Από τη Δημοκρατία της Τσεχίας στην Ιταλία, πριν από ένα καλό διάλειμμα για όλο το προσωπικό του paddock του MotoGP.
Από το Brno στο Bergamo, πριν την επιστροφή στο Borgo Panigale. Ο Francesco Bagnaia, ο Gigi Dall’Igna, Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, και ο Mauro Grassilli, Αθλητικός Διευθυντής της Ducati Corse, συνοδευόμενοι από άλλα μέλη του προσωπικού της Ducati Corse, έκαναν μια σύντομη στάση στην Brembo.
Ήταν μια ευχάριστη επίσκεψη, μια ευκαιρία για αποχαιρετισμό πριν τις καλοκαιρινές διακοπές και για να γιορτάσουν μια ξεχωριστή χρονιά, κατά την οποία η Brembo γιορτάζει 50 χρόνια από την πρώτη της εμφάνιση στον Μηχανοκίνητο Αθλητισμό.
Ο Bagnaia και η διοίκηση της Ducati Corse καλωσορίστηκαν από την ανώτατη διοίκηση της Brembo, και συγκεκριμένα από τον Matteo Tiraboschi, Εκτελεστικό Πρόεδρο, τον Alberto Bombassei, Επίτιμο Πρόεδρο, και τον Mario Almondo, COO της Brembo Performance. Κατά την άφιξή τους στην κεντρική έδρα που βρίσκεται στο Kilometro Rosso, η Ducati Desmosedici GP του Pecco τοποθετήθηκε μπροστά από τον νέο επετειακό τοίχο που εγκατέστησε η Brembo για να γιορτάσει τα 50 χρόνια της στους Αγώνες. Συνοδευόμενος από το σύνθημα «celebrating 50 years of passion», ο τοίχος αναδεικνύει τις κύριες καινοτομίες που πρότεινε η Brembo στα 50 χρόνια ιστορίας της, στους βασικούς αγωνιστικούς θεσμούς: από την Formula 1 μέχρι το MotoGP, περνώντας από το WEC, το WorldSBK, την Formula E, την MotoE, το Nascar και το WRC.
Στη συνέχεια, ο Pecco και το προσωπικό της Ducati Corse ξεναγήθηκαν στο εργοστάσιο, που βρίσκεται στο Curno, λίγα χιλιόμετρα μακριά από την έδρα του Bergamo, όπου κατασκευάζονται και τα συστήματα πέδησης που προμηθεύονται στις μοτοσυκλέτες της ομάδας Ducati Lenovo Team MotoGP. Η καρδιά της Brembo Racing, το εργοστάσιο παραγωγής αφιερωμένο στην κατασκευή όλων των συστημάτων πέδησης για παγκόσμιους αγώνες: δαγκάνες, δίσκοι, τακάκια, τρόμπες φρένων, συμπλέκτες, καθώς και οι τροχοί Marchesini.
Στο τέλος της ξενάγησης, ο Bagnaia είχε επίσης την ευκαιρία να χαιρετήσει σύντομα τους περίπου 250 συνεργάτες που αποτελούν τη Διεύθυνση Brembo Performance, έναν τρόπο να τους ευχαριστήσει προσωπικά για τη δουλειά και την καθημερινή υποστήριξή τους.
Παρακάτω παρατίθενται οι δηλώσεις από τον Pecco Bagnaia και τον Gigi Dall’Igna κατά τη διάρκεια της επίσκεψης.
Pecco Bagnaia:
«Από τότε που αγωνίζομαι στο MotoGP, πάντα χρησιμοποιώ φρένα Brembo, και επιτέλους είχα την ευκαιρία να δω από κοντά πώς κατασκευάζονται τα φρένα της Ducati Desmosedici GP: εδώ στο Curno, υπάρχει ένας κόσμος καινοτομίας, πάθους και τεχνογνωσίας. Το ήξερα ήδη εν μέρει, επειδή κάθε Σαββατοκύριακο αγώνων συνεργαζόμαστε στενά με τους μηχανικούς της Brembo, οι οποίοι μας βοηθούν να τελειοποιήσουμε το σύστημα πέδησης για να επιτύχουμε τη μέγιστη απόδοση της μοτοσυκλέτας, αλλά τώρα μπορώ να πω ότι γνωρίζω και τι γίνεται στα παρασκήνια αυτής της υπέροχης εταιρείας. Η δαγκάνα με την οποία αγωνίζομαι κάθε Κυριακή γεννιέται από ένα κομμάτι αλουμινίου, ένα γκρι ορθογώνιο με την πρώτη ματιά, το οποίο σμιλεύεται και σχεδιάζεται ειδικά μέσω μιας σειράς ακριβών και σταθερών επεξεργασιών: ένα έργο τέχνης. Τι είδους «braker» θεωρώ τον εαυτό μου; Δυνατό. Μου αρέσει να “φρενάρω πολύ δυνατά”, αλλά με γλυκύτητα. Στο σημερινό MotoGP, το φρενάρισμα έχει γίνει θεμελιώδες σε όλες τις πίστες του ημερολογίου».
Gigi Dall’Igna – Γενικός Διευθυντής Ducati Corse:
«Πάντα συνεργαζόμασταν με μια Ιταλική αριστεία, που έχει γίνει σημείο αναφοράς παγκοσμίως για την Ducati αλλά και για ολόκληρο το MotoGP. Πόσες καινοτομίες καταφέραμε να φέρουμε στις μοτοσυκλέτες χάρη στην Brembo; Πολλές, δύσκολο να τις μετρήσεις. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι κάθε φορά που είχαμε αιτήματα για νέες λύσεις πέδησης ώστε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις της μοτοσυκλέτας, οι μηχανικοί της Brembo πάντα έβρισκαν τη σωστή κατεύθυνση. Αν η Ducati κατακτά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για 3 συνεχόμενα χρόνια, είναι επίσης χάρη στη τεχνολογική και ανθρώπινη συμβολή των ανθρώπων που εργάζονται στην Brembo. Το να διασχίσεις το νέο τμήμα παραγωγής Racing είναι κάτι που σε εμπνέει και σου δείχνει πόση αφοσίωση και τεχνογνωσία κρύβεται πίσω από όλα τα εξαρτήματα πέδησης που τοποθετούμε στις μοτοσυκλέτες. Και για τη φετινή σεζόν; Λοιπόν, μόνο θετική μπορεί να είναι: 10 νίκες σε 12 Αγώνες (με τους Marc, Pecco και Alex) και το προσωρινό βάθρο της κατάταξης έχει 3 αναβάτες της Ducati. Ελπίζουμε να δούμε την ίδια εικόνα και τον Νοέμβριο»…