• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ - KAWASAKI NINJA 250R
Eίναι η μοτοσυκλέτα που κάνει έμπειρους και αρχάριους αναβάτες να χαμογελούν. Τον καθένα για το δικό του λόγο. Έχει σπορ εμφάνιση, όρθια θέση οδήγησης και θα κοστίζει μόνο, κάτι παραπάνω από 4.000 ευρώ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΚΑWASAKI

Τεστ-Μοντέλα 24/09/2008 - 00:00
Οι αρχάριοι θα χαμογελούν γιατί πάνω στην χαμηλή από το έδαφος σέλα του θα βρουν μια εργονομική φιλική θέση οδήγησης με το τιμόνι τοποθετημένο ψηλά και τον κινητήρα να αποδίδει γραμμικά χωρίς εξάρσεις. Οι πεπειραμένοι θα βολευτούν στις διαδρομές μέσα στην πόλη και θα παίζουν με το σαζμάν και το στροφόμετρο βλέποντας το να φτάνει μέχρι τις 13.000 στροφές, αριθμός που πριν από χρόνια μόνο σε αγωνιστικές κατασκευές συναντούσαν.

Ο κινητήρας του μικρο-Νinja προέρχεται από τα γνωστά μας στο παρελθόν ZZ-R 250, Eliminator 250 και το Anhelo 250. Αλλαγμένος σε πολύ μεγάλο βαθμό, καταφέρνει και με τη συνδρομή του ψεκασμού να περάσει τις αυστηρές ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 3. Η λέξη γραμμικότητα χαρακτηρίζει την απόδοσή του που φτάνει τη μέγιστη ιπποδύναμη των 33 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. Ανοίγοντας το γκάζι από τις 1.500 περίπου στροφές του ρελαντί και μέχρι να ακουμπήσει η βελόνα το κόκκινο των 13.000 καμία έξαρση δεν γίνεται αντιληπτή, κανένα ξέσπασμα ή απότομη αύξηση δύναμης δεν παρατηρείται.

Για να κινηθεί κάποιος γρήγορα θα πρέπει να χρησιμοποιεί αρκετά το μαλακής χρήσης εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων και τον μαλακό συμπλέκτη. Το μικρό Ninja δεν είναι σίγουρα «Χελωνο-Νιντζάκι» από πλευράς επιδόσεων, αλλά σίγουρα χρειάζεται πολλές στροφές για να κινηθεί γρήγορα. Μη ξεχνάμε πως μιλάμε για κινητήρα 250 κυβικών. Η προστασία που παρέχεται στον αναβάτη από το ολόκληρο φέρινγκ (που κάνει το μοτοσυκλετάκι να μοιάζει με 600άρι του παρελθόντος) είναι πολύ καλή, όπως καλή είναι και η ποιότητα κατασκευής και τελικά το πολύ ισχυρό σπορ ίματζ για ένα 250άρι καθημερινής χρήσης.

Είναι πρωτοπόρα, έξυπνη και πολύ αξιόλογη η ιδέα της Kawasaki να παρουσιάσει ένα τόσο συμπαθητικό, διαφορετικής φιλοσοφίας 250άρι και θυμηθείτε πως θα ανοίξει την όρεξη και των άλλων κατασκευαστών. Μετά την υποχρεωτική περίοδο των 125αριών οι νέοι της Ευρώπης και της Ελλάδας θα έχουν στα χέρια τους ένα συμπαθέστατο, άξιο μεταφορικό μέσον μεν, που θα τους δίνει παράλληλα μια γεύση μοτοσυκλέτας, αντί να περάσουν υποχρεωτικά από τα σκούτερ της κατηγορίας.

Ο ελαστικός κινητήρας, το ψηλό τιμόνι, με τις μαλακές αναρτήσεις θα τους συντροφεύουν πρόθυμα και στη πόλη, αλλά και στις διαδρομές έξω από την πόλη (βλ. ρεζερβουάρ 17 λίτρων), τη στιγμή που και στον τομέα των φρένων το Ninja 250R τα καταφέρνει εξίσου καλά. Άρα το νέο 250αράκι της Kawasaki δικαιώνει το όνομά του, όπως πρέπει σε έναν Ninja: είναι επιθετικής εμφάνισης και αποτελεσματικό. _43G1901.jpg

_43G1901.jpg

ΚΑWASAKI NINJA 250R
Κινητήρας: Τετράχρονος, υδρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, με 4 βαλβίδες στον κύλινδρο
Κυβισμός: 249 cc
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ιπποδύναμη (εργοστ.): 33 hp, στις 11.000 σ.α.λ.
Ροπή: 2,24 kgm, στις 8.200 σ.α.λ (εργοστ.)
Κιβώτιο: Έξι σχέσεων
Πλαίσιο: Σωληνωτό ανοικτό
Αναρτήσεις - Μπροστά: Τηλεσκοπικό πιρούνι, καλάμια διαμ. 37 mm, Πίσω: Ένα αμορτισέρ, ρυθμ. Προφ. Ελατηρίου
Φρένα Δίσκος 290mm μπροστ., Δίσκος 220 mm πίσω
Ελαστικά: 130/70 - 17'' μπροστά, 110/70 - 17'' πίσω
Μεταξόνιο: 1.400 mm
'Υψος σέλας: 775 mm
Ρεζερβουάρ: 17 lt. Βάρος: 154 kg.

Αντιπρόσωπος: Τεομότο ΑΕ, 210 3410684 Τιμή: 4.290 ευρώ _REY5588.JPG

_REY5588.JPG

Επόμενο άρθρο »

GILERA GP 800

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ