• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano: H BMW S1000RR στην πίστα
Οδηγούμε την Γερμανίδα superbike στο Misano
Τεστ-Μοντέλα 06/09/2011 - 12:07

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Η πίστα του Misano στην μορφή και τη φορά με την οποία γίνεται το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα από τη στιγμή που πάρθηκε η απόφαση να ξαναγυρίσει το MotoGP (μετά το τρομερό ατύχημα του Wayne Rainey), είναι μια αρκετά δύσκολη διαδρομή με αρκετές στροφές που είναι ανοικτές στην αρχή και κλείνουν όσο πλησιάζεις στην είσοδο της στροφής. Ο λόγος είναι ότι η αρχική σχεδίαση ήταν αριστερόστροφη, ενώ τώρα είναι δεξιόστροφη.

Το πρώτο ες της πίστας είναι ανοικτό, με 2η στο κιβώτιο και αμέσως μετά αλλάζεις κατεύθυνση για την αρχή δύο δεξιών ανοικτών επιταχυνόμενων στροφών όπου αλλάζεις σε 3η. Στο τέλος της μικρής ευθείας που ακολουθεί δυνατά φρένα και δύο συνεχόμενες κλειστές δεξιές βγάζουν σε μια γρήγορη αριστερή που οδηγεί στην πίσω ευθεία. Ανεβάζεις μέχρι 4η και αμέσως πάλι δυνατά φρένα για την αριστερή κατηφορική στροφή που ακολουθεί. Δυνατή επιτάχυνση στην έξοδο και οι δύο δεξιές που κλίνουν στο τέλος σε οδηγούν στην αρχή της μεγάλης ευθείας της πίστας.

Εκεί η S1000RR εκμεταλλεύεται την δυναμική επιτάχυνση που δίνει η μεγάλη της ιπποδύναμη και περνάει με αρκετά πάνω από 200 χαω την γρηγορότερη στροφή της πίστας – εκεί που πέρυσι έχασε τη ζωή του ο Shoya Tomizawa – για να ακολουθήσει μια ακόμη ανοικτή δεξιά στην οποία αρχίζει το φρενάρισμα υπό κλίση για την τελευταία κλειστή δεξιά της πίστας. Από κει και πέρα οι δύο αριστερές που απομένουν είναι ωραίες σε σχεδιασμό και η τελευταία η 16 – εκεί που στην αντίστροφη φορά είχε το ατύχημά του ο Rainey – είναι μια στροφή στην οποία πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσεις το κερμπ στην έξοδο για να βγεις καλά στην ευθελια εκκίνησης τερματισμού.

Η ελαφρώς ελαφρωμένη BMW S1000RR SafetyBike, που χρησιμοποιείται για την τελική επιθεώρηση της πίστας πριν από το ξεκίνημα του γύρου προθέρμανσης, έχει τις στάνταρ ρυθμίσεις ως προς την τελική μετάδοση γεγονός που την κάνει πολύ μακριά για την συγκεκριμένη πίστα. Θα χρειαζόταν σαφώς ένα μεγαλύτερο γρανάζι πίσω για να δουλέψει τέλεια στο Misano, αλλά και έτσι η δύναμη του κινητήρα σε βοηθάει στις τρεις ευθείες. Επίσης σε συνδυασμό με το πολύ καλά Metzeler K3, η αλλαγή διεύθυνσης στα εσάκια γίνεται εύκολα και με σταθερότητα.

Κάτι που μας εντυπωσίασε είναι το πολύ γρήγορο ζέσταμα των συγκεκριμένων ελαστικών που μετά από δύο γλιστρήματα στις δύο πρώτες στροφές (με ξεκίνημα χωρίς ηλεκτρικές κουβέρτες) ήδη μετά την 3η στροφή ήταν έτοιμα να αντιμετωπίσουν αρκετά μεγάλες κλίσεις! Ένα ακόμη πολύ θετικό για την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι ότι διαθέτει quick shifter, κάτι που βοηθάει στις επιταχύνσεις με τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς να κλείνεις το γκάζι.

Σε γενικές γραμμές η εμπειρία της οδήγησης μιας superbike την Παρασκευή το απόγευμα, μετά τις Ελεύθερες Δοκιμές όλων των κατηγοριών, είναι μια μοναδική αίσθηση καθώς η πίστα βρίσκεται σε μια ιδανική κατάσταση.

Ευχαριστούμε την DORNA για την ευκαιρία που μας δίνει, κάτι που φέτος είναι διαθέσιμο για μόλις τρεις δημοσιογράφους από όλον τον κόσμο!

 

Επόμενο άρθρο »

Ducati Streetfighter 848

« Προηγούμενο άρθρο

H πλήρης εμπειρία με BMW S1000RR

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ