• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Preziosi: Δεν πήγε χαμένο το 2011!
Η νέα μοτοσυκλέτα είναι αποτέλεσμα των δεδομένων του 2011
Νέα 12/01/2012 - 11:40

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Filippo Preziosi είναι το πρόσωπο της ημέρας σήμερα στην Madonna Di Campiglio, στην 2η ημέρα του Wrooom. Ο αρχιμηχανολόγος και υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος της Ducati μίλησε για τη νέα μοτοσυκλέτα, που θα δούμε στην Μαλαισία:

“Οπτικά δεν θα έχει μεγάλες διαφορές από την μοτοσυκλέτα που είδατε στην Βαλένθια, αλλά είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένη από την αρχή και όλα τα μέρα, εκτός από το ψαλίδι, είναι εντελώς καινούργια. Θα είναι μια μοτοσυκλέτα αναφοράς και έχει σκοπό να μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα και να μπορεί να φτάνει και σε ακραίες ρυθμίσεις που μπορεί να ζητούν οι οδηγοί. Η GP0, όπως την λέμε, στην Μαλαισία θα είναι στη μέση των κανονισμών και στη μέση των δυνατοτήτων των ρυθμίσεων.

Το 2011 δεν πήγε χαμένο και συλλέξαμε πολλές πληροφορίες και είδαμε για παράδειγμα που το μεταξόνιο δουλεύει καλύτερα. Έτσι τώρα πήραμε αυτά τα δεδομένα και σε πολλά σημεία που το καλύτερό μας του 2011 ήταν στο άκρο των ρυθμίσεων, τώρα το έχουμε στη μέση. Όλο αυτόν τον καιρό κάνουμε δουλειά που σε κανονικές συνθήκες θα ήθελε δύο χρόνια, σε τρεις μήνες!

Η Ducati έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει απίστευτα πράγματα! Είμαστε μια μικρή εταιρία, αλλά εκτός από τα μειονεκτήματα, αυτό έχει πλεονέκτημα ότι είμαστε ευέλικτοι.

Το περιμετρικό πλαίσιο είναι νέα τεχνολογία για μας, ο σχεδιασμός του είναι εξ ολοκλήρου δικός μας και απλά η FTR επιλέχθηκε ως κατασκευαστής. Όπως είναι γνωστό το Ducati Corse δεν κατασκευάζει πράγματα, τα σχεδιάζει, τα δοκιμάζει και μόνο σε κάποια σημεία, όπως για παράδειγμα στην μπιέλα κάνουμε τον σχεδιασμό σε συνεργασία με τον κατασκευαστή.

Θα κρατήσουμε το carbon ψαλίδι προς το παρόν, αλλά αν δούμε μέσα στην χρονιά ότι θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε και ένα αλουμινίου, θα το κάνουμε.

Τα τελευταία χρόνια με τον κανονισμό της μονομάρκας στα ελαστικά, η μηχανολογική πρόκληση που έχουμε οι κατασκευαστές, είναι να φτιάξουμε μια μοτοσυκλέτα που να λειτουργεί με αυτά τα ελαστικά. Η Bridgestone φαίνεται να ανταποκρίνεται σε αυτά που θέλουν οι οδηγοί ώστε τα λάστιχα να γίνουν πιο φιλικά και ασφαλή”, είπε ο Preziosi.

 

Απέφυγε να απαντήσει ευθέως για το αν σκέφτονται να μειώσουν τη γωνία των κυλίνδρων, που παραδοσιακά στην Ducati είναι στις 90 μοίρες, όπως δεν απάντησε στο αν ο κινητήρας είναι πιο κοντά στα 900 ή στα 1000cc.

“Η δύναμη ήδη στα 800αρια ήταν αρκετή, τώρα η δύναμη είναι ικανοποιητική. Άλλωστε τέρμα το γκάζι το ανοίγεις μόνο σε κάποιες μεγάλες ευθείες. Ο κυβισμός δεν είναι το κλειδί, η ροπή τώρα είναι διαφορετική με το νέο κινητήρα”, σχολίασε ο “πατέρας” της Desmosedici.

 

Σε ερώτηση που μας έστειλε ο φίλος μας Κοσμάς Δημητριάδης για το αν με την λύση του περιμετρικού πλαισίου βρεθεί η κατανομή βάρους της μοτοσικλέτας και γενικότερα εφόσον έρθουν όλα σε αρμονία ώστε να παίρνει ο οδηγός την αίσθηση από το μπροστινό θα μπορούσε να κατασκευαστεί ξανά ένα carbon πλαίσιο, θα ήταν μια λύση ώστε να συνεχίσει η Ducati να είναι καινοτόμος και στο πλαίσιο, ο Preziosi απάντησε:

“Ίσως στο μέλλον να ξαναγυρίσουμε στην φιλοσοφία του “μη πλαισίου”, αλλά όχι φέτος ή του χρόνου. Το πρόβλημα δεν είναι το υλικό, αλλά το ότι ο κανονισμός των 6 κινητήρων ανά σεζόν, δεν μας επιτρέπει με την φιλοσοφία του μη πλαισίου να αλλάζουμε τη θέση του κινητήρα όσο συχνά το θέλουμε. Γι αυτό προχωρήσαμε στην λύση του περιμετρικού".

Αυτά είναι σε γενικές γραμμές τα όσα είπε ο Preziosi και βέβαια όλη η ομάδα ήταν εκεί να τον ακούει προσεχτικά!

 

Επόμενο άρθρο »

Φωτογραφικό: Στιγμές από την Madonna di Campiglio

« Προηγούμενο άρθρο

H BQR CRT με την ομάδα της Avintia Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα