• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγούμε στο Μονακό Kawasaki Z800
Οι πρώτες εντυπώσεις θετικές
Τεστ-Μοντέλα 03/12/2012 - 15:59

Η πρώτη από τις δύο μέρες της δοκιμής της νέας Kawasaki Z800 έγινε με αφετηρία το Monte Carlo, σε μια διαδρομή που περνούσε μέσα από τη Νίκαια, έξω από τις Κάνες και κατέληγε σε μια διαδρομή γεμάτη στροφές πάνω σε ένα από τα βουνά της περιοχής. 

Η γυμνή αλήθεια της Ζ800 είναι γοητευτική, με τον κινητήρα των 806cc να αποδίδει 113 ίππους, με μια εντυπωσιακή ροπή 83Nm, που γίνεται ακόμη πιο έντονη λόγω των κοντών σχέσεων στο κιβώτιο.

Πέρα από αυτές τις αλλαγές του νέου κινητήρα, στην ανανέωση του πολύ καλού Ζ750, δόθηκε μεγάλη σημασία στο design κατά κύριο λόγο.

Ο δεύτερος τομέας ήταν το πακέτο πλαίσιο – κινητήρας, που τώρα δίνει μια πιο κοντή μοτοσυκλέτα, με την ουρά πιο ψηλά και μια επιθετική στάση της όλης κατασκευής γενικότερα.

Το μεγάλωμα του κινητήρα στα 806 κυβικά, είναι το τρίτο σημείο που ο project leader, o Yamamoto san, έδωσε μεγάλη σημασία, βασικά αυξάνοντας τη διάμετρο των κυλίνδρων.

Με την παραπάνω δύναμη, χρειάστηκαν και μεγαλύτερα φρένα που τώρα έφτασαν τα 310 χιλιοστά. Όλα αυτά μαζί έδεσαν για να κάνουν μια μοτοσυκλέτα που φαίνεται ότι θα είναι άξιος συνεχιστής της Ζ750, που από το 2004 που μπήκε στην αγορά έχει πουλήσει 158,674 κομμάτια, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο στην κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών, με 26.6%.  

Η πολύ καλή ροπή, σε συνδυασμό με τις κοντές σχέσεις, έκαναν την κίνηση μέσα στην πόλη εύκολη και δυναμική. Οι αναρτήσεις περνούσαν άνετα τα σαμαράκια και τα “εμπόδια” που βάζουν και εδώ οι δήμαρχοι γι περιορισμό της ταχύτητας.

Μετά στο κομμάτι με τις στροφές τα φρένα έδειξαν καλή συμπεριφορά, ενώ το νέο πλαίσιο δεν είχε πρόβλημα πουθενά. Μια μικρή ταλάντωση της μπροστινής ανάρτησης στο άφημα του φρένου στην είσοδο της στροφής, μάλλον οφείλεται σε γρήγορη επαναφορά και αύριο στη δεύτερη μέρα του τεστ ελπίζουμε με τη βοήθεια των Ιαπώνων μηχανικών να λύσουμε το θέμα.

Στην εθνική είδαμε περισσότερα από 200χλμ/ώρα στο GPS, αλλά βέβαια με μια γυμνή μοτοσυκλέτα δεν κινήσαι για πολύ ώρα πάνω από τα 140. Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε είναι ότι ο ήχος του κινητήρα πάνω από τα 130χλμ/ώρα δυναμώνει αρκετά, πράγμα που μπορεί να είναι κουραστικό στο ταξίδι.

Το άλλο μόνο εργονομικό πρόβλημα που βρήκαμε είναι ότι το άνοιγμα του σταντ, όταν σταματάς, είναι κάπως δύσκολο, αφού το πόδι πρέπει να πάει αρκετά πίσω και πλάγια από τον μαρσπιέ για να βρει το σχετικό “δόντι”.

Στο τέλος της ημέρας η Ζ800 μας άφησε μια ωραία γεύση, αλλά περιμένουμε και την διαδρομή της δεύτερης ημέρας, για πιο ολοκληρωμένα συμπεράσματα.

 

Επόμενο άρθρο »

BRIDGESTONE BATTLAX S20

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2012: Aprilia Caponord 1200

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ