O Lin Jarvis ο «αρχηγός» της Yamaha και υπεύθυνος για τη μεταγραφή του «ατίθασου» Jorge, ήταν ιδιαίτερα χαρούμενος, όχι μόνο για την επίδοση αυτή, αλλά και για το γεγονός ότι όλη η πρώτη σειρά της εκκίνησης έχει γεμίσει από μοτοσυκλέτες της Yamaha! O James Toseland και ο Colin Edwards της δορυφορικής Tech3, με λάστιχα Michelin (όπως και ο Ισπανός), παρά το ότι υστερούν σημαντικά σε τελική ταχύτητα, εκμεταλλεύτηκαν άψογα τα μαλακά λάστιχα της γαλλικής εταιρίας και έδωσαν αυτό το φανταστικό αποτέλεσμα. Όμως ο έμπειρος Edwards παραδέχτηκε σε ιδιαίτερη συζήτηση με τον απεσταλμένο μας Δημήτρη Διατσίδη ότι δεν έχει ελπίδες για νίκη με αυτόν τον κινητήρα και τα 16 - 20 χλμ/ώρα μικρότερη τελική και θα περιμένει την Πορτογαλία.
O super star της Yamaha, ο Valentino Rossi, ο μόνος με Bridgestone στην ιαπωνική εταιρία, έχει κάποια προβλήματα ρύθμισης της μοτοσυκλέτας για τα νέα λάστιχα, αλλά έχει καλό ρυθμό αγώνα, έτσι αναμένεται να πρωταγωνιστήσει αύριο, παρά το ότι ξεκινάει από την 3η σειρά της εκκίνησης και την 7η θέση. Ο άλλος μεγάλος διεκδικητής της νίκης ο Casey Stoner με την Ducati ξεκινάει από την 4η θέση, αλλά θα πρωταγωνιστήσει αφού με τα λάστιχα του αγώνα είχε πολύ καλό ρυθμό και θα βασιστεί και στη μεγάλη τελική ταχύτητα της μοτοσυκλέτας του.
O Randy De Puniet με την Honda της LCR ήταν ο πρώτος οδηγός της μεγαλύτερης εταιρίας στον κόσμο, με τη μοτοσυκλέτα του 2007 που φαίνεται να αποδίδει καλά. Ο Γάλος είχε καλό ρυθμό και με τα λάστιχα του αγώνα. Αυτός που πήγε καλά στις δοκιμές και αρκετά χειρότερα με τα λάστιχα του αγώνα είναι ο Nicky Hayden της εργοστασιακής ομάδας του HRC, που επέλεξε τελικά το μοντέλο του 2007 για τον αγώνα, σε αντίθεση με τον ομόσταυλο Dani Pedrosa που θα τρέξει με αυτό του 2008, αλλά στις δοκιμές έμεινε στην 8η θέση. Από τους άλλους «rookies» του motoGP o Andrea Dovizioso ήταν στην καλή 9η θέση, ενώ ο Alex De Angelis στην μέτρια 12η, αν αναλογιστεί κανείς ότι το απόγευμα ήταν 4ος.
H Kawasaki με τον Hopkins ακόμη να έχει προβλήματα με το πόδι του, έμεινε στην 10η θέση, ενώ η Suzuki είδε τους Vermeulen, Capirossi, στις θέσεις 11 και 13. Γενικά οι ομάδες της Bridgestone είχαν κάποιο πρόβλημα με τα μαλακά λάστιχα και θα πάνε καλύτερα με αυτά του αγώνα. Όσον αφορά τον Μarco Melandri της Ducati η διαφορά των 2.803 δευτερολέπτων από τον πρώτο τα λέει όλα. Είναι απογοητευμένος και πρέπει να
αλλάξει ψυχολογία για να πάει καλύτερα, όπως λένε και μέσα στην ομάδα του.