• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας 2020, Qatar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΡΩΜΗ - APRILIA SMV 750 DORSODURO
Η Aprilia παρουσιάζει μια «δύσκολη» μοτοσυκλέτα που δεν κάνει για όλους και για να γίνει αυτό σαφές προσφέρει θέση μόνο για έναν, τον οδηγό της ...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΤΙΝΟ ΜARTINO

Τεστ-Μοντέλα 24/09/2008 - 00:00
Μια μοτοσυκλέτα με επιθετική αισθητική και ακόμη πιο επιθετική φιλοσοφία, προσπαθεί να εντυπωσιάσει με ιπποδύναμη και τιμή αγοράς. Από τα 750cc του κινητήρα V-2, 90ο ενενήντα πέντε ίπποι έρχονται στις 9.000 στροφές, με τη ροπή 2.000 σ.α.λ. πιο κάτω. Καθόλου άσχημα για μια κατασκευή που θέλει να κυριαρχήσει στο κομμάτι της διασκέδασης της οδήγησης. Με τιμή κοντά στις 8.000 ευρώ έχει ένα δεύτερο πολύ δυνατό σημείο για να στηριχτεί στη μάχη των δρόμων.

Το πακέτο δεν επιτρέπει συμβιβασμούς ή οδηγική απειρία. Απαιτεί αναβάτη αποφασισμένο που δεν θέλει μια μοτοσυκλέτα απλά για να πηγαίνει στη δουλειά του ή να κάνει βόλτες με τη φίλη του.

'Αλλωστε δεν υπάρχουν μαρσπιέ για συνεπιβάτη (δίνονται μαζί σαν έξτρα, χωρίς επιπλέον κόστος). Με στόχο να εξαργυρωθούν στην αγορά οι νίκες της Aprilia στα πρωταθλήματα supermotard, η SMV 750 DORSODURO εμφανίζεται σαν μια δυναμική φόρμουλα σπορ στοιχείων και ιδιαίτερου στυλ που σίγουρα τραβάει την προσοχή.

Η θέση οδήγησης είναι ψηλά ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ευκολία σε γρήγορες αλλαγές πορείας και το ψαλίδι μακρύ για σταθερότητα. Το πλαίσιο έχει στοιχεία από την αγωνιστική SXV, σε έναν συνδυασμό αλουμινίου και ατσάλινων σωλήνων, το upside down πιρούνι είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, το πίσω αμορτισέρ είναι τοποθετημένο σε έκκεντρη θέση, το αλουμινένιο ψαλίδι είναι αγωνιστικό, οι δαγκάνες των φρένων είναι ακτινικές, οι δίσκοι είναι πλευστοί, ο έλεγχος του κινητήρα γίνεται από ηλεκτρονικό γκάζι και οι απολήξεις των δύο εξατμίσεων στην ουρά δίνουν τον τόνο της απόλυτης σπορ εμπειρίας που υπόσχεται η 750.

Πράγματι ο οδηγός πρέπει να χρησιμοποιεί συνεχώς το σώμα του για να μεταφέρει το βάρος όπου χρειάζεται στις αλλαγές κατεύθυνσης, στις πλαγιολισθήσεις, τις σούζες ή τα απότομα φρεναρίσματα που κάνουν τη βόλτα διασκεδαστική. Η συμβολή του κινητήρα σε όλα αυτά είναι καταλυτική, ειδικά όταν οι στροφές κρατούνται ψηλά. Ένα στοιχείο που τη διαφοροποιεί περισσότερο είναι η ύπαρξη τριών χαρτών διαχείρισης με επίπεδα «sport», «touring» και «rain», με μείον 30-35% δύναμη για την περίπτωση της βροχής. Σε καλή άσφαλτο χωρίς ανωμαλίες το σύνολο συμπεριφέρεται άψογα, σε σαμαράκια όμως ή άλλες περιπτώσεις προβληματικής πρόσφυσης η σκληρότητα του μπροστινού συστήματος απαιτεί προσεκτικούς χειρισμούς. Τα μεταλλικά σωληνάκια δίνουν ακρίβεια και δύναμη στα φρένα και σε γενικές γραμμές η διασκέδαση της οδήγησης είναι αυτό που μένει μετά από μια μέρα ζωής μαζί τους στους ιταλικούς δρόμους, κοντά στη Ρώμη. Μόνο παράπονο η έλλειψη μονόδρομου συμπλέκτη που δίνεται ως έξτρα, με χρέωση αυτή τη φορά.

Η Aprilia τόλμησε να παρουσιάσει μια απόλυτη σπορ μοτοσυκλέτα, σε μια προνομιακή τιμή και όπως είναι γνωστό ο «τολμών νικά». Διαφορετικά μπαίνεις στην ουρά και προσπαθείς να διακριθείς για τις συνολικές αρετές σου. Ευτυχώς εδώ δεν είναι μια τέτοια περίπτωση και όπως λένε οι Ιταλοί χαρακτηριστικά «η Dorsoduro είναι εύκολη, αλλά όχι για όλους».

APRILIA SMV 750 DORSODURO
Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος-V, 90ο, με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Κυβισμός: 749,9 cc
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ιπποδύναμη (εργοστ.): 95 hp, στις 9.000 σ.α.λ.
Ροπή: 8,25 kgm, στις 7.000 σ.α.λ (εργοστ.)
Κιβώτιο: Έξι σχέσεων
Πλαίσιο: Σωληνωτό χωροδικτύωμα και αλουμινένια τμήματα Αναρτήσεις - Μπροστά: Ανεστραμμένο πιρούνι, καλάμια διαμ. 43 mm,
Πίσω: Ένα αμορτισέρ, ρυθμ. Προφ. Ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς
Φρένα – Μπροστά: Δύο δίσκοι 320mm
Πίσω: Δίσκος 245 mm
Ελαστικά: 120/70 – 17” μπροστά
180/55 – 17’’ πίσω
Μεταξόνιο: 1.415 mm
Ύψος σέλας: 870 mm
Ρεζερβουάρ: 12 lt.
Βάρος: 186 kg.

Αντιπρόσωπος: Aprilia Hellas, 210 7572200 Τιμή: Δ/Α

Επόμενο άρθρο »

GILERA GP 800

Χορηγοί
Το περιοδικό μας
Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ GP ΤΗΣ VALENCIA
  • 1. ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
  • 2. ΚΑΛΟ
  • 3. ΜΕΤΡΙΟ
  • 4. ΑΔΙΑΦΟΡΟ