Αφού έκανε το ντεμπούτο του στη Χερέθ και χρησιμοποιήθηκε επίσης στο Λε Μαν και το Μουτζέλο, οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν ξανά διαθέσιμο το SCX στο Motegi, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να υπολογίζουν σε ένα πιο μαλακό πίσω ελαστικό από ότι το 2024.
· Στο Ιαπωνικό Γκραν Πρι, τον δέκατο έβδομο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Μοτοσυκλέτας του 2025, οι αναβάτες της Moto2™ θα βρουν ξανά στην γκάμα τους την στάνταρ γόμα Pirelli supersoft πίσω, δηλαδή την SCX, η οποία σε ορισμένους από τους τελευταίους γύρους είχε αντικατασταθεί από την έκδοση ανάπτυξής της, προδιαγραφής E0126. Αυτό σημαίνει ότι σε σύγκριση με το GP του 2024, στο οποίο η SC0 ήταν το πιο μαλακό πίσω ελαστικό που ήταν διαθέσιμο, φέτος η Moto2™ θα μπορεί να επωφεληθεί από την επιπλέον πρόσφυση που προσφέρει το supersoft. Η στάνταρ γόμα SC0 θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμη ως εναλλακτική λύση για το πίσω ελαστικό.

· Η Pirelli αποφάσισε να διαθέσει το SCX για αυτό το Grand Prix, αφού διαπίστωσε το 2024, τη χρονιά του ντεμπούτου της στις Moto2™ και Moto3™, ότι η ιαπωνική πίστα του Motegi δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά όσον αφορά τη φθορά και την υποβάθμιση και ως εκ τούτου είναι κατάλληλη για τις πιο μαλακές επιλογές όπως το supersoft SCX. Στην πραγματικότητα, την περασμένη σεζόν όλοι οι αναβάτες επέλεξαν να αγωνιστούν με μαλακά SC0 πίσω και μαλακά SC1 μπροστά.
· Στη Moto3™, επιβεβαιώνεται η στάνταρ κατανομή που χρησιμοποιείται από πέρυσι. Το 2024, σχεδόν όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν τα μαλακά SC1 πίσω, ενώ μπροστά 15 από τους 26 αναβάτες επέλεξαν να ξεκινήσουν με τα μεσαία SC2 και οι υπόλοιποι επέλεξαν τα μαλακά SC1.
Το πολύ μαλακό πίσω ελαστικό θα προσφέρει στους αναβάτες της Moto2™ ακόμα καλύτερη πρόσφυση
''Το 2024 ήταν η πρώτη μας χρονιά στα Πρωταθλήματα Moto2™ και Moto3™, επομένως, όσον αφορά την κατανομή, αποφασίσαμε να κάνουμε μια συντηρητική επιλογή, καθώς δεν γνωρίζαμε ορισμένες από τις πίστες στις οποίες θα αγωνιζόμασταν και ποια θα ήταν η απόδοση των ελαστικών μας με αυτές τις μοτοσυκλέτες. Τώρα, σχεδόν δύο χρόνια αργότερα, μπορούμε να πούμε ότι έχουμε συλλέξει αρκετές πληροφορίες και δεδομένα που μας επιτρέπουν να κάνουμε πιο ακριβείς επιλογές για κάθε πίστα, θέτοντας ομάδες και αναβάτες στις καλύτερες συνθήκες για να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της γκάμας μας. Στο περσινό Ιαπωνικό GP, είδαμε ότι οι επιλογές μαλακού πίσω ελαστικού ήταν οι πιο χρησιμοποιούμενες και στις δύο κατηγορίες. Συγκεκριμένα, οι αναβάτες της Moto2™ αγωνίστηκαν με μαλακές γόμες τόσο στο πίσω όσο και στο μπροστινό μέρος, και τα επίπεδα φθοράς καθώς ήταν πολύ χαμηλά. Για αυτόν τον λόγο, φέτος θεωρήσαμε σκόπιμο να τους δώσουμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το SCX, το οποίο, χρησιμοποιώντας μια πιο μαλακή γόμα από αυτή του SC0, μπορεί να προσφέρει ακόμη υψηλότερα επίπεδα πρόσφυσης. Καθώς είναι μια πολύ μαλακή γόμα, δεν είναι κατάλληλη για όλες τις πίστες, αλλά το Motegi έχει αποδειχθεί μία από αυτές που είναι κατάλληλες για την αξιοποίησή της. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν η απόδοση και οι χρόνοι γύρου βελτιωθούν με αυτό το ελαστικό.''
.