• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Mugello: Lorenzo o θριαμβευτής
Η Ducati σε τροχιά ανάκαμψης
Νέα 15/07/2012 - 17:41

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

“Λίγο – λίγο άνοιξα τη διαφορά από τον Dani, όταν το σώμα μου αισθάνθηκε καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα, μετά τους πρώτους γύρους. Στο τέλος έκανα σούζες για μένα και τους θεατές: Μερικές φορές μπορείς να το κάνεις, να γιορτάσεις με τους οπαδούς, πριν την καρό σημαία”, είπε ο μεγάλος νικητής του 9ου αγώνα της χρονιάς, ο Jorge Lorenzo που πέτυχε την 5η του φετινή νίκη και τη δεύτερη συνεχόμενη στην πίστα του Mugello.

Η νίκη του μετά τη μέση του αγώνα μπορεί να χαρακτηριστεί άνετη και έγινε με επίδειξη ισχύος ως προς τη σταθερότητα σε χαμηλούς χρόνους γύρου, που τον χαρακτήριζε από την Παρασκευή το πρωί.

Τελικά απάντησε στον ταχύτερο γύρο του αγώνα που έκανε ο Dani Pedrosa στον 10ο γύρο, με μια σειρά γρήγορων γύρων στο 1'47'' που δεν άφησαν κανένα περιθώριο για αμφισβήτηση στον συμπατριώτη του, που μέχρι εκείνη τη στιγμή έδειχνε ικανός για όλα.

Στο τέλος ο χρόνος του με 41'37.477 είναι σχεδόν 13'' καλύτερος από τον περσινό χρόνο, γεγονός που δείχνει ότι έκανε έναν πολύ δυνατό αγώνα.

 

Ο συμπατριώτης του της Honda από τη μεριά του έκανε έναν καλό αγώνα, σημείωσε τον καλύτερο γύρο με 1:47.705, που αποτελεί και νέο ρεκόρ πίστας, αλλά στο τέλος αντιμετώπισε προβλήματα που τον περιόρισαν στη 2η θέση.

“Αρχικά έχασα την πρωτιά από τον Lorenzo, αλλά με πέρασε και ο Dovizioso. Η Yamaha του ήταν πολύ γρήγορη στην ευθεία και δεν μπορούσα να περάσω. Μετά όταν άρχισα να πλησιάζω τον Jorge, εμφανίστηκε σπινάρισμα στον πίσω τροχό και λίγο αργότερα chattering στον πίσω τροχό. Έτσι το μάξιμουμ σήμερα για μένα ήταν η 2η θέση. Φαίνεται ότι οι Μ1 βελτιώθηκαν στα σημεία που είχαμε υπεροχή εμείς πέρυσι: την τελική και την έξοδο της στροφής. Έτσι αύριο περιμένω στις δοκιμές η νέα μοτοσυκλέτα να βελτιωθεί και πάλι στα σημεία που είχαμε προβάδισμα: την τελική και την έξοδο της στροφής”, είπε ο Pedrosa.

O Lorenzo αναφερόμενος στο αυριανό τεστ είπε ότι δεν περιμένουν κάτι εντελώς καινούργιο, ενώ αναφέρθηκε στο θέμα των τριών μόνο κινητήρων που έχει μέχρι το τέλος της χρονιάς: “Προς το παρόν φαίνεται ότι μπορούμε να τερματίσουμε το πρωτάθλημα, χωρίς να χάσουμε ούτε μια ελεύθερη δοκιμή, αλλά ήταν κρίμα που χάσαμε τον 3ο κινητήρα στο Assen”.

 

O Andrea Dovizioso που πήρε το τρίτο συνεχόμενο βάθρο του φέτος και το τρίτο συνεχόμενο στην πίστα του Mugello, ήταν παραπάνω από χαρούμενος:

“Έκανα τέλεια εκκίνηση, αλλά μετά είδα ότι χάνουμε ταχύτητα στη μέση της στροφής, σε σχέση με τον Lorenzo. Δεν έχουμε ακόμη την εμπειρία με την μοτοσυκλέτα, στο να τη ρυθμίσουμε για τη μέση στης στροφής, αλλά στα φρένα ήμασταν πολύ δυνατοί. Ο Bradl ήταν πραγματικά γρήγορος σήμερα και ήταν μια ωραία μάχη”, είπε αναφερόμενος στη μάχη που έδωσε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα με το νεοφερμένο στην κατηγορία Stefan Bradl που από τη μεριά του έκανε φανταστικό αγώνα και έμεινε για πολλούς γύρους στην 3η θέση.

Ο Γερμανός ενθουσίασε την ομάδα του και τους οπαδούς του και έχασε για λίγο την ευκαιρία να πάρει το πρώτο του βάθρο στη μεγάλη κατηγορία.

Πίσω από τους δύο αυτούς οδηγούς έγινε κυριολεκτικά σφαγή! Μάλιστα στο τέλος ο Nicky Hayden παραλίγο να περάσει τον Γερμανό με τους δύο να κτυπούν μεταξύ τους και τελικά τον Αμερικανό να χάνει τη γραμμή του και την πιθανότητα να διεκδικήσει ακόμη και το βάθρο. Τελικά τερμάτισε 7ος, αφού στον τελευταίο γύρο τον πέρασε ο Cal Cutchlow.

 

O Valentino Rossi όμως είναι που τελικά πήρε τα εύσημα για την Ducati, τερματίζοντας 5ος, μόλις ένα δευτερόλεπτο πίσω από την 3η θέση! Η καλύτερη επίδοσή του στο στεγνό και μάλιστα με μια σειρά γρήγορων γύρων στο τέλος που έδειξαν ότι αν δεν είχε χάσει τόσο πολύ χρόνο στον 1ο γύρο – που ήταν 12ος – θα μπορούσε να πάρει και το πρώτο του φετινό βάθρο στο στεγνό. Το σημαντικό για την Ιταλική εταιρία είναι ότι οι μοτοσυκλέτες της έδειξαν αξιόμαχες.

Ο Casey Stoner στην 8η θέση έκανε έναν καταστροφικό αγώνα, αφού ξεκίνησε πολύ σιγά – όντας ο μοναδικός με επιλογή του έξτρα σκληρού λάστιχου πίσω – θεωρώντας ότι στο τέλος του αγώνα θα έχει το πλεονέκτημα. Στα μισά του αγώνα, μόλις άρχισε να ανεβαίνει έκανε μια έξοδο και τελικά έμεινε 30'' πίσω από το νικητή.

Ο άλλος εργοστασιακός οδηγός που είχε καταστροφικό αγώνα είναι ο Ben Spies που από την αρχή ήταν αργός και μετά έχασε σε ένα γύρο πολύ χρόνο για να τερματίσει τελικά 11ος σχεδόν 58'' πίσω από τον ομόσταυλό του Lorenzo.

Στις CRT μοτοσυκλέτες ο Randy De Puniet πήρε μια ωραία νίκη, μπροστά από τον ομόσταυλό του Aleix Espargaro.

 

 

Δείτε στο κάτω μέρος της σελίδας τα αποτελέσματα αναλυτικά. 

Επόμενο άρθρο »

Εμφατικός ο Lorenzo στο Mugello!

« Προηγούμενο άρθρο

Mugello Moto2: Αποθέωση Iannone στον αγώνα!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα