• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Yamaha FJR1300A Preview
Φρέσκια, βελτιωμένη και με traction control!
Τεστ-Μοντέλα 31/10/2012 - 11:18

Οι θιασώτες της FJR σίγουρα θα χαρούν ακούγοντας για τις αναβαθμίσεις που αποκάλυψε η Yamaha για την 2013 FJR1300A, που περιλαμβάνουν νέο στυλ στο σχέδιο, έλεγχο γκαζιού με ride-by-wire, νέα όργανα και επιπλέον, traction control!

 

Ξεκινώντας από μπροστά, να επισημάνουμε ότι οι προβολείς είναι LED με φώτα που ανάβουν αυτόματα την νύχτα, ενώ το μπροστινό φέρινγκ είναι βελτιωμένο ως προς την αεροδυναμική του και με πιο επιθετική εμφάνιση. Τα φλας είναι πιο μικρά, ενσωματωμένα και τεχνολογίας LED, με την πιο σημαντική αλλαγή να δέχεται η ζελατίνα, η οποία είναι πιο πλατιά, πιο στιβαρή, ενώ ο οδηγός την χειρίζεται με ένα ολοκαίνουργιο σύστημα που την ανεβοκατεβάζει με διπλάσια αποτελεσματικότητα (σύμφωνα με την Yamaha) σε σχέση με πριν. Και το κερασάκι στην τούρτα; Παραμένει στην θέση της και αφού βγει το κλειδί, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο που γύριζε στην προκαθορισμένη της θέση.

 

Ο πίνακας οργάνων είναι καινούργιος με αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακό LCD ταχύμετρο. Παράλληλα υπάρχει και ένα LCD πάνελ με διάφορες πληροφορίες, το οποίο μπορεί να τροποποιηθεί ανάλογα με τα γούστα του οδηγού! Υπάρχει πλέον το ηλεκτρονικό cruise control, ενώ οι θερμαινόμενες χούφτες παραμένουν όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, με την διαφορά ότι τώρα είναι δυνατόν να επιλέξουμε την θερμοκρασία που θέλουμε (high, medium και low). Νέα προσθήκη θα αποτελεί το Chip Controlled-Throttleτης Yamaha (YCC-T), με την εταιρεία να ισχυρίζεται ότι η απόκριση του γκαζιού είναι πλέον ομαλότερη.

 

H προσθήκη του traction control είναι καλοδεχούμενη, αν και είναι μόνο ενός επιπέδου (single-level) και παρά το ότι ο οδηγός της FJR1300A δεν έχει στην διάθεσή του το τριπλό TC της Super Ténéré, εν τούτοις θα μπορεί να το απενεργοποιήσει όποτε το θελήσει. Μικρές αναβαθμίσεις έχει δεχτεί και το σύστημα ανάρτησης του μοντέλου, με την Yamaha να ισχυρίζεται ότι βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά χωρίς να επηρεάζει την άνεση. Τέλος, οι άνθρωποι της Yamaha επιβεβαίωσαν ότι και ο κινητήρας έχει δεχτεί μικρές αναβαθμίσεις, χωρίς να θέλουν να παραθέσουν περισσότερες λεπτομέρειες.

 

Επόμενο άρθρο »

BRIDGESTONE BATTLAX S20

« Προηγούμενο άρθρο

2013 Ducati 848 EVO Corse

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ