• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Moto Guzzi Stelvio 1200V8 / 1200NTX
Tην οδηγούμε στην Φλωρεντία
Τεστ-Μοντέλα 06/04/2011 - 10:31

Του απεσταλμένου του MOTOGP WORLD, Βασίλη Μωραΐτη.

 

Η νέα Stelvio αποτελεί ίσως την ταχύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της και είναι εφοδιασμένη με αναβαθμισμένο κινητήρα. Κύρια ατού της δεν είναι άλλα από την νέα ECU και τους δύο αισθητήρες «λάμδα» που υπόσχονται σωστή και ολοκληρωμένη καύση με καλή απόκριση του γκαζιού από τις χαμηλές στροφές, επιτυγχάνοντας χαμηλότερη κατανάλωση (10% καλύτερη στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ. από τον πρόγονό της) και λιγότερες εκπομπές ρύπων.  

 

Ο κινητήρας αποδίδει 103,7 ίππους και η ροπή του φθάνει τα 113Nm στις 5.800σαλ. Οι δύο εκδόσεις της Stelvio φέρουν ακριβώς τον ίδιο κινητήρα. Στην αρχή ήμασταν επιφυλακτικοί στον τρόπο που πιέζαμε την εμπρός ανάρτηση (πιρούνι Marzorcchi και αμορτισέρ Sachs) γιατί η πληροφόρηση που δέχεσαι είναι περιορισμένη ίσως λόγω του μεγάλου (32λίτρων) ρεζερβουάρ.

Στη συνέχεια, εφόσον δεν είχαμε κάποια ανησυχητικά μηνύματα, πιέσαμε όλο και περισσότερο την μοτοσυκλέτα και την απολαύσαμε στους σφιχτούς δρόμους γύρω από τους λόφους της Φλωρεντίας.

Το φαρδύ τιμόνι σου δίνει την δυνατότητα να ασκείς τους κατάλληλους μοχλούς με ευκολία και να πλασάρεις την μοτοσυκλέτα με ευκολία και ακρίβεια στις ανοιχτές και τις κλειστές στροφές που θα συναντήσεις.

 

Τα φρένα της είναι μεν ισχυρά και φορούν τα ίδια τακάκια (έχουν την ίδια επιφάνεια τριβής και τα ίδια έμβολα στις διαφορετικές δαγκάνες από της Norge) αλλά απαιτούν περισσότερη δύναμη, μιας και οι τροχοί έχουν μεγαλύτερη διάμετρο.

 

Ο κινητήρας εμφανίζει την ροπή του από το χαμηλό φάσμα των στροφών και στις 4000σαλ αρχίζει να κροταλίζει ενώ μόλις περάσει τις 5.000σαλ γίνεται ακόμη γραμμική η απόδοση του μοτέρ και αλλάζει ταυτόχρονα η χροιά του ήχου. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σωστή κλιμάκωση και δεν χρειάζεται να ασχολείσαι συνεχώς με αυτό στις σφιχτές διαδρομές, εφόσον παρέχει την διάρκεια που χρειάζεσαι από την μία στροφή στην άλλη.

 

Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων εστιάζονται κυρίως στον εξοπλισμό τους που δικαιολογεί επιπλέον την διαφορά στην τιμή τους. Η NTX διαθέτει ζάντες Ber με ακτίνες της Alpina, αλουμινένια ποδιά, προστατευτικά κάγκελα και χούφτες.

Πλούσιος είναι και προαιρετικός εξοπλισμός των δύο εκδόσεων που εκτός από τις πλαϊνές βαλίτσες αλουμινίου, τους προβολείς αλογόνου, των θερμαινόμενων σκριπ και του προστατευτικού CA.RC επιπλέον συμπεριλαμβάνει Navigator GPS (που διατίθεται και για τις δύο μοτοσυκλέτες).

 

Σύμφωνα με την επίσημηανακοίνωση της Ελληνικής Αντιπροσωπείας οι τιμές έχουν οριστεί στα 14.300 ευρώ για την Stelvio GT8V ABS και στα 16.100 ευρώ για την Stelvio NTX.

Επόμενο άρθρο »

Honda Crossrunner 800

« Προηγούμενο άρθρο

Moto Guzzi Nοrge GTV8

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ