• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
HONDA CBR125R injection
Junior συγκινήσεις

Οδηγεί ο Κυριάκος Αντωνίου

Τεστ-Μοντέλα 17/07/2008 - 16:53

Μόλις μια μέρα πριν ξεκινήσω το ταξίδι για Σέρρες , μου αναθέτουν να παραλάβω για δοκιμή τη νέα στην Ελλάδα HONDA CBR 125 R injection. Στην αρχή γέλασα και νόμιζα πως ήταν κάποιο αστείο ...αλλά τελικά ήταν πραγματικότητα. Έτσι έκανα υπομονή για να δω τι μπορεί αυτή η ολοκαίνουρια CBR να προσφέρει. Η εμφάνιση της είναι εντυπωσιακή, με κοφτές επιθετικές γραμμές που πηγάζουν από τους προγόνους της οικογένειας CBR. Τα φωτιστικά σώματα μοιάζουν με CBR600 και ο συνδυασμός κόκκινου - μαύρου είναι ιδανικός.

Γρήγορα μπαίνουμε στην πίστα των Σερρών και η πρώτη αίσθηση είναι αρκετά καλή για 125 κυβικά. Στη θέση οδήγησης κουμπώνεις και όλα τα περιφερειακά βρίσκονται σε σωστές θέσεις. Τα κλιπ-ον είναι σε ιδανικό σημείο ώστε να μπορούμε να την αποκαλέσουμε «mini supersport» μοτοσυκλέτα, όμως τα μαρσπιέ είναι λίγο χαμηλά. Η σέλα είναι σχετικά σκληρή, δείχνοντας τον χαρακτήρα της σειράς CBR.

Αρχικά υπήρχε αίσθηση ανασφάλειας με τόσο μικρές διαστάσεις ελαστικών, για το αν θα μπορούσε να στρίβει υπό κλίση χωρίς να χάνει την πρόσφυση. Όμως γύρο με το γύρο οι απόψεις αλλάζουν. Πετύχαμε μεγάλες κλίσεις χωρίς δυσκολία, με αποτέλεσμα τελικά να μας εμπνέει ασφάλεια παρά το ότι τα μαρσπιέ έξυναν την άσφαλτο. Το ατσάλινο πλαίσιο αντεπεξέρχεται στις προσδοκώμενες κλίσεις και οι αναρτήσεις παρά το ότι είναι μαλακές (χωρίς να δέχονται ρυθμίσεις), μέχρι και τους τελευταίους γύρους ήταν ικανοποιητικές. Τα φρένα στις πολύ λίγες στιγμές που τα χρησιμοποιήσαμε φάνηκαν λίγα για τα 80+ κιλά μας.

Το απίστευτο πλεονέκτημα της είναι το χαμηλό βάρος, που πλησιάζει τα 120 κιλά, δίνοντας τη δυνατότητα στις πολύ εύκολες αλλαγές κατεύθυνσης χωρίς να χρειάζεται να ασκούμε μεγάλες δυνάμεις. Δηλαδή, ότι πρέπει για έναν έφηβο 13 – 16 χρόνων που θα μπορεί να την οδηγήσει σε πολύ πιο γρήγορους ρυθμούς και με μεγαλύτερη άνεση, αν θελήσει να ασχοληθεί. Και γιατί όχι να βλέπαμε ένα «Junior Cup» για νέους οδηγούς, αφού αυτή η κατηγορία υπάρχει στο μοτοκρός και το καρτ, αλλά λείπει από τους αγώνες ταχύτητας.

Ο υδρόψυκτος - μονοκύλινδρος – τετράχρονος κινητήρας με τη μέγιστη ροπή του στις 9,000 σ.α.λ. και με ιπποδύναμη 13,6 άλογα, έχει καλή απόδοση παντού, χάρις στην πρωτοποριακή κίνηση της HONDA, η οποία χρησιμοποιεί για τροφοδοσία ηλεκτρονικό ψεκασμό PGM – FI. Για να μπορέσει να σταθεί φιλική στο περιβάλλον χρησιμοποιεί καταλύτη με προδιαγραφές EURO 3 με νέα τεχνολογία HSC-3. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και έχει κιβώτιο 6 σχέσεων.

Θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε την ολοκαίνουρια HONDA CBR 125 i , το καλύτερο σχολείο για νέους οδηγούς που τους αρέσει η ταχύτητα, η πίστα, η ιδέα των αγώνων αλλά και το πιο μακρινό όνειρο όλων μας για κάποιον Έλληνα οδηγό να φτάσει στα MOTOGP. Άλλωστε κάπως έτσι ξεκίνησαν όλοι οι μεγάλοι οδηγοί.

Επόμενο άρθρο »

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ (ALMERIA) - DUCATI 848

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ