• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Gresini με Honda & Aprilia το 2012!!!
H Honda του δίνει μόνο μια μοτοσυκλέτα!
Νέα 09/08/2011 - 19:29

Με την οικονομική κρίση να έχει κτυπήσει για τα καλά την πόρτα των Iαπωνικών εταιριών, η Honda δια μέσω του Aντιπροέδρου του HRC Shuei Nakamoto, ανακοίνωσε ότι μειώνει τη συμμετοχή της από τις 6 στις 4 μοτοσυκλέτες για το 2012! 

Οι δύο είναι για τους Stoner και Pedrosa, που θα μείνουν στην εργοστασιακή ομάδα και οι άλλες δύο θα προσφερθούν στους Simoncelli και Dovizioso, με τον τελευταίο να φαίνεται ότι θα πάει στην ομάδα LCR του Lucio Cecchinello. Έτσι το HRC ανακοίνωσε στον Gresini ότι μπορείνα του επιβεβαιώσει μόνο μια μοτοσυκλέτα.

Όμως η ομάδα Honda-San Carlo έχει ήδη κάνει τον προγραμματισμό της για το 2012 και ο Fausto Gresini δήλωσε στην εφημερίδα Corriere dello Sport:

«Έχω το μπάτζετ για την επόμενη χρονιά για μια ομάδα με δύο οδηγούς, αλλά προς το παρόν η Honda δεν φαίνεται διατεθημένη να μου δώσει μια δεύτερη RC212V. Αλλά πρέπει να προχωρήσω μπροστά και είμαι υποχρεωμένος να φέρω δίπλα στην Honda του Simoncelli μία Aprilia».

Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθεί μια υβριδική ομάδα που θα έχει μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα 1000 κυβικών και μια CRT, όπως θα λέγονται οι μοτοσυκλέτες που θα έχουν πρωτότυπο πλαίσιο και κινητήρα που θα βασίζεται σε κινητήρες παραγωγής.

Βέβαια όλη αυτή η ιστορία δείχνει ότι οι κανονισμοί της Dorna που προσπάθησαν να μειώσουν το κόστος, ώστε να αυξηθούν οι συμμετοχές, προς το παρόν δεν αποδίδουν καρπούς άμεσα, αφού όταν μια ομάδα όπως αυτή του Gresini, με δύο Παγκόσμια Πρωταθλήματα (αυτό του Kato στα 250 και το περσινό του Elias στην Moto2) δεν μπορεί να βρει δύο μοτοσυκλέτες, σημαίνει πολλά.

Ίσως να είναι η στιγμή που χρειάζονται ριζοσπαστικές αλλαγές!

 

Αν σκεφτούμε ότι τελικά ο μόνος κατασκευαστής που παραμένει δυνατός στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα είναι η Ducati, ο «Δαυίδ» που θα έχει 6 μοτοσυκλέτες το 2012, απέναντι στις 9 ή 10 των Ιαπώνων «Γολιάθ» (Honda 4, Yamaha 4, Suzuki 1 ή 2), ίσως είναι η στιγμή η BMW και η Aprilia να κάνουν το επόμενο βήμα και να βρεθούν απέναντι στον Ιαπωνικό ανταγωνισμό, όπως έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια και στις superbike παραγωγής.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Rossi στο Brno, μια πίστα που του αρέσει!

« Προηγούμενο άρθρο

Ένας Γερμανός προσπαθεί να μιμηθεί τον Κ. Μπίντζο!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα