• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δοκιμή HONDA INTEGRA
Αλλαγή των δεδομένων στα mega-scooter
Τεστ-Μοντέλα 01/11/2011 - 16:47

Κέιμενο – φωτογραφία: Βασίλης Κωστάκος 

 

Στο Levanto της Liguria, εν μέσω καταποντισμών και πλημμύρων, έγινε η παρουσίαση του νέου μοντέλου της Honda, Integra. Ενός scooter που σύμφωνα με την σύντομη παρουσίαση που μας έγινε φιλοδοξεί όχι μόνο να συνδυάσει τους δύο κόσμους, scooter και μοτοσυκλετών, αλλά να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία.

 

Τα συστατικά της επιτυχίας του νέου Honda είναι πιστεύω δύο. Το πρώτο έχει να κάνει με τον κύριο Masanori Aoki, Large Project Leader του Integra, ένα στέλεχος της ιαπωνικής εταιρίας που στο παρελθόν έχει ασχοληθεί με μοτοσυκλέτες που σίγουρα καταμαρτυρούν την δυναμική της Honda. Όταν έχεις βρεθεί επικεφαλής ομάδας σε μοτοσυκλέτες όπως το NSR 250 R ή το CBR 600 F3, τότε σίγουρα τα διαπιστευτήρια σου είναι υψηλά. Δεν είναι περίεργο πως πέρα από το νέο μοντέλο, ο κ. Aoki είναι και LPL στο νέο GL 1800.

Όπως μας δήλωσε είναι η πρώτη του φορά που εμπλέκεται στο project ενός διτρόχου τύπου scooter και για αυτό θέλησε να το μπολιάσει με τα δικά του πιστεύω. Ποια είναι αυτά; Μα ο χαρακτήρας μιας μοτοσυκλέτας. Σημείο που το Integra τα καταφέρνει πάρα πολύ καλά.

Από τη θέση οδήγησης που σε βάζει αρκετά μπροστά, σε σχέση με το μπροστινό τροχό, έως και την αίσθηση, ότι αυτό που βρίσκεται κάτω από τα πόδια σου σε πληροφορεί για ότι συμβαίνει, αντιδρώντας δηλαδή σαν μοτοσυκλέτα.

 

Το δεύτερο συστατικό που βοηθά το Integra να ανεβάσει τον πήχη ψηλά είναι ο νέος κινητήρας 700cc της Honda. Δικύλινδρος, σε σειρά και με κλίση των κυλίνδρων στις 62ο, συνδυάζει την τεχνολογία με παραδοσιακές λύσεις, σε μία άσκηση ακροβασίας μεταξύ της καλής λειτουργίας, της ομαλής απόδοσης αλλά και της οικονομίας.

Έτσι έχει γίνει προσπάθεια για μείωση των απωλειών τριβής μέσα στον κινητήρα, όπως η επικάλυψη των εμβόλων ή την ενσωμάτωση της αντλίας νερού στον εκκεντροφόρο. Έχοντας κατά νου ότι οι αγοραστές μεσαίων κυβισμού μοτοσυκλετών έχουν μια πιο χαλαρή και «ήπια» οδηγική συμπεριφορά αποφάσισε ότι οι υποτετράγωνες διαστάσεις του κινητήρα θα έδιναν μεγαλύτερη έμφαση, στις χαμηλο-μεσαίες στροφές.

Έτσι η ισχύς των 51.8 ίππων αποδίδεται στις 6,250 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 62 Nm κορυφώνεται στις μόλις 4,750 σ.α.λ.

O κινητήρας είναι εφοδιασμένος με το Dual Clutch Transmission, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που πρωτοεμφανίστηκε στην Honda VFR 1200. Στην περίπτωση όμως του Integra, πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του συγκεκριμένου συστήματος, σημάδι που δείχνει ότι πόσο πολύ έχει επενδύσει η ιαπωνική εταιρία σε αυτό το σύστημα, αλλά και σε αυτό το μοντέλο.  

 

Αντικρίζοντας το Integra σκέφτεσαι ότι παρά όσα υπόσχεται η εταιρία δεν είναι παρά ένα άλλο scooter. Βέβαια εάν το ψάξεις λίγο παραπάνω, η τοποθέτηση του κινητήρα εμπρός, το κλασσικό ψαλίδι, η μετάδοση με αλυσίδα, οι τροχοί των 17 ιντσών, τότε σίγουρα πρόκειται για κάτι ξεχωριστό.

Κάτι που επιβεβαιώνεται μόλις κάτσεις στη σέλα, και αντιλαμβάνεσαι ότι ουδεμία σχέση έχει με άλλα scooter, δημιουργώντας μια ιδανική θέση οδήγησης. Αλλά και στο δρόμο το Integra έχει συμπεριφορά που πολλά δίκυκλα θα τη ζηλέψουν.

Ομαλή απόδοση, δύναμη από χαμηλά και φυσικά ένα αυτόματο κιβώτιο που μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε απαίτηση. Στο «D» για χαλαρή οδήγηση, με έμφαση στην οικονομία, στο «S» για πιο σπορτίβ αναβάτες αλλά και για γρήγορες προσπεράσεις, και εάν παρ’ όλα αυτά δεν μείνεις ικανοποιημένος μπορείς να επιλέξεις τη σειριακή λειτουργία. Θεωρώ ότι το πρώτο πρόγραμμα θα ικανοποιήσει το 90 % των αναβατών του Integra, καθώς ο υποτετράγωνος κινητήρας βοηθά σε μια πιο ομαλή οδήγηση. Σίγουρο είναι πάντως ότι το DCT δεύτερης γενιάς λειτουργεί άψογα και δείχνει στους υπόλοιπους το μέλλον.

Άψογα ήταν και τα φρένα, που χάρη στο συνδυασμένο σύστημα και το ABS ακινητοποιούν άμεσα και με ασφάλεια το νέο 700άρι.

Φυσικά άριστη και η συμπεριφορά, καθώς απαλλαγμένο το Integra από την συνηθισμένη πρακτική των scooter, με τον κινητήρα να εκετελεί και χρέη ψαλιδιού, και σε συνδυασμό με τους μεγάλους 17΄ τροχούς, μπορεί να ξεπερνά άνετα κάθε ανωμαλία του δρόμου αλλά και να μην τρομάζει τον οδηγό όταν ζητά το «κάτι παραπάνω».

 

Επόμενο άρθρο »

Video: H νέα Suzuki GSX-R 1000

« Προηγούμενο άρθρο

Δοκιμή Moto Guzzi Stelvio 1200V8 / 1200NTX

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ