σάββατο.

Η Michelin, ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για την κατηγορία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, θα παρουσιάσει μια νέα γκάμα που ενσωματώνει επίπεδα ρεκόρ ανανεώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών: 58% για το μπροστινό ελαστικό και 56% για το πίσω.

Για πρώτη φορά, το μπροστινό ελαστικό διαθέτει τον εφήμερο σχεδιασμό Race to Vision - μια οπτική υπογραφή που συμβολίζει τη δέσμευση της Michelin για πιο βιώσιμη κινητικότητα.

Αυτές οι τεχνολογικές εξελίξεις, που αναπτύχθηκαν στο MotoE, επεκτείνονται σταδιακά σε όλες τις ευρύτερες δραστηριότητες της Michelin Motorsport και γενικότερα στις γκάμες ελαστικών MICHELIN.
 
Πιστή στην αποστολή της να χρησιμοποιεί τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ως επιταχυντή καινοτομίας, η Michelin συνεχίζει να διερευνά λύσεις που συνδυάζουν την επίδοση, την ασφάλεια και την περιβαλλοντική ευθύνη.

Ο αγώνας MICHELIN Grand Prix of France 2025 αποτελεί μια νέα, απτή απόδειξη αυτής της δέσμευσης: Μια αθλητική εκδήλωση παγκόσμιας κλάσης που πραγματοποιείται στην έδρα της, ενσαρκώνοντας τέλεια την ικανότητα ενός Γάλλου κατασκευαστή να ενώνει το πάθος, την τεχνογνωσία και τη βιώσιμη καινοτομία.
 
Ο αγώνας ξεκινά την Παρασκευή 9 Μαΐου με ένα session ελεύθερων δοκιμών και ένα χρονομετρημένων, που θα επιτρέψει στους 10 ταχύτερους αναβάτες να περάσουν απευθείας στη δεύτερη προκριματική φάση (Q2).

Μετά τις ελεύθερες δοκιμές  το πρωί του Σαββάτου, τ το Q1 θα επιτρέψει σε δύο επιπλέον αναβάτες να προκριθούν στο Q2 που θα καθορίσει τις θέσει των αναβατών στη σχάρα εκκίνησης για το Σαββατοκύριακο.

Ο αγώνας Sprint (13 γύροι) θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο στις 3:00 μ.μ. και ο αγώνας Grand Prix MICHELIN της Γαλλίας (27 γύροι) θα ξεκινήσει την Κυριακή 11 Μαΐου στις 2:00 μ.μ.

« Προηγούμενο άρθρο

Brembo - Τα φρένα στο Γαλλικό GP του Le Mans

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
Ο FABIO QUARTARARO ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΕ ΜΑΝ
  • ΝΑΙ, Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕ ΜΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΙΣΩΣ, ΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΧΕΡΕΘ
  • ΟΧΙ, Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΥΑΜΑΗΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ