• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Xατ τρικ του Razgatlioğlu στο Donington
Νέα 14/07/2025 - 14:18

Με τα πίσω ελαστικά Pirelli SC0 και SCX, ο αναβάτης της BMW κυριάρχησε και στους τρεις αγώνες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και έγινε ο πιο επιτυχημένος αναβάτης WorldSBK στην αγγλική πίστα. Ο Oncu κέρδισε στο WorldSSP

 - Ο Toprak Razgatlioğlu (BMW) συμπλήρωσε την τριάδα στον Γύρο του Ηνωμένου Βασιλείου στο Donington Park.  Μετά τη νίκη του στον 1ο αγώνα το Σάββατο, ο Τούρκος αναβάτης θριάμβευσε επίσης στον αγώνα Superpole και στον αγώνα της Κυριακής. Το SC1 ήταν η επιλογή του για τον εμπρός τροχό και στους δύο αγώνες, ενώ για τον πίσω βασίστηκε στο SC0 για τον αγώνα sprint και στο SCX στον κύριο αγώνα της Κυριακής.  Χάρη σε αυτές τις επιτυχίες, ο Razgatlioğlu έγινε ο πρώτος αναβάτης στην ιστορία που κέρδισε περισσότερους από 9 αγώνες στην κατηγορία στην αγγλική πίστα, σημειώνοντας νέο ρεκόρ 12.

 - Τόσο στον Αγώνα Superpole όσο και στον Αγώνα 2, οι επιλογές ελαστικών για το μπροστινό ελαστικό ήταν ίδιες με αυτές του Αγώνα 1, με τους περισσότερους αναβάτες στο SC1, με μόνες εξαιρέσεις τον Garret Gerloff (Kawasaki) και τον Iker Lecuona (Honda) στο SC2.

 - Όσον αφορά τα πίσω ελαστικά, στον Αγώνα Superpole, το SC0 έφερε δύο αναβάτες στο βάθρο, παρά το γεγονός ότι επιλέχθηκε μόνο από 8 από τους 23 αναβάτες: τον νικητή Razgatlioğlu και τον Sam Lowes (Ducati) στην τρίτη θέση.  Οι άλλοι, συμπεριλαμβανομένου του δεύτερου Nicolò Bulega (Ducati), προτίμησαν το SCX, εκτός από τον Thomas Bridewell (Honda), τον μόνο στο SCQ.  Στον Αγώνα 2, οι περισσότεροι προτίμησαν το SCX, που χρησιμοποιήθηκε τόσο από τον νικητή όσο και από τον Bulega, τερμάτισε δεύτερος, καθώς και από 13 άλλους αναβάτες. Ο αναβάτης που τερμάτισε τρίτος, ο Alvaro Bautista (Ducati), προτίμησε το SC0.

 - Στην εκκίνηση του 2ου Αγώνα WorldSSP, όλοι οι αναβάτες παρατάχθηκαν με τον συνδυασμό SC1 εμπρός – SCX πίσω.  Για πέμπτη φορά φέτος, η νίκη πήγε στον Can Oncu (Yamaha). Ήταν το ντεμπούτο στο Donington για τους αναβάτες του WorldWCR, οι οποίοι, όπως συνήθως, είχαν διαθέσιμα ελαστικά SC1 τόσο για μπροστά όσο και για πίσω.  Η Maria Herrera ήρθε πρώτη στον 1ο Αγώνα, ενώ η Beatriz Neila κέρδισε τον 2ο Αγώνα.

Και τα δύο στάνταρ πίσω ελαστικά ήταν ανταγωνιστικά και εξαιρετικά ευέλικτα.

«Ο συννεφιασμένος ουρανός το πρωί συνέβαλε σε μια μικρή μείωση της θερμοκρασίας της ασφάλτου σε σύγκριση με χθες.  Με 37 °C στην έναρξη του αγώνα Superpole, ο Razgatlioğlu επέλεξε το SC0, αντιδρώντας στην τάση της πλειοψηφίας των άλλων αναβατών που έχουν υιοθετήσει το SCX.  Η επιλογή αποδείχθηκε νικηφόρα και ο Τούρκος αναβάτης βελτίωσε επίσης - αν και κατά λίγο περισσότερο από το ένα δέκατο - τον συνολικό χρόνο σε σύγκριση με το 2024, όταν είχε χρησιμοποιήσει την ίδια γόμα.  Το απόγευμα, για τον αγώνα 2, οι θερμοκρασίες της πίστας επέστρεψαν στα επίπεδα του αγώνα 1 και το SCX, εκτός του ότι ήταν και πάλι η πιο χρησιμοποιούμενη προδιαγραφή, συνόδευσε επίσης τον Razgatlioğlu στην τρίτη νίκη του Σαββατοκύριακου.  Γενικά, υπήρχε καλή ισορροπία μεταξύ των δύο τυπικών προδιαγραφών πίσω ελαστικών, και οι δύο ήταν ανταγωνιστικές και έδειξαν ότι ήταν αποτελεσματικές σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών.»

 

« Προηγούμενο άρθρο

Pirelli - Νίκη του Öncü στη Moto2 με το νέο πίσω ελαστικό

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα