• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Επανάσταση σε τρεις τροχούς
Παρουσίαση στα Τρίκαλα: Quadro 350D
Τεστ-Μοντέλα 16/01/2012 - 22:54

Εφοδιασμένο με Ιταλική αισθητική και προηγμένης τεχνολογίας εμπρός ανάρτηση, με σύστημα δύο τροχών, το νέο 350D βάζει νέα μέτρα και σταθμά στην κατηγορία. 

 

Κείμενο: Βασίλης Μωραΐτης

Φωτ.: Quadro

 

Μοναδικές εντυπώσεις άφησε το νέο QUADRO 350D στην πρώτη επαφή μου είχαμε μαζί του στην παρουσίαση που πραγματοποίησε η αποκλειστική αντιπροσωπεία Quadro στην Ελλάδα, Γκοργκόλης Α.Ε. (Αντιπροσωπεία των Daytona, Modenas, και SYM) στην έδρα της στα γραφικά Τρίκαλα.

Ο χρόνος ήταν μεν περιορισμένος αλλά και από την άλλη πλευράς επαρκής για να πάρει κανείς μία ολοκληρωμένη εικόνα από το δεύτερο τρίροδο scooter της αγοράς.

 

Η Quadro σαν εταιρεία είναι γνωστή στο χώρο των scooter και διακρίνεται για την εμπειρία της στην μηχανολογία και τον σχεδιασμό που ακολουθεί την Ιταλική φιλοσοφία και κουλτούρα, έχοντας δώσει αξιοσημείωτα και πρωτοποριακά μοντέλα στο χώρο του δικύκλου. Πλέον κάνει δυναμικά την ένταξή της στην κατηγορία των τρίροδων scooter με το νέο 350D, με στόχο να κερδίζει τον έμπειρο καθώς επίσης και τον άπειρο αναβάτη.

Οι τρεις ρόδες παρέχουν καλύτερη ευστάθεια και σταθερότητα λόγω γεωμετρικής πραγματικότητας, που σε συνδυασμό με το πρωτοποριακό σύστημα της ανάρτησης ενισχύουν την ασφάλεια στην οδική συμπεριφορά, κάτω από όλες τις συνθήκες.

Η υδροπνευματική εμπρός ανάρτηση έχει σχεδιαστεί από την Ιταλική εταιρεία Marabese Design που είναι η ίδια που έχει σχεδιάσει το σύστημα ανάρτησης του τρίροδου της Piaggio. Βέβαια το σύστημα του Quadro επιτρέπει την χρήση μεγαλύτερων τροχών -14 ιντσών- γεγονός που ενισχύει την άνεση των αναβατών και την ευστάθεια του συνόλου.

 

Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας του 350D δεν είναι άλλος από τον 313 της AEON. Το λογότυπο της τελευταίας αναγράφεται στην τρόμπα νερού που βρίσκεται στη δεξιά πλευρά του μοτέρ. Την τροφοδοσία του αναλαμβάνει ο ηλεκτρονικός ψεκασμός, γεγονός που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση και καλύτερη αυτονομία.

Το μοτέρ αποδίδει 22ps στις 7000 σ.α.λ. και η ροπή του αγγίζει τα 2.37 kgm στις 6000 σ.α.λ. Η ισχύς του μοτέρ εμφανίζεται με γραμμικό τρόπο από το χαμηλό φάσμα των στροφών και απλώνεται με τον ίδιο τρόπο μέχρι τον ηλεκτρονικό κόφτη.

Το βάρος του που υπερβαίνει τα 200 κιλά βάζει σίγουρα φρένο στις δυνατότητες του κινητήρα.

 

Μόλις καθίσεις στη σέλα του 350D διαπιστώσεις ότι διαθέτει σεβαστές διαστάσεις και η σχεδίασή της στοχεύει στην άνεση των αναβατών. Το αφρώδες υλικό της είναι σκληρό και η ανατομική σχεδίαση σου επιτρέπει να πατάς με ευκολία, σωστά στο οδόστρωμα. Η ποδιά έχει επίσης ανάλογα μεγάλες διαστάσεις, με αποτέλεσμα να σε προστατεύει σωστά από τον αέρα. Βάζοντας τα πόδια σου σταθερά στην άσφαλτο προσπαθείς να το γύρεις αριστερά - δεξιά και τότε αντιλαμβάνεσαι ότι είναι κάπως σφιχτή η αίσθησή του στις εντολές σου.

Την ίδια εντύπωση σου δίνει όταν το πλασάρεις στην στροφή καθώς απαιτεί περισσότερη έμφαση και δυναμισμό από τον οδηγό για να πάρει την επιθυμητή κλίση, η οποία φθάνει έως και τις 40 μοίρες.

Στην ουσία το οδηγείς περισσότερο σαν μια μοτοσυκλέτα μικρού κυβισμού, δίνοντας ελαφρώς περισσότερο γκάζι καθώς εισέρχεσαι στην στροφή. Κατά αυτό τον τρόπο θα διατηρήσεις την τροχιά σου ή ακόμη θα το υποχρεώσεις να κλείσει πιο πολύ την γραμμή του εφόσον φυσικά το επιτρέπουν οι καταστάσεις.

Η αλήθεια είναι ότι στρίβει και μάλιστα με υποδειγματική ευστάθεια και σαφήνεια γεγονός που σου τονίζει την σιγουριά και την ασφάλεια κάτω από όλες τις συνθήκες. Στην μικρή διαδρομή που το δοκιμάσαμε είχε ελαφρώς χώμα και χαλίκια στο οδόστρωμα, στοιχεία που δεν πτόησαν την οδική συμπεριφορά του 350D στις απότομες κλίσεις ή τις συνεχείς εναλλαγές κατεύθυνσης κατά το πέρασμά μας από κορίνες ή ανοιχτά εσάκια.

Η μπροστινή υδροπνευματική ανάρτηση κάνει όλη τη δουλειά, αφού απορροφάει με τον καλύτερο τρόπο κάθε είδους κακοτεχνία και συμβάλει στην ευστάθεια και την στιβαρότητα του συνόλου σε τέτοιο βαθμό που δεν έχουμε δει σε άλλο παρόμοιο scooter. Πολύ καλές εντυπώσεις άφησαν επιπλέον τα διπλά πίσω αμορτισέρ με τον αιωρούμενο βραχίονα της ανάρτησης. Μέτρια θα χαρακτήριζε κανείς την σκληρότητά τους και παρείχαν πολύ καλή αίσθηση και πληροφόρηση σε ότι αφορά την πρόσφυση του πίσω ελαστικού. Η προφόρτιση του ελατηρίου είχε 5 σκάλες και ήταν ρυθμισμένη στην δεύτερη. Δεν ένιωθες το υποτιθέμενο ψαλίδι να βρίσκεται κρεμασμένο από την έδρα του και δεν σε ταλαιπωρούσε αισθητά ακόμη και στην οδήγηση σε χωματόδρομο.

Σε αυτό το τερέν η εκτέλεση συνεχόμενων εναλλαγών κλίσεων από την μια πλευρά του δρόμου στην άλλη, περνώντας ταυτόχρονα από μικρές λακκούβες, πραγματοποιήθηκε με μοναδική σιγουριά, ασφάλεια και ταχύτητα σαν να οδηγούσαμε ένα καλής ποιότητας ATV και όχι scooter.

 

Πλούσιοι είναι οι αποθηκευτικοί του χώροι με τον βασικότερο κάτω από τη σέλα που μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη, ενώ στο εμπρόσθιο ντουλαπάκι υπάρχει και παροχή ρεύματος. Πανέμορφη είναι η τάπα του καυσίμου που συμπληρώνει την σπορ αισθητική του συνόλου. Πολύ καλή είναι η συναρμογή των πλαστικών τμημάτων στα οποία δεν εμφανίζονται τριγμοί. Στο κεντρικό σταντ το ανεβάζεις εύκολα, στοιχείο που επιβεβαιώνει ότι είναι καλοζυγισμένο.  

 

Το νέο 350D, διατίθεται σε τέσσερις χρωματισμούς (μαύρο, άσπρο, γκρί, μαύρο ματ) στην δελεαστική τιμή των 5,995 Ευρώ, που είναι μία από τις κατώτερες του συγκεκριμένου μοντέλου του σε σύγκριση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες.

 

Στο τέλος της παρουσίασης πραγματοποιήθηκε μία ξενάγηση στο χώρο των αποθηκευτικών εγκαταστάσεων. Παρών ήταν και ο Ιταλός Rino Alessandrini που έχει αναλάβει την διεύθυνση του After Sales Support της Quadro. Η αποθήκη της Γκοργκόλης Α.Ε. χειρίζεται 50,000 κωδικούς από τους οποίους οι 40,000 είναι ενεργοί ενώ η εξυπηρέτηση των πελατών σε άμεσες ανάγκες γίνεται εντός δύο ημερών. Η εταιρεία Γκοργκόλης Α.Ε. έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην υποστήριξη των πελατών κάθε εταιρείας που αντιπροσωπεύει.

Ευελπιστούμε σύντομα στο μέλλον να παρουσιάσουμε το συγκεκριμένο μοντέλο σε μία πλήρη δοκιμή.

 

Επόμενο άρθρο »

Η νέα υδρόψυκτη BMW R1250 GS αποκαλύπτεται!

« Προηγούμενο άρθρο

Husqvarna Strada 650

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ