• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η MV AGUSTA F3 675 έτοιμη για την SUPERSPORT
Πάλι μια πανέμορφη μοτοσυκλέτα από τους Ιταλούς
Τεστ-Μοντέλα 03/11/2011 - 19:58

Η MV Agusta F3 675 ήδη πήρε τον τίτλο της ομορφότερης 600 του κόσμου και τώρα είναι έτοιμη να παρουσιαστεί στις πίστες και τους δρόμους. Μια Supersport με ένα προχωρημένο πλαίσιο και δυναμικά χαρακτηριστικά που την φέρνουν στο ίδιο επίπεδο με τα πιο καλά Superbikes, χάρις στο σύστημα MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System). 

 

Ο τρικύλινδρος κινητήρας έχει επαναστατικό στροφαλοφόρο άξονα και σχεδιασμό που τον κάνουν ελαφρύ, ώστε να χαρακτηρίζεται μια “σοφιστικέ” supersport, με το καλύτερο κράτημα. Η MV Agusta F3 675 έχει τον δυνατότερο κινητήρα στην μεσαία κατηγορία με απόδοση 128 ίππους στις 14,500 στροφές.

Χάρις στο MVICS είναι η πρώτη στην μεσαία κατηγορία με φουλ Ride By Wire κοντρόλ, που περιλαμβάνει 4 προεπιλεγμένες χαρτογραφήσεις και μια ακόμη που μπορεί να την προσαρμόσει στις ανάγκες του ο κάθε οδηγός και σε αυτά προστίθεται και traction control με 8 επίπεδα.

Με τα εξτρά MV Agusta Special Parts, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει:

Σένσορα κλίσης που διαβάζει όλα τα δεδομένα και μπορεί να αντιμετωπίσει το γλίστρημα του τροχού σε κάθε κλίση και να ρυθμίσει ανάλογα το άνοιγμα του γκαζιού, την προπορεία ανάφλεξης και την παροχή καυσίμου.

Launch Control για καλές εκκινήσεις.

Κοντρόλ σούζας.

MV Agusta EAS (Electronically Assisted Shift), σύστημα για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.

 

Το πλαίσιο ακολουθεί την παράδοση της MV στις μεγαλύτερες χιλιάρες, με συνδυασμό ατσάλινων σωλήνων και πλαϊνών μερών από αλουμίνιο.

Το ψαλίδι είναι ιδιαίτερα μακρύ, χάρις στις μικρές διαστάσεις του κινητήρα, γεγονός που δίνει πρόσφυση και συγχρόνως αίσθηση στον οδηγό. Μάλιστα παρά το μεγάλο του μήκος το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1,380 mm, που είναι νέο ρεκόρ για την κατηγορία, όπως και το μικρό βάρος των 173 κιλών.

Το πιρούνι της Marzocchi στα 43mm είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, όπως και το πίσω αμορτισέρ της Sachs.

Στο σύστημα των φρένων έχουμε συνδυασμό από Nissin κεντρικό κύλινδρο, με radial Brembo δαγκάνες και δίσκους στα 320 mm.

 

Η νέα F3 675 θα είναι διαθέσιμη τον Δεκέμβριο στην Ιταλία στην έκδοση “SERIE ORO” με τιμή 11.990€ και ανάλογες τιμές με τους επιπλέον φόρους σε κάθε χώρα. Τα χρώματα είναι τρία: το κλασικό κόκκινο/ασημί, το άσπρο και το μαύρο (red/silver, pastel white and pastel black/metallic anthracite).

Περιττό να πούμε ότι την περιμένουμε εναγωνίως!

 

Επόμενο άρθρο »

Νέο SYM Wolf 250i

« Προηγούμενο άρθρο

Δοκιμή HONDA INTEGRA

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ