• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Honda έκανε λάθος!
Αδικαιολόγητα αφύλακτος ο σένσορας του TC
Νέα 29/09/2013 - 21:34

Απόψεις: του Δημήτρη Διατσίδη 

 

To Traction Control είναι κάτι που έχει μπει στη μοτοσυκλετιστική ζωή εδώ και μερικά χρόνια, προερχόμενο από τους αγώνες. Σιγά-σιγά μαθαίνουμε να ανοίγουμε ανεξέλεγκτα το γκάζι και να αφήνουμε τα ηλεκτρονικά να κάνουν τη δουλειά τους και να περιορίζουν την ισχύ ώστε το πίσω λάστιχό μας να μην γλιστράει περισσότερο από όσο έχουμε ρυθμίσει το επίπεδο του TC μας.

Αν και όταν το συνηθίσουμε σίγουρα θα μπει στο μυαλό μας η αμφιβολία:

“Κι αν τα ηλεκτρονικά για κάποιο λόγο δεν δουλέψουν;”

Μάλιστα, από σήμερα αυτή η αμφιβολία θα έρχεται πιο έντονη σε όσους είδαν τη φοβερή τούμπα του Dani Pedrosa, που δεν πρόλαβε να αγγίξει το γκάζι, ακριβώς όπως έκανε σε κάθε γύρο που είχε κάνει σε αυτήν την πίστα, εδώ και τρεις μέρες. Η μοτοσυκλέτα κυριολεκτικά τον άδειασε και ευτυχώς τελικά δεν τραυματίστηκε.

 

Τι είχε γίνει;:

Το λάθος φρενάρισμα του Marc Marquez που τον ακολουθούσε, κατέληξε σε μια στιγμιαία επαφή, μάλλον της ξύστρας του αριστερού ποδιού του 20χρονου Ισπανού με το πίσω μέρος του ψαλιδιού της μοτοσυκλέτας του Pedrosa. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στη φωτογραφία! Κόπηκε το καλώδιο του σένσορα του Traction Control, με επόμενο αποτέλεσμα την πτώση του 28χρονου από σήμερα Ισπανού, που ήθελε να γιορτάσει διαφορετικά τα γενέθλιά του.

 

Το ερώτημα που μου έρχεται είναι ίδιο με αυτό που έγραψε ο φίλος και πρώην αγωνιζόμενος του MotoGP Alex Hofmann. “Ακόμη και οι καλύτεροι δεν είναι πάντα τέλειοι! Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το HRC έβαλε αυτόν τον σημαντικό σένσορα με ένα ανοικτό καλώδιο, όπως αυτό πάνω στο ψαλίδι!”, σημείωσε ο Γερμανός και αυτό μου θύμισε ότι η Ducati έχει διπλούς σέσνορες, ώστε αν χαλάσει ή δεν δουλέψει ο ένας να υπάρχει ο άλλος, ενώ η Yamaha έχει ειδικό μηχανικό που ελέγχει την ασφάλεια των συστημάτων της.

Μεγάλο μάθημα το σημερινό για το HRC και ο χαμογελαστός Shuhei Nakamoto θα έχει ένα σημαντικό λόγο να βάλει τις φωνές στους ανθρώπους της ομάδας.

Μάλιστα σίγουρα το σημερινό συμβάν θα έχει επιπτώσεις και στο αίσθημα ασφάλειας του κάθε μοτοσυκλετιστή και η προσωπική μου άποψη είναι ακόμη να ΜΗΝ αφήνουμε τα πάντα στα ηλεκτρονικά. Ας οδηγούμε σαν να μην υπήρχαν αυτά και ας τα αφήσουμε να επέμβουν μόνο όταν πραγματικά θα υπάρχει ανάγκη.

Έτσι δεν θα ξεχάσουμε και να οδηγούμε...

 

Επόμενο άρθρο »

Aragon Moto3: Ο Rins νίκησε τον Vinales!

« Προηγούμενο άρθρο

Rossi: Θετική η τρίτη θέση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα