O Eugene Lavery ήταν ο νικητής και στους δύο αγώνες στην πίστα της Monza. Ο Ιρλανδός αναβάτης οδήγησε πολύ καλά και με τη υπομονή που επέδειξε, αποζημιώθηκε.
Στον δεύτερο αγώνα ο Laverty είχε μια έντονη μονομαχία με τον Marco Melandri τον οποίο κατάφερε να προσπεράσει μόλις στην τελευταία στροφή, όταν ο Ιταλός άνοιξε την τροχιά του. Έτσι, η πίεση που ασκούσε στον ομόσταυλό του στην Yamaha World Superbike έφερε αποτέλεσμα.
Η νίκη του αποκτά μεγαλύτερη σημασία καθώς μετά την εκκίνηση ο Laverty βρέθηκε στην ένατη θέση όταν καθυστέρησε από το ατύχημα που είχαν οι Leon Haslam και Jonathan Rea και το οποίο προκάλεσε άθελά του ο Carlos Checa.
Ωστόσο, στη θέση του Laverty θα μπορούσε να είχε βρεθεί ο Max Biaggi, o οποίος τελικά τερμάτισε στην 8ος. Ο Biaggi ξεκίνησε καλά, στον δεύτερο γύρο τέθηκε επικεφαλής και ως τα μέσα του αγώνα δημιούργησε μια διαφορά περίπου πέντε δευτερολέπτων από τους υπόλοιπους, επωφελούμενος και από τα ατυχήματα που έγιναν πίσω του.
Όμως, στον 11ο γύρο επιβλήθηκε στον Ιταλό αναβάτη της Aprilia ποινή διέλευσης από τα πιτς επειδή δεν είχε περάσει σωστά από το σικέιν. Φανερά εκνευρισμένος, ο Biaggi αναγκάστηκε να υπακούσει αυτή τη φορά, κάτι που τον έριξε πίσω στην κατάταξη.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Michel Fabrizio έπειτα από τον έντονο συναγωνισμό που είχε με τον Noriyuki Haga που έμεινε τέταρτος. Η μονομαχία μεταξύ των πρώην ομόσταυλων ήταν εντονότατη και συχνά βρέθηκαν πολύ κοντά ο ένας στον άλλον. Μάλιστα κάποιες φορές ο Ιταλός αναβάτης ανάγκαζε τον Ιάπωνα σχεδόν να βγαίνει εκτός πίστας και στον τερματισμό η μεταξύ τους διαφορά ήταν μικρή.
Τελικά ο Fabrizio ανέβηκε για πρώτη φορά στο βάθρο ενώ και η τέταρτη θέση είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τον Haga, ως τώρα.
Πέμπτος ήταν ο Troy Corser με την BMW της Motorrad Motorsport ενώ πίσω του βρέθηκε ο Ayrton Badovini με αυτή της Motorrad Italia. Με αυτή του την επίδοση ο Badovini βελτίωσε για τρίτη συνεχόμενη φορά το καλύτερό του αποτέλεσμα σε αγώνα. Πάντως τόσο αυτός όσο και ο Sylvain Guintoli, που τερμάτισε έβδομος, στάθηκαν τυχεροί.
Ο Carlos Checa ήταν εμπρός τους ως τον τελευταίο γύρο όμως ένα κλαταρισμένο ελαστικό έκανε τον οδηγό της Althea Ducati να τερματίσει δέκατος. Εμπρός του, δηλαδή ένατος, τερμάτισε ο Joan Lascorz, επίσης επωφελούμενος από την ατυχία του Checa, και χάρισε χαμόγελα στην ομάδα της Kawasaki η οποία πρόσφατα βρέθηκε στο επίκεντρο της επικαιρότητας για την ποσότητα ναρκωτικών που βρέθηκε σε ένα από τα φορτηγά της.
Σε ό,τι αφορά τη βαθμολογία, ο Carlos Checa παραμένει πρώτος με 145 βαθμούς, δεύτερος είναι ο Melandri και 118 και τρίτος ο Biaggi με 117 βαθμούς.
Παρακάτω μπορούμε να δούμε την κατάταξη από τον δεύτερο αγώνα του WSBK στον ονομαζόμενο και «Ναό της Ταχύτητας».
1. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 31'19.948
2. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 31'20.275
3. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 31'22.414
4. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 31'22.531
5. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 31'24.450
6. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 31'30.813
7. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 31'30.986
8. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 31'38.672
9. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 31'40.041
10. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 31'40.324
11. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 31'41.059
12. Ruben Xaus (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 31'48.556
13. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 31'53.407
14. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 32'02.758
15. Fabrizio Lai (Echo Sport Racing Company) Honda CBR1000RR 32'15.707
RT. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 23'46.643
RT. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 12'09.427
RT. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'43.023
RT. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR
RT. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR