• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
13ος Αγώνας - GP Αυστρίας (Red Bull Ring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli αναπτύσσει δύο πίσω ελαστικά για την Moto2™ στο Red Bull Ring
Αγώνες 12/08/2025 - 12:23

Δεδομένης της γρήγορης χάραξης της Αυστριακής πίστας και των χαμηλών επιπέδων φθοράς, η φετινή κατανομή για την Moto2™ είναι πιο μαλακή σε σχέση με το 2024 και θα σηματοδοτήσει το ντεμπούτο του πολύ μαλακού ελαστικού E0126, μαζί με το ήδη γνωστό μαλακό E0125.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP επιστρέφει στη δράση μετά τη θερινή διακοπή για το Γκραν Πρι της Αυστρίας, που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο στο Red Bull Ring στο Σπίλμπεργκ. Η κατανομή που αποφάσισε να διαθέσει η Pirelli στους αναβάτες της Moto2™ περιλαμβάνει δύο πίσω ελαστικά ανάπτυξης, ένα ήδη γνωστό και ένα νέο, σε συνδυασμό με τις στάνταρ επιλογές για το μπροστινό μέρος: μαλακό SC1 και μεσαίο SC2.

· Η ήδη γνωστή πίσω λύση για τους αναβάτες της Moto2™ είναι το αναπτυξιακό μαλακό ελαστικό προδιαγραφής E0125, το οποίο παρουσιάστηκε στο Σίλβερστοουν και χρησιμοποιήθηκε σε τρεις επόμενους Αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του τελευταίου στο Μπρνο και ήταν αυτό που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο από τα πίσω ελαστικά, τόσο στις Δοκιμές όσο και στον Αγώνα. Αυτό το ελαστικό χρησιμοποιεί την ίδια γόμα πέλματος με το στάνταρ μαλακό SC0, αλλά διαθέτει διαφορετική δομή που έχει αναπτυχθεί για να βελτιώσει τη σταθερότητα και τη συνέπεια καθ’ όλη τη διάρκεια του Αγώνα. Η νέα επιλογή είναι το E0126, ένα πολύ μαλακό ελαστικό που κάνει το ντεμπούτο του στην Moto2™, έχοντας ήδη λάβει ευρεία αποδοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, όπου ήταν η πιο συχνή επιλογή στους τρεις Γύρους που συμμετείχε. Και εδώ, η γόμα πέλματος είναι η ίδια με αυτή του αντίστοιχου της γκάμας SCX, αλλά με την καινοτόμο δομή που υπάρχει ήδη στο E0125.

· Η κατηγορία Moto3™ θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τη βασική κατανομή που εφαρμόζεται τη φετινή σεζόν, η οποία αποτελείται από SC1 και SC2 τόσο για το μπροστινό όσο και για το πίσω μέρος, με οκτώ ελαστικά από κάθε επιλογή για κάθε αναβάτη.

Δύο εξελιγμένες λύσεις για μεγαλύτερη πρόσφυση σε μια πίστα που δεν είναι ιδιαίτερα επιθετική

«Το 2024 αγωνιστήκαμε στο Red Bull Ring χωρίς άμεσες αναφορές και διαπιστώσαμε ότι οι στάνταρ λύσεις απέδωσαν πολύ καλά, αλλά μας άφησαν και περιθώριο να εξερευνήσουμε πιο μαλακές επιλογές. Η πίστα προσφέρει λίγη πρόσφυση και δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά. Απόδειξη αυτού ήταν ότι πέρυσι όλοι οι αναβάτες της Moto2™ χρησιμοποίησαν στον Αγώνα το μαλακό SC0, που ήταν η πιο μαλακή επιλογή που είχαν διαθέσιμη και βελτίωσαν τον μέσο χρόνο γύρου του Αγώνα κατά ένα δέκατο. Λαμβάνοντας υπόψη αυτές τις πληροφορίες, φέτος αποφασίσαμε να διατηρήσουμε το μαλακό αλλά να αντικαταστήσουμε το μεσαίο με ένα πολύ μαλακό, για να βοηθήσουμε τους αναβάτες να βρουν περισσότερη πρόσφυση. Και οι δύο λύσεις είναι αναπτυξιακές, για να επιβεβαιώσουμε τις θετικές ενδείξεις που έχουμε λάβει μέχρι στιγμής και να κάνουμε ένα ακόμα βήμα μπροστά. Το μαλακό ελαστικό προδιαγραφής E0125 έχει ήδη χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε τέσσερα Γκραν Πρι φέτος και αποτελεί τη γνώριμη επιλογή στην οποία μπορούν να βασιστούν οι αναβάτες. Η άλλη εναλλακτική είναι το πολύ μαλακό ελαστικό προδιαγραφής E0126, το οποίο κάνει το ντεμπούτο του στην Moto2™, αλλά έχει ήδη εκτιμηθεί ευρέως στο World Superbike, όπου ήταν η πιο χρησιμοποιημένη επιλογή στους τρεις Γύρους στους οποίους συμμετείχε. Και τα δύο υιοθετούν μια νέα δομή σχεδιασμένη για να εξασφαλίζει μεγαλύτερη σταθερότητα και συνέπεια απόδοσης κατά τη διάρκεια του αγώνα – ποιοτικά χαρακτηριστικά που ταιριάζουν ιδιαίτερα σε μια πίστα όπως η Αυστριακή, που είναι πολύ γρήγορη, με σύντομες στροφές και ξαφνικές επιβραδύνσεις. Θα πρέπει επίσης να έχουμε το νου μας στον καιρό, ο οποίος στην Αυστρία τον Αύγουστο μπορεί να επιφυλάσσει εκπλήξεις, όπως συνέβη πέρυσι όταν το Σάββατο έριξε βροχή με χαλάζι, σταματώντας την εξέλιξη στην πίστα».

 

« Προηγούμενο άρθρο

Moto3™: Μπορεί κανείς να πλησιάσει τον Rueda που είναι μπροστά;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα