• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
BMW R 1200 GS Adventure
Πιστή στην παράδοση των 30+ χρόνων!
Τεστ-Μοντέλα 25/10/2013 - 16:10

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Η άφιξη της νέας  BMW R 1200 GS Adventure σηματοδοτεί την έναρξη του επόμενου κεφαλαίου στην επιτυχημένη ιστορία μεγάλων μοντέλων GS με κινητήρα boxer που χρονολογείται πάνω από μία 30ετία. Από το 2005 που έκανε το ντεμπούτο της, η BMW Motorrad, η παγκοσμίως πιο επιτυχημένη κατασκευάστρια μοτοσικλετών enduro μεγάλου κυβισμού, έχει καθιερώσει την BMW GS Adventure ως την απόλυτη μηχανή μακρινών προορισμών. Μεταφέρει λάτρεις των δύο τροχών και της περιπέτειας στις πιο μακρινές γωνιές του κόσμου, επιτρέποντάς τους να αντιμετωπίζουν εμπόδια και δυσκολίες.

 

BMW R 1200 GS Adventure - ο τέλειος σύντροφος για εξερευνητικές αποστολές και μακρινά ταξίδια.

 

Η νέα R 1200 GS Adventure συνεχίζει την ίδια παράδοση, βασισμένη στα χαρακτηριστικά δυναμικών επιδόσεων και άριστων ικανοτήτων εκτός δρόμου off-road της R 1200 GS αποτελώντας τη νέα, απόλυτη λύση για τους λάτρεις των ταξιδιών και των enduro τουρισμού με πάθος για off-road δράση.

Η νέα R 1200 GS Adventure υιοθετεί τον ίδιο, ζωηρό αερο/υγρόψυκτο boxer της R 1200 GS, με κυβισμό 1.170 cc και ισχύ 92 kW (125 hp) στις 7.750 rpm. Το στοιχείο που  ξεχωρίζει – και που λανσαρίστηκε πέρσι στην R 1200 GS – είναι το νέο σύστημα ψύξης ακριβείας που χρησιμοποιεί νερό αντί λάδι σαν ψυκτικό μέσο. Νέα επίσης είναι η ροή αέρα γύρω από τον κινητήρα που πλέον είναι ‘κάθετη’ για πιο αποδοτική παραγωγή ισχύος, καθώς και το εξατάχυτο κιβώτιο που είναι ενσωματωμένο στο κέλυφος του κινητήρα μαζί με τον υγρό συμπλέκτη. Για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα παραγωγής BMW, ο κινητήριος άξονας χωρίς απαιτήσεις συντήρησης τοποθετείται στην αριστερή πλευρά. Για βελτιωμένο τρόπο οδήγησης της R 1200 GS Adventure, κυρίως σε off-road εδάφη, η μάζα του βολάν έχει αυξηθεί κατά 950 γραμμάρια περίπου και ένας πρόσθετος αποσβεστήρας κραδασμών έχει ενσωματωθεί στο σύστημα κίνησης.

 

Σχεδίαση, σετάρισμα και εξοπλισμός για άριστη συμπεριφορά στο ταξίδι.

 

Η μεγάλη BMW GS Adventure αποτελεί πρότυπο στην κατηγορία enduro μεγάλου κυβισμού και είναι Νο1 επιλογή για αναβάτες που αγαπούν τα ταξίδια ακόμα και στις πιο μακρινές περιοχές του πλανήτη. Ανεξάρτητα εάν κινείται στην άσφαλτο, στο χώμα ή σε ανώμαλο δρόμο, η μεγάλου κυβισμού GS Adventure μεταφέρει τους αναβάτες της με ασφάλεια στον προορισμό τους. Αυτό ενέπνευσε τη BMW Motorrad να βελτιώσει τη νέα R 1200 GS Adventure από κάθε άποψη.

Όπως η R 1200 GS, η Adventure είναι επίσης βασισμένη σε ένα στιβαρό και στρεπτικά άκαμπτο χωροδικτύωμα από ανθεκτικό σωληνωτό ατσάλι. Ωστόσο, έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 30-L (10 λίτρα παραπάνω από της R 1200 GS) για αυξημένη αυτονομία, ενώ το ρεζερβουάρ κατασκευάζεται από ελαφρύ αλουμίνιο.

Η R 1200 GS Adventure εφοδιάζεται στάνταρ με ABS, Automatic Stability Control (ASC), καθώς και δύο προγράμματα οδήγησης “Rain” και “Road”, για προσαρμογή των οδηγικών χαρακτηριστικών στις περισσότερες οδικές συνθήκες. Αυτό αυξάνει σημαντικά το εύρος χρήσης της νέας R 1200 GS Adventure, προσφέροντας ταυτόχρονα ένα σημαντικό πλεονέκτημα ασφαλείας κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες.

 

Τρία επιπλέον προγράμματα οδήγησης μπορούν να προστεθούν παραγγέλνοντας το προαιρετικό Riding mode Pro, το οποίο συνοδεύεται από τα σεταρίσματα Enduro ABS και Enduro ASC για οδήγηση εκτός δρόμου. Τα τρία πρόσθετα Dynamic, Enduro και Enduro Pro (που ενεργοποιούνται μέσω της ειδικής φίσας σύνδεσης εξοπλισμού διάγνωσης/προγραμματισμού) επιτρέπουν την προσαρμογή των ASC και ABS και, εάν διατίθεται, της ημι-ενεργετικής ανάρτησης Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της off-road λειτουργίας. Εκτός από τη νέα αισθητική της μοτοσικλέτας που αποπνέει περισσότερο σφρίγος, τα προσόντα και οι αναβαθμισμένες ικανότητες της νέας R 1200 GS Adventure αναδεικνύονται καθαρά με ένα νέο σετάρισμα πλαισίου με μεγαλύτερη κατά 20 mm διαδρομή ελατηρίου, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και υστερούντα βραχίονα με τροποποιημένη γεωμετρία για αναβαθμισμένη συμπεριφορά.

 

Ένας μεγαλύτερος ανεμοθώρακας (ζελατίνα) με βολική ρύθμιση μέσω περιστροφικού χειριστηρίου πρόσθετες αεροτομές και προστατευτικά χεριών (χούφτες)  παρέχουν προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες. Φαρδιά μαρσπιέ enduro, ενισχυμένα και ρυθμιζόμενα πεντάλ φρένου και επιλογέας σχέσεων και ανασχεδιασμένο σώμα αποτελούν μερικές ακόμα τελικές πινελιές  στην εμφάνιση της νέας R 1200 GS Adventure.

 

Κύρια χαρακτηριστικά της νέας BMW R 1200 GS Adventure:

 

• Βασισμένη στην ολοκληρωμένη φιλοσοφία της R 1200 GS, με ζωηρό δικύλινδρο κινητήρα boxer και ευέλικτο πλαίσιο αλλά με αυξημένες ικανότητες σε συνθήκες εκτός δρόμου και τουρισμού.

• Αυξημένο βολάν μάζας στον κινητήρα και πρόσθετος αποσβεστήρας κραδασμών για ακόμα πιο ομαλή λειτουργία και καλύτερη ποιότητα οδήγησης.

• Διαδρομή ελατηρίου 20 mm μεγαλύτερη μπροστά και πίσω συγκριτικά με την R 1200 GS.

• 10 mm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος από το προηγούμενο μοντέλο.

• Τροποποιημένη γεωμετρία υστερούντα βραχίονα για πιο ευέλικτη οδική συμπεριφορά.

• Πλήρως ανασχεδιασμένο σώμα με χαρακτηριστική, μυώδη αισθητική GS Adventure.

• Ρεζερβουάρ 30-L με παρόμοια αυτονομία σε σχέση με την προκάτοχό της.

• ABS, ASC και δύο προγράμματα οδήγησης στάνταρ.

• Τρία ακόμα προγράμματα οδήγησης διατίθενται σαν εργοστασιακή επιλογή.

• Ημι- ενεργετική ανάρτηση Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) διατίθενται σαν εργοστασιακή επιλογή.

• Πιο άνετη, ανακλινόμενη/ρυθμιζόμενη σέλα.

• Μεγάλος ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας και αεροτομές.

• Φαρδιά μαρσπιέ enduro.

• Ενισχυμένα και ρυθμιζόμενα πεντάλ φρένου και επιλογέα σχέσεων.

• Στιβαρές μπάρες προστασίας κινητήρα και ρεζερβουάρ.

• Ευρεία γκάμα ειδικών αξεσουάρ και προαιρετικός έξτρα εξοπλισμός διατίθεται από το εργοστάσιο.

 

Βασικές τεχνικές διαφορές με μια ματιά:

 

                                     BMW R 1200 GS Adventure      BMW R 1200 GS

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 30 lt                                         20 lt

Διαδρομή ελατηρίου

εμπρός / πίσω:              210 / 220 mm                                 190 / 200 mm

Ύψος σέλας:                890 / 910 mm                                 850 / 870 mm

Βάρος με γεμάτο
ρεζερβουάρ κατά 90%: 260 kg                                          238 kg

Διαστάσεις
L / W:                           2,255 / 980 mm                              2,207 / 953 mm

Κατανάλωση καυσίμου
στα 90/120 km/h:        4.3 / 5.9 l                                          4.1 / 5.5 l

(55/75 mph:                 65.7 / 47.9 mpg                              68.9 / 51.4 mpg)

(55/75 mph:                 65.7 / 47.9 mpg                              68.9 / 51.4 mpg)

 

Επόμενο άρθρο »

Honda RC30

« Προηγούμενο άρθρο

Video: Ducati Superleggera

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ