• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Jerez ΕΔ2: Ο Pedrosa 1os, o Stoner 4os
O Rossi με κέφι στην 2η θέση
Νέα 27/04/2012 - 16:44

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Οι συνθήκες των Ελεύθερων Δοκιμών 2 ήταν δύσκολες και περίεργες. Η βρεγμένη πίστα άρχισε κάποια στιγμή να στεγνώνει, αλλά οι περισσότεροι οδηγοί δεν μπορούσαν να βελτιώσουν τους χρόνους τους, γιατί στο μεταξύ τα βρόχινα λάστιχα άρχισαν να φθείρονται σημαντικά.

Ο Valentino Rossi έκανε 18 γύρους και στο τέλος το αυλάκι στο κέντρο του ελαστικού της Bridgestone είχε εξαφανιστεί! Βέβαια κανένας δεν έβαλε ένα δεύτερο καινούργιο ζευγάρι, αφού αν όλες οι δοκιμές γίνουν κάτω από χαρακτηρισμό της πίστας “βρεγμένο”, τότε η Brisgestone θα δώσει ένα ακόμη ζευγάρι λάστιχα σε κάθε οδηγό. Αν όμως οι συνθήκες είναι όπως σήμερα, αυτό το ζευγάρι δεν θα μπορεί να βγάλει όλη τη διάρκεια του Αγώνα των 27 γύρων, οπότε θα πρέπει οι οδηγοί να μπουν στα πιτς για αλλαγή ελαστικού, αν τους έχει μείνει κάποιο από τα πέντε προηγούμενα.

Με αυτά στο μυαλό οι ομάδες καθόρισαν τη στρατηγική τους και ο Dani Pedrosa που δεν είχε μπει καθόλου το πρωί, κατάφερε να κάνει έναν γρήγορο γύρο στο 1:50.780 και να περάσει μπροστά από τον Rossi που όμως στο τέλος δεν μπορούσε να απαντήσει στον χρόνο αυτό, αφού η ομάδα του αποφάσισε να μην βάλει 2ο καινούργιο λάστιχο.

Ο Jorge Lorenzo έμεινε ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον χρόνο του συμπατριώτη του και αυτός χωρίς να βάλει 2ο λάστιχο.

Ο Casey Stoner στα 1.3'' δευτερόλεπτα διαφορά δεν θα είναι ευχαριστημένος, όμως από την άλλη μεριά η βροχή είναι κάτι που τον ευνοεί και λόγω στυλ οδήγησης και λόγω του ότι κάποιοι αμφιβάλλουν για το να πρόλαβε να ξεπεράσει το πρόβλημα του arm pump στο χέρι του.

Ο Nicky Hayden έμεινε στην 5η θέση, 8 δέκατα πίσω από τον Ιταλό ομόσταυλό του.

Οι Dovizioso, bautista, Crutvhlow, Spies και Bradl είναι κοντά μεταξύ τους στις θέσεις 6 – 10, αλλά αρκετά μακριά από την κορυφή.

Ο Randy De Puniet με την Aprilia ART είναι ο πρώτος των CRT μοτοσυκλετών, στην 11η θέση, αλλά τα 3.3'' δευτερόλεπτα διαφορά από την κορυφή, αντανακλούν την τέράστια διαφορά ιποδύναμης που τελικά παίζει μεγαλύτερο ρόλο στο βρεγμένο, πατά στο στεγνό!!  

 

Στο κάτω μέρος της σελίδας, κατεβάστε το συνοδευτικό αρχείο για τα αποτελέσματα αναλυτικά.

 

Επόμενο άρθρο »

Jerez Moto2, ΕΔ2: Ταχύτερος ο Kallio!

« Προηγούμενο άρθρο

Jerez Moto3, ΕΔ2: Πρώτος ο Oliveira!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα