Η νέα QJMotor SRT 500 RX υπόσχεται πραγματικές επιδόσεις περιπέτειας σε ένα ελαφρύ και προσιτό πακέτο.
Οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας μεσαίου κυβισμού είναι περιζήτητες, καθώς είναι πιο ελαφριές, πιο οικονομικές και πιο εύκολες στον χειρισμό λόγω του μειωμένου βάρους, αλλά παραμένουν αρκετά δυνατές και με δυνατότητες να διασχίσουν ηπείρους. Έχουν βρει εκείνη τη χρυσή τομή για τους αναβάτες που θέλουν ικανότητες εκτός δρόμου αλλά όχι τρομακτικές εμπειρίες.
Εδώ έρχεται να καλύψει αυτές τις απαιτήσεις η QJMotor. Είναι μια μάρκα που βρίσκεται σε πλήρη άνοδο το τελευταίο διάστημα, καθώς ανακοινώνει σχεδόν κάθε μήνα καινούργιο μοντέλο. Η QJMotor ανήκει στον τεράστιο Όμιλο Geely, τον ίδιο βιομηχανικό κολοσσό που κατέχει τις Volvo, Lotus και Benelli, κάτι που σημαίνει ότι διαθέτει ισχυρή οικονομική υποστήριξη και πρόσβαση σε κορυφαία μηχανική και ερευνητική τεχνογνωσία.

Το πιο πρόσφατο μοντέλο είναι η QJMotor SRT 500 RX, μια επερχόμενη μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα περιπέτειας που δείχνει να είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες της κατηγορίας. Κινείται από έναν υδρόψυκτο δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 449cc, που αποδίδει περίπου 48 ίππους στις 9,500 σ.α.λ.. Διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο, αλλά υπάρχουν φήμες ότι η QJ θα προσφέρει και προαιρετικό ημιαυτόματο κιβώτιο, παρόμοιο με αυτό της SRK 500 RA. Αυτό θα μπορούσε να την κάνει μία από τις πιο προσιτές μοτοσυκλέτες περιπέτειας για αναβάτες που θέλουν να επικεντρωθούν περισσότερο στη διαδρομή και λιγότερο στον χειρισμό του συμπλέκτη.

Από άποψη εξοπλισμού, η SRT 500 RX δείχνει ότι δεν της λείπει τίποτα. Διαθέτει μπροστινό τροχό 21" και πίσω τροχό 18" με ακτίνες, υποστηριζόμενους από αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, πιθανότατα αναπτυγμένες σε συνεργασία με την Marzocchi. Ο ατσάλινος σκελετός σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι στοχεύουν στη σωστή ισορροπία μεταξύ αντοχής και ευκολίας χειρισμού, με στεγνό βάρος περίπου 174 κιλά. Με το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων γεμάτο, το συνολικό βάρος ανεβαίνει γύρω στα 190 κιλά, αρκετά λογικό για δικύλινδρο μοντέλο ADV.

Η QJMotor δεν κάνει εκπτώσεις στον υπόλοιπο εξοπλισμό. Η SRT 500 RX διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT με υποστήριξη smartphone, πλήρη LED φωτισμό, traction control και ABS δύο καναλιών. Οι φωτογραφίες δείχνουν φρένα Brembo, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, σχάρα αποσκευών και ακόμη και θύρα φόρτισης USB που σημαίνει ότι ουσιαστικά έχει όλα όσα περιμένει κανείς από μια πολύ ακριβότερη μοτοσυκλέτα και ίσως μερικά επιπλέον.
Σε ότι αφορά την τιμή και την διαθεσιμότητα, αναφορές υποδεικνύουν ότι θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη στις αρχές του 2026 με τιμή περίπου 6,000 €. Πρόκειται για εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τον εξοπλισμό της.

Η QJMotor SRT 500 RX φαίνεται πολύ ελκυστική και δεν είναι μόνο τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, αλλά και το τι αντιπροσωπεύει. Αποδεικνύει ότι οι μοτοσυκλέτες περιπέτειας δεν χρειάζεται να είναι ακριβές ώστε να έχουν αυτή τη χρυσή τομή στη μικτή χρήση για την οποία προορίζονται. Η ευκολία χειρισμών εκτός δρόμου, θα μπορούσε να προσελκύσει περισσότερους αναβάτες που θέλουν να ζήσουν την εμπειρία της οδήγησης σε μονοπάτια αλλά και ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων χωρίς να αδειάσουν το πορτοφόλι τους. Και όσον αφορά την ποιότητα και τη φινέτσα αναμένεται να είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.
                
                        .jpg)

                        





                        
                        
                        
                        
                        
                                        
                                        
                                        
                                        
                                        


.png)

