• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Stoner οδήγησε την Honda του 2012 στη Χερέθ
Έμεινε ικανοποιημένος από την πρώτη επαφή μαζί της
Νέα 18/05/2011 - 01:09

Η ομάδα της Honda βρέθηκε στη Χερέθ όπου ο Casey Stoner οδήγησε την πρωτότυπη μοτοσυκλέτα για το MotoGP της επόμενης χρονιάς. Θυμίζουμε ότι, ως τώρα, την έχουν οδηγήσει μόνο οι Kosuke Akiyoshi και Shinichi Ito, οι αναβάτες-δοκιμαστές της, στην Suzuka.

Στις δοκιμές επρόκειτο να λάβει μέρος και ο Dani Pedrosa, κάτι που δεν ήταν δυνατόν έπειτα από τον τραυματισμό του στο Le Mans.

 

Oι δοκιμές της πρωτότυπης μοτοσυκλέτας (που βασίζεται στην RC212V) στην Ισπανική πίστα ξεκίνησαν με τον Ito ο οποίος έκανε το «shakedown» και στις 11:00 ανέλαβε δράση ο Stoner. Ο καλός καιρός τού επέτρεψε να συμπληρώσει 50 γύρους (περίπου 221 km) και, αναφορικά με τα ελαστικά, χρησιμοποίησε τόσο αυτά για τη φετινή χρονιά όσο και τα πρωτότυπα που έχει δημιουργήσει η Bridgestone για το 2012.

 

Όπως έγινε γνωστό, το τεστ έδωσε πολύτιμες πληροφορίες στην ομάδα σε αυτό το πρώιμο στάδιο που βρίσκεται η εξέλιξή της μοτοσυκλέτας, καθώς παρόντες ήταν κορυφαίοι μηχανικοί οι οποίοι συνεργάστηκαν στενά με τον Stoner.

Θυμίζουμε ότι για την επόμενη χρονιά οι κινητήρες θα έχουν χωρητικότητα 1000cc, θα έχουν έως 4 κυλίνδρους και θα έχουν μέγιστη διάμετρο 81 mm. Να πούμε ότι κάθε κατασκευαστής έχει στη διάθεσή του οκτώ ημέρες όλο το χρόνο για να κάνουν οι αναβάτες του δοκιμές με τις μοτοσυκλέτες για την επόμενη χρονιά.

 

Έπειτα από τις δοκιμές, ο Stoner δήλωσε:

«Όλα πήγαν καλά και η αποτίμηση είναι θετική. Είναι πολύ ωραίο να οδηγείς ξανά μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα 1000cc. Διασκέδασα πολύ την πρώτη ημέρα επειδή ό,τι δοκιμάσαμε λειτούργησε σωστά. Η μόνη απογοήτευσή είναι ότι λείπει ο Dani που είναι σημαντικός για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Ελπίζω να επιστρέψει σύντομα και να είναι έτοιμος για την επόμενη χρονιά.

 

Δεν επικεντρωθήκαμε σε κάτι το ιδιαίτερο, απλά προσπαθήσαμε να δούμε πώς λειτουργεί η μοτοσυκλέτα στο φρενάρισμα και γενικότερα. Στα φρένα φαίνεται να είναι πιο δυνατή από αυτή των 800cc και το εμπρός μέρος είναι αρκετά σταθερό. Η ισχύς αποδίδεται πολύ ομαλά και δεν υπήρξε πρόβλημα. Γενικά, δεν κάναμε πολλές αλλαγές στο στήσιμο, συγκριτικά με αυτό της μοτοσυκλέτας των 800cc, και αυτό είναι καλό».

 

Δηλώσεις έκανε και ο Shuhei Nakamoto, Αντιπρόεδρος του HRC, o οποίος τόνισε:

«Νομίζω ότι είχαμε μια καλή ημέρα δοκιμών. Η μοτοσυκλέτα δούλεψε όπως ελπίζαμε, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Βεβαίως πρέπει να την βελτιώσουμε αλλά κάναμε δοκιμές σε πολλούς τομείς και όλα πήγαν καλά. Ο Casey είναι χαρούμενος με την μεγαλύτερη ισχύ και με τον τρόπο που οδηγείται, όμως πρέπει να βελτιώσουμε το πλαίσιο.

Δυστυχώς ο Dani δεν είναι μαζί μας για να μας έδινε περισσότερες πληροφορίες. Πάντως τα σχόλια του Casey είναι παρόμοια με αυτά των οδηγών-δοκιμαστών μας και αυτό είναι θετικό. Εύχομαι να αναρρώσει σύντομα ο Dani και να συμβάλλει στην εξέλιξή της».

Επόμενο άρθρο »

Video: Οι MiniBikers στο Le Mans

« Προηγούμενο άρθρο

Απογοητευμένοι στην Pramac Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα