• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
APRΙLIA RSV4 Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ
ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΣΤΙΣ ΠΙΣΤΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ
Τεστ-Μοντέλα 28/09/2012 - 11:11

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

 

APRΙLIA RSV4 Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ

 

ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΤΕΤΡΑΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ APRILIA ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΕΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ. ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΓΓΛΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ ΑΝΑΚΥΡΗΞΑΝ ΜΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΤΟ APRLIA RSV4 ΗΓΕΤΗ ΤΩΝ SUPERBIKE.

 

Μιλάνο, Αύγουστος 2012 -

 

Με την έκδοση του αγγλικού περιοδικού Fast Bikes τον Αύγουστο, ολοκληρώνεται το σερί νικών για την Aprilia το RSV4 Factory APRC, στις συγκριτικές δοκιμές που οργάνωσαν τα σημαντικότερα περιοδικά ειδικού τύπου σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα συγκριτικά ξεκίνησαν στην πίστα της Monza στη διοργάνωση του μηνιαίου Motociclismo και συνεχίστηκαν στην Ισπανία και την απαιτητική πίστα του Parcmotor στη συγκριτική δοκιμή του Fast Bikes. Σε κάθε στροφή η ετυμηγορία ήταν η ίδια: το Aprilia RSV4 Factory APRC είναι η μοτοσυκλέτα νίκης. Η πρώτη νίκη στα συγκριτικά των supersport για το 2012 έφτασε από τη Monza, στο συγκριτικό του μηνιαίου Motociclismo.

Στη συνέχεια το εβδομαδιαίο περιοδικό Motosprint, επέλεξε την δύσκολη πίστα του Mugello για τη δοκιμή που πραγματοποίησε. Εκεί το RSV4 Factory APRC πήρε τον καλύτερο χρόνο, κερδίζοντας σε δημοτικότητα όλα τα υπόλοιπα μοντέλα και έκανε τους δοκιμαστές να κρέμονται πάνω στο τιμόνι. Μια σημαντική πρωτιά ενάντια σε ισχυρούς αντιπάλους, όπως η BMW S 1000 RR, η Ducati 1199 Panigale S, η Kawasaki ZX-10R, η MV Agusta F4RR, η Suzuki GSX-R 1000 και η Yamaha YZF-R1. Πάντα με τις συνθήκες και τα ελαστικά να είναι ίδια (προμηθευτής ήταν η Dunlop GP Racer αυτή τη φορά, αντί της Pirelli Diablo SUPERCORSA), το RSV4, κέρδισε τους περισσότερους βαθμούς στην πίστα του Mireval, ξεπερνώντας τους αντιπάλους του σε χρόνο γύρου και κερδίζοντας άριστα στο σύνολο του τεστ, ανάμεσα στους 8 αναβάτες και τους 7 δημοσιογράφους του γαλλικού περιοδικού Moto Revue.

"Είναι η απόλυτη μοτοσυκλέτα του 2012 ", με εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου, εξαιρετική απόδοση και τον αποκλειστικό τετρακύλινδρο V 65 ° κινητήρας που αποδίδει κάτι περισσότερο από 180 ίππους.

Οι αντίπαλοι του RSV4 στην πίστα : BMW S 1000 RR, Honda CBR1000RR, Kawasaki ZX-10R, RC8R KTM, MV Agusta F4RR, Suzuki GSX-R 1000 και η Yamaha YZF-R1 Και στη Γερμανία όμως, το αποτέλεσμα δεν ήταν διαφορετικό: η Aprilia RSV4 Factory APRC κέρδισε τη σύγκριση που διοργανώθηκε από το Motorrad στην πίστα δοκιμών του Alcarras. Η νίκη αυτή είχε ακόμη μεγαλύτερο κύρος καθώς παρόντες ήταν όλοι οι αντίπαλοι στην κατηγορία με στόχο να κατακτήσουν το στεφάνι των superbike. Κατά μήκους των 3.743 μέτρων της πίστας, η Aprilia είχε ξεκάθαρο προβάδισμα.

Η τελική ετυμηγορία είναι η εξής: "Ο κινητήρας και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Aprilia Traction Control –ATC)είναι απόλυτα ενταγμένο σε ένα εξαιρετικά ευέλικτο και ακριβές πλαίσιο".

Η Aprilia RSV4 Factory APRC ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τη δημοτικότητά της με παρουσίαση σε όλα τα μεγάλα έντυπα όχι μόνο της Ευρώπης αλλά και της Αμερικής. Φιλοξενήθηκε από το Cycle World, το μεγαλύτερο και εγκυρότερο έντυπο της γηραιάς ηπείρου. Ο χώρος του τεστ ορίστηκε να είναι το Miller Motorsport Park στη Γιούτα, η ίδια πίστα που φιλοξενεί και το American World SBK. Εκεί, βρέθηκαν για τρεις μέρες οι ταχύτεροι Αμερικανοί δημοσιογράφοι και ο πρωταθλητής της Αμερικάνικης Ένωσης Μοτοσυκλετιστών, Ben Bostrom. Το Aprilia RSV4 Factory ήταν η μοναδική μοτοσυκλέτα που έσπασε το όριο των 1:35 (1:34:94), κατατροπώνοντας τον άμεσο αντίπαλο της , Ducati Panigale με χρόνο 1:35:31. Ο πρώην οδηγός Superbike Ben Bostrom, συγγραφέας του καλύτερου χρόνου : "It felt like home straight away..."

Το Fast Bikes, το δημοφιλέστερο αγγλικό περιοδικό για τους λάτρεις των sportbike, σφράγισε την τελική επιτυχία του Aprilia RSV4 Factory APRC. Από την πίστα της Parcmotor, στην Καταλονία οι έμπειροι αναβάτες και δημοσιογράφοι που πήραν μέρος στη συγκριτική δοκιμή επέλεξαν το RSV4 ως "Sportbike της χρονιάς". Όπως πάντα, όλοι οι ανταγωνιστές στην κατηγορία των superbike ήταν παρόντες (BMW S 1000 RR, Ducati 1199,Panigale S, Honda CBR1000RR, Kawasaki ZX-10R, RC8R KTM, Suzuki GSX-R 1000), πλήρως εξοπλισμένοι με τις ίδιες προδιαγραφές και με το ίδια ελαστικά Bridgestone R10. Εκτός της νίκης σε επίπεδο καλύτερου χρόνου, το RSV4 Factory APRC έπεισε απόλυτα τους αναβάτες τόσο για την άριστη ποιότητά του όσο και την τέλεια ηλεκτρονική διαχείριση της απόδοσης του κινητήρα του. "Οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες μπορούν να κοιτάζουν με δέος από μακριά".

Η επιτυχία αυτή αποδεικνύει την ικανότητα της Aprilia RSV4 Factory APRC να προσαρμοστεί ομαλά σε κάθε πίστα και να ανταποκριθεί πλήρως στα διάφορα στυλ οδήγησης. Το Aprilia RSV4 Factory APRC είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης της κατηγορίας των μοτοσυκλετών supersport, ενώ παράλληλα στο WBSK 2012, η πολυνίκης πρωταθλήτρια Aprilia RSV4 με οδηγό τον Max Biaggi, είναι πρώτη στην κατάταξη οδηγών και κατασκευαστών.

 

Επόμενο άρθρο »

Η Honda CRF450 Rally στο Dakar!

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Kawasaki Ninja 300

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ