• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
KTM RC 390 CUP
Η νέα μοτοσυκλέτα για το Brand Cup
Τεστ-Μοντέλα 19/07/2013 - 16:42

Η KTM και η ADAC παρουσίασαν το KTM RC 390 Cup, τη μοτοσυκλέτα για το νέο "ADAC JUNIOR CUP POWERED BY KTM", το οποίο διεξήχθη στο MotoGP της Γερμανίας στο  Sachsenring. Για την επόμενη χρονιά, το RC 390 θα είναι η νέα μοτοσυκλέτα στο Brand Cup, για τους ανερχόμενους κι ελπιδοφόρους αναβάτες.

 

Παρουσιάζοντας τη μοτοσυκλέτα που θα χρησιμοποιηθεί το 2014 στο "ADAC JUNIOR CUP POWERED BY KTM", η KTM κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της στην άσφαλτο. Μετά την επιτυχημένη παρουσία της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 – η KTM έφερε τον Παγκόσμιο Τίτλο στην Αυστρία, στην πρώτη χρονιά συμμετοχής της – και τη συμπλήρωση της γκάμας των Duke με τις 125, 200 και 390, θα υπάρχει και μια έκδοση με ολόσωμο φέρινγκ.

 

Ο CEO της KTM, Stefan Pierer, σχολίασε σχετικά: "Εξελίξαμε μια καθαρά αγωνιστική μοτοσυκλέτα GP για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3. Αντιθέτως, το RC 390 Cup βασίζεται σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Τα δύο αυτά projects έχουν μέγιστη προτεραιότητα, διότι η εξέλιξη χαμηλού κυβισμού, αλλά υψηλής ποιότητας, μοτοσυκλετών δρόμου, είναι μέσα στον πυρήνα των δραστηριοτήτων μας. Το νέο KTM RC 390, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην αγορά το 2014, θα καλύψει μια σημαντική απαίτηση της αγοράς για οικονομικές, ποιοτικές, sport μοτοσυκλέτες, σε μικρό κυβισμό".

 

Τέλος, πρόσθεσε: "Από το 1993, η ADAC έχει πετύχει πάρα πολλά, με εξαιρετική δουλειά και με αναβάτες που ξεχώρισαν στο Junior Cup. Η προώθηση και υποστήριξη των νέων ταλέντων είναι επίσης άλλος ένας σημαντικός παράγοντας της KTM. Θέλουμε και θα δώσουμε μεγάλυ βαρύτητα σε αυτό, διότι εμπλεκόμαστε ενεργά στην προώθηση ταλαντούχων νέων αναβατών, τόσο στο χώμα όσο και στην άσφαλτο. Με την ADAC, έχουμε έναν αφοσιωμένο, αξιόπιστο και ισχυρό συνεργάτη, του οποίου όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι επαγγελματίες.»

 

Επόμενο άρθρο »

Scoop: Kawasaki Z1000SX

« Προηγούμενο άρθρο

BMW Κ1600GT Sport

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ