
Εκτός από το στάνταρ SC0, στην Πορτογαλία θα υπάρχει και το μαλακό ελαστικό ανάπτυξης προδιαγραφής E0125, που διατίθεται για δέκατη φορά φέτος μετά το ντεμπούτο του στο Silverstone.
• Για το Grand Prix της Πορτογαλίας 2025, οι αναβάτες της Moto2™ θα έχουν στη διάθεσή τους δύο πίσω ελαστικά, και τα δύο σε μαλακή γόμα: το στάνταρ SC0 και το ελαστικό ανάπτυξης προδιαγραφής E0125, το οποίο χρησιμοποιεί την ίδια γόμα με το στάνταρ ελαστικό, αλλά σε μια πιο προηγμένη δομή ελαστικού. Η τελευταία επιλογή έχει ήδη εφαρμοστεί σε 9 GP φέτος και, σε επτά περιπτώσεις, ήταν παρούσα στην κατανομή με το στάνταρ SC0, κερδίζοντας πάντα στην άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο.

• Για την Moto3™, η στάνταρ κατανομή αυτής της σεζόν θα είναι η ίδια που χρησιμοποιήθηκε το 2024 και αποτελείται από μαλακό SC1 και μεσαίο SC2 ως επιλογές τόσο για μπροστά όσο και για πίσω σε ποσότητα 8 ελαστικών ανά αναβάτη για κάθε γόμα. Στην τελευταία έκδοση του GP, οι προτιμήσεις των αναβατών για τον αγώνα ήταν λίγο-πολύ εξίσου μοιρασμένες μεταξύ της μαλακής SC1 και της μεσαίας SC2 στο πίσω μέρος, ενώ μπροστά η μεσαία SC2 ήταν σαφώς προτιμότερη.

• Η πίστα Autodromo Internacional do Algarve φιλοξενεί το Πορτογαλικό Grand Prix για έκτη φορά μετά το ντεμπούτο του στο ημερολόγιο του MotoGP το 2020. Εκτός από την πρώτη χρονιά, σε όλες τις άλλες εκδόσεις το GP διεξήχθη στις αρχές της χρονιάς. Η πίστα είναι γνωστή για τους κυματισμούς (σαμαράκια), τις γρήγορες στροφές και τυφλές στροφές με κλίση έως και 12% στην κατηφόρα και 6% στην ανηφόρα. Ο συνδυασμός μεγάλων και γρήγορων στροφών, όπως η τελευταία δεξιά στροφή, δημιουργεί υψηλά πλευρικά και διαμήκη φορτία στα ελαστικά και το απότομο φρενάρισμα στην κατηφόρα επηρεάζει ιδιαίτερα τα μπροστινά ελαστικά.

Μια άλλη σύγκριση μεταξύ των πίσω μαλακών ελαστικών ενόψει της γκάμας του 2026
"Βρισκόμαστε τώρα στα τελικά στάδια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και είναι σημαντικό για την Pirelli να κάνει απολογισμό του έργου ανάπτυξης που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της σεζόν, ειδικά με τους αναβάτες της κατηγορίας Moto2™, και στη συνέχεια να διαπιστώσει εάν ορισμένες από τις λύσεις που αναπτύχθηκαν φέτος θα μπορέσουν να εισέλθουν στη γκάμα το 2026 για να αντικαταστήσουν αυτές που υπάρχουν σήμερα. Αυτό είναι κάτι που επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο και μας επιτρέπει να έχουμε μια ενημερωμένη γκάμα, προς όφελος όχι μόνο των αναβατών που αγωνίζονται στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα αλλά και εκείνων που συμμετέχουν στους διάφορους εθνικούς αγώνες ή απλών ερασιτεχνών που αγοράζουν τα ελαστικά μας για να οδηγούν στην πίστα κατά τη διάρκεια των ημερών πίστας. Μεταξύ αυτών των λύσεων υπάρχει η μαλακή γόμα προδιαγραφών E0125 την οποία θα συγκρίνουμε με την τυπική SC0 για έβδομη φορά φέτος, έχοντας δει και τις δύο στα GP του Silverstone, της Aragon, του Assen, του Balaton, της Βαρκελώνης και του Lombok, καθώς και σε ορισμένους γύρους WorldSBK, συμπεριλαμβανομένου αυτού που πραγματοποιήθηκε στο Portimão στην αρχή της σεζόν. Μέχρι στιγμής, Σε όλες αυτές τις διοργανώσεις, η E0125 έχει κερδίσει τη σύγκριση με την κανονική μαλακή γόμα και έχει επιλεγεί πάντα από σχεδόν όλους τους αναβάτες για τον αγώνα, επομένως, αναμένουμε ότι θα είναι η πιο δημοφιλής επιλογή και σε αυτή την περίπτωση. Σε εκείνο το σημείο, αφού τη δοκιμάσουμε σε πίστες με διαφορετικά χαρακτηριστικά, σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες και με αναβάτες και μοτοσικλέτες από διαφορετικά πρωταθλήματα, θα έχουμε αρκετές πληροφορίες για να αποφασίσουμε αν θα την προωθήσουμε στη νέα κανονική μαλακή γόμα. Το 2024, το GP Πορτογαλίας διεξήχθη τον Μάρτιο και όλοι οι αναβάτες είχαν χρησιμοποιήσει την κανονική SC0 στον αγώνα, φέτος αγωνιζόμαστε στις αρχές Νοεμβρίου, αλλά οι μέσες θερμοκρασίες αυτών των δύο μηνών είναι παρόμοιες, ακόμα κι αν τον Νοέμβριο η πιθανότητα βροχής είναι μεγαλύτερη.''
.jpg)










.png)

