• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2013: Honda NC750S
Παρουσιάστηκε στο Μιλάνο η νέα γυμνή της Honda
Τεστ-Μοντέλα 05/11/2013 - 15:38

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

Η γυμνή NC700S παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια ως ένα νέο μοντέλο και μέρος μιας πλατφόρμας τριών μοτοσυκλετών, μία μοτοσυκλέτα φιλική προς το χρήστη, με προσιτή τιμή αγοράς και οικονομική στην οδήγηση, και παράλληλα μία ελκυστική, απολαυστική πρόταση απευθυνόμενη σε μεγάλη γκάμα αναβατών.

 

Ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία New Concept - Fun Naked και συνδυάζοντας ένα καινοτόμο, ροπάτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με χαμηλό κέντρο βάρους, στιβαρό πλαίσιο και οικονομική κατανάλωση έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στους εκπροσώπους και των δύο φύλων. Ιδιοκτήτες της είναι κυρίως νέοι αναβάτες που μόλις έκαναν το βήμα από μία μικρότερη μοτοσυκλέτα αναζητώντας καλύτερες επιδόσεις, πρακτικότητα και ικανοποίηση από την πρώτη τους “μεγάλη” μοτοσυκλέτα.

 

Για το 2014 η Honda πρόσθεσε στην οικογένεια της την NC750S, μία μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμη περισσότερα στους οπαδούς του αρχικού μοντέλου χωρίς να υστερεί σε τίποτα.

 

Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 745 κ.εκ. χαρίζει στην NC750S υψηλότερη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα περιστροφής γεμίζοντας με περηφάνια τον ιδιοκτήτη της, σαν αναβάτη μιας κανονικής “750άρας”.

 

Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πιο μακριά, όμως η επιτάχυνση και η τελική ταχύτητα έχουν βελτιωθεί, ενώ η προσθήκη διπλών αντικραδασμικών αξόνων και μιας νέας εξάτμισης εξασφαλίζουν πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα αλλά και πιο χαρακτηριστική αίσθηση.

 

Περισσότερες πληροφορίες στα όργανα, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένων και δικάναλο ABS ολοκληρώνουν τις αναβαθμίσεις για το 2014. Παραμένοντας προσιτή στην αγορά και τη χρήση της, η NC750S – που συνεχίζει να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία - προσφέρει υψηλή ποιότητα κατασκευής, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το μοναδικό, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda. Το DCT έχει βελτιωμένο λογισμικό του και προσφέρει ακόμη πιο ‘διαισθητική’ εμπειρία οδήγησης.

 

Τα επιπλέον 75 κ.εκ. στον υδρόψυκτο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με τον 1ΕΕΚ και τις 8 βαλβίδες επιτεύχθηκαν με την αύξηση της διαμέτρου του κυλίνδρου κατά 4 χλστ., στα 77 χλστ. Η διαδρομή του εμβόλου παραμένει απαράλλαχτη στα 80 χλστ. καθώς και η σχέση συμπίεσης στο 10,7:1. Η μέγιστη ισχύς έχει αυξηθεί στα 40,3kW @ 6.250 σ.α.λ. ενώ η ροπή στα 68Nm @ 4.750 σ.α.λ. Οι καμπύλες ισχύος και ροπής είναι βελτιωμένες σε όλο το φάσμα στροφών. 

 

Ο σχεδιασμός του κινητήρα της NC750X εξασφαλίζει ζωηρές επιδόσεις στη χαμηλή και μεσαία κλίμακα στροφών. Η υποτετράγωνη αρχιτεκτονική του και οι ειδικά διαμορφωμένοι θάλαμοι καύσης συνδυάζονται με στροφαλοφόρο υψηλής αδράνειας και αποδίδουν άφθονη ροπή από πολύ χαμηλές στροφές.

 

Για το 2014 οι μηχανικοί της Honda προσάρμοσαν ένα δεύτερο αντικραδασμικό άξονα ώστε να δώσουν στον κινητήρα ακριβώς τους “καλούς” κραδασμούς που απαιτείται να έχει. Οι διπλοί άξονες απορροφούν τους κραδασμούς στις υψηλές στροφές χαρίζοντας μία πιο πολιτισμένη λειτουργία, αλλά διατηρούν το χαρακτηριστικό εκείνο παλμό που χαρίζει ο χρονισμός ανάφλεξης 270°.

 

Μία νέα εξάτμιση με νέα εσωτερική σχεδίαση για πιο «αποδοτική» εξαγωγή των καυσαερίων λόγω της αυξημένης χωρητικότητας του κινητήρα, βελτιώνουν περαιτέρω την αίσθηση στην οδήγηση εξασφαλίζοντας ακόμη καλύτερες «νότες και ρυθμό» από την εξάτμιση.

Η κλιμάκωση των σχέσεων της μετάδοσης έχει μακρύνει κατά 6%, κάτι που συνεπάγεται μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και πιο ξεκούραστο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Χάρη στις μακρύτερες σχέσεις, το ωφέλιμο φάσμα στροφών είναι διευρυμένο και σε μεγαλύτερο εύρος ταχυτήτων στο δρόμο. Για όσους επιλέξουν την έκδοση με το κιβώτιο DCT - 21% ήταν το ποσοστό των αναβατών αυτών στους πρώτους οκτώ μήνες του 2013 - οι σχέσεις είναι πιο μακριές από την 1η έως την 5η κατά 6% και κατά 3% στην 6η.

 

Η αρχιτεκτονική του κινητήρα της NC750S παρέχει και άλλα οφέλη. Είναι πιο πρακτική και αποδοτική καθώς απελευθερώνει χώρο στο κυρίως σώμα της μοτοσυκλέτας, ώστε ακόμα και ένα κράνος full face να μπορεί να μεταφέρεται κάτω από το ‘ρεζερβουάρ’.

 

Διατηρώντας στο ελάχιστο τον αριθμό των εξαρτημάτων του, ο κινητήρας είναι πολύ ελαφρύς (ζυγίζει 62,4 κιλά και 69,2 κιλά στην έκδοση DCT), εξαιρετικά αποδοτικός και αξιόπιστος. Διαθέτει μόνο σώμα ψεκασμού 36 χλστ. και κάποια εξαρτήματα έχουν διπλό ρόλο, όπου αυτό είναι δυνατόν. Ο εκκεντροφόρος δίνει κίνηση στην αντλία νερού ενώ ο ένας από τους αντικραδασμικούς άξονες κινεί την αντλία λαδιού.

 

Χάρη σε εκτεταμένες στοιχειομετρικές αναλύσεις κατά την εξέλιξη του κινητήρα έχει επιτευχθεί η ακριβής αναλογία μίγματος καυσίμου/αέρα που απαιτείται για πλήρη και καθαρή καύση σε όλες τις στροφές και υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης. Η κατανάλωση είναι εντυπωσιακή (28,9 χλμ./λίτρο σε μέτρηση WMTC) καθιστώντας την NC750 S ιδιαίτερα προσιτή στην καθημερινή χρήση. Η αυτονομία με ένα γέμισμα είναι στα 400 χιλιόμετρα χάρη στο ρεζερβουάρ των 14,1 λίτρων κάτω από τη σέλα.

 

Η καθαρή καύση μειώνει στο ελάχιστο και τους βλαβερούς ρύπους της εξάτμισης. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI εξασφαλίζει το ιδανικό μίγμα καυσίμου/αέρα χάρη σε έναν οξειδωτικό αισθητήρα στην εξάτμιση. Ο βελτιωμένος καταλύτης υψηλής απορρόφησης είναι τοποθετημένος πολύ κοντά στον κινητήρα κάτι που σημαίνει ότι φτάνει ταχύτερα σε θερμοκρασία λειτουργίας μετά από κρύα εκκίνηση, περιορίζοντας περαιτέρω τους εκπεμπόμενους ρύπους.

 

Η δεύτερη γενιά του κιβωτίου DCT της Honda που διατίθεται προαιρετικά την NC750 S, συνδυάζει με μοναδικό τρόπο αίσθηση αμεσότητας κατά την οδήγηση και ευχρηστία. Το κιβώτιο, το οποίο ήταν παγκόσμια καινοτομία όταν λανσαρίστηκε στην VFR1200F το 2010, προσφέρει αξιόπιστες, ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ γρήγορα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στην οδήγηση.

 

Το σύστημα χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση, την 1η, 3η και 5η σχέση και έναν για τη 2η, 4η και 6η σχέση μετάδοσης με τον κύριο άξονα του ενός συμπλέκτη να είναι μέσα στον άξονα του άλλου για πιο συμπαγή κατασκευή. Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Όταν επιτελείται μία αλλαγή ταχύτητας, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη σχέση χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δεν εμπλέκεται εκείνη τη στιγμή. Ο πρώτος συμπλέκτης απεμπλέκεται ηλεκτρονικά τη στιγμή που εμπλέκεται ο δεύτερος.

 

Σαν αποτέλεσμα έχουμε συνεχείς, ταχύτατες, αδιάλειπτες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, δεδομένου ότι το ζεύγος συμπλεκτών μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο επόμενο με απειροελάχιστη διακοπή της μετάδοσης προς τον πίσω τροχό, ελαχιστοποιείται τόσο το στιγμιαίο «σοκ» της μετάδοσης όσο και το στιγμιαίο «κόμπιασμα» της μοτοσυκλέτας. Έτσι, η αίσθηση κάθε αλλαγής σχέσης ταχύτητας είναι άμεση όσο και ομαλή.

 

Χάρη στα επιπλέον οφέλη του DCT, όπως αντοχή στο χρόνο (καθώς τα γρανάζια δεν μπορούν να πάθουν ζημιά από αστοχία στις αλλαγές), άνετη οδήγηση στην πόλη με λιγότερη κόπωση του αναβάτη και απουσία κάθε πιθανότητας αστοχίας στις αλλαγές, έχουν αυξήσει τη δημοτικότητα του κιβωτίου στην αγορά: το 21% των αγοραστών της NC700S επέλεξαν την έκδοση DCT στην Ευρώπη τους πρώτους εννέα μήνες του 2013 συγκριτικά με ένα ποσοστό 15% για το 2012.

 

Τρία προγράμματα οδήγησης είναι διαθέσιμα. Το πρόγραμμα MT (Manual Transmission) παρέχει χειροκίνητο έλεγχο στον αναβάτη, επιτρέποντάς τον να αλλάζει σχέσεις από τους διακόπτες στο τιμόνι. Το αυτόματο πρόγραμμα D είναι ιδανικό για την πόλη και τον αυτοκινητόδρομο, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη οικονομία στην οδήγηση. Το αυτόματο πρόγραμμα S (Sport), είναι πιο σπορτίφ καθώς η κεντρική μονάδα διαχείρισης του κιβωτίου αφήνει τον κινητήρα να ανεβάσει λίγο περισσότερες στροφές πριν αλλάξει σχέση, κάτι που ευνοεί τις επιδόσεις. Αντίστοιχα κατεβάζει σχέση πιο γρήγορα στην επιβράδυνση, εμπλέκοντας περισσότερο τον κινητήρα στο φρενάρισμα.

 

Στα προγράμματα D και S, το DCT επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις κατά βούληση από τους διακόπτες στο τιμόνι ενώ επανέρχεται διακριτικά σε αυτόματη λειτουργία, ανάλογα με το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και την επιλεγμένη σχέση.

 

Επιπλέον, στο πρόγραμμα D, το σύστημα DCT ανιχνεύει μεταβλητές χειρισμού του αναβάτη που αφορούν σε συγκεκριμένες συνθήκες οδήγησης, από πυκνή κυκλοφορία στην πόλη μέχρι οδήγηση σε ορεινό δρόμο με στροφές, και προγραμματίζει τις αλλαγές ταχυτήτων ανάλογα, σε πλήρη συμβατότητα με το οδηγικό στιλ του αναβάτη.

Οι αναβαθμίσεις στο λογισμικό και στη λογική λειτουργίας του συστήματος στην NC750 S, το καθιστούν ακόμη πιο ευφυές. Τα κατεβάσματα στα προγράμματα D και S γίνονται πιο έγκαιρα για καλύτερη απόκριση και επιπλέον φρενάρισμα κινητήρα, καθιστώντας πιο φυσική την είσοδο στις στροφή. Αντίστοιχα πιο ομαλό είναι το kick down (το αυτόματο κατέβασμα με άνοιγμα του γκαζιού), χάρη στις ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων.

 

Το στιβαρό, ατσάλινο πλαίσιο - διαμάντι της NC750S προσφέρει υψηλά επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας χαρίζοντας ευελιξία και σωστή απόκριση σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Παράλληλα παρέχει οφέλη στην εξοικονόμηση χώρου, καθώς καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο ενώ διασφαλίζει εκπληκτικά χαρακτηριστικά οδήγησης. Η γωνία κάστερ είναι στις 27° και το ίχνος 110 χλστ. ενώ το μεταξόνιο είναι 1.525 χλστ. και η κατανομή βάρους 48/52% εμπρός/πίσω. Το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά είναι 216 κιλά (226 με DCT).

 

Το ύψος της σέλας είναι στα 790 χλστ. και η όλη εργονομία της μοτοσυκλέτας χαρίζει απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη, με το τιμόνι σε χαλαρή απόσταση από το σώμα. Το πλάτος του τιμονιού δημιουργεί εξαιρετικό μοχλό για άψογο στρίψιμο σε όλες τις ταχύτητες ενώ με γωνία στριψίματος 35° και τόσο χαμηλό κέντρο βάρους, η NC750S είναι η τέλεια μοτοσυκλέτα σε δρόμους με πυκνή κυκλοφορία. Ο συνεπιβάτης αισθάνεται άνετα επίσης χάρη στις διπλές χειρολαβές.

 

Το τηλεσκοπικό πιρούνι έχει διάμετρο 41 χλστ. και διαδρομή 120 χλστ. Το πίσω μονό αμορτισέρ έχει επίσης διαδρομή 120 χλστ. και χρησιμοποιεί μοχλικό τύπου Pro-Link, το οποίο συνδυάζει ιδανικά μαλακή συμπίεση στην αρχή της διαδρομής - για καλύτερη άνεση στις ανωμαλίες σε χαμηλές ταχύτητες - με εξαιρετικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας.

Ο μπροστινός δίσκος - τύπου «μαργαρίτα» των 320 χλστ. με τη διπίστονη δαγκάνα εξασφαλίζει ευκολία ελέγχου στο φρενάρισμα και συνεργάζεται με πίσω δίσκο - μαργαρίτα 240 χλστ. και μονοπίστονη δαγκάνα. Ένα ελαφρύ, δικάναλο ABS - το οποίο διατίθεται στο βασικό εξοπλισμό - περιορίζει σημαντικά το ενδεχόμενο εμπλοκής του τροχού κατά το φρενάρισμα σε βρεγμένο και εν γένει ολισθηρό οδόστρωμα. Η υιοθέτηση μιας ρυμιζόμενης μανέτας σε 6 θέσεις για το 2014 βελτιώνει την προσαρμογή της μοτοσυκλέτας στον κάθε αναβάτη.

 

Οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο έχουν διάσταση 17 x 3,50 ίντσες εμπρός και 17 x 4,50 ίντσες πίσω ενώ φορούν ελαστικά 120/70 ZR17 και 160/60 ZR17 αντίστοιχα.

 

Ο ευανάγνωστος πίνακας οργάνων περιλαμβάνει ψηφιακό ταχύμετρο και στροφόμετρο με μπάρες, ρολόι, δείκτη στάθμης καυσίμου και διπλό χιλιομετρητή. Για το 2014 έχει προστεθεί ένδειξη επιλεγμένης σχέσης ταχύτητας και ένδειξη στιγμιαίας και μέσης κατανάλωσης.  

 

Η NC750S διαθέτει το αποτελεσματικό αντικλεπτικό immobilizer HISS της Honda. (Honda Ignition Security System). Αν ο κωδικός στο ηλεκτρονικό κύκλωμα του κλειδιού δεν ταιριάζει με εκείνον του διακόπτη, ο κινητήρας δεν μπορεί να πάρει εμπρός.

 

Χάρη στο ηλεκτρονικό immobiliser, ο κινητήρας μπορεί να εκκινήσει μόνο με κάποιο από τα κλειδιά με το σωστό ηλεκτρονικό κύκλωμα. Επίσης, αν κάποιος προσπαθήσει να ενώσει καλώδια ή να αντικαταστήσει τον κεντρικό διακόπτη, η κεντρική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα δεν θα επιτρέψει την εκκίνηση.

 

Η NC750S θα είναι διαθέσιμη στους παρακάτω χρωματικούς συνδυασμούς:

 

Μαύρο Graphite

Λευκό ματ Pearl Cool

Κόκκινο Candy Arcadian

Μεταλλικό ασημί Seal

 

4. Αξεσουάρ

 

Μία γκάμα από Γνήσια Αξεσουάρ Honda διατίθεται αποκλειστικά για την NC750S, ώστε να ικανοποιεί απόλυτα τις απαιτήσεις όλων των αναβατών. Στα αξεσουάρ περιλαμβάνονται:

 

Μπαγκαζιέρα 35 λίτρων

Δύο πλαϊνές μπαγκαζιέρες 29 λίτρων

Εσωτερική τσάντα μπαγκαζιέρας

Εσωτερικές τσάντες για τις πλαϊνές μπαγαζιέρες

Ψηλή ζελατίνα

Λεβιέ κιβωτίου DCT

Αεροδυναμικά φτερά προστασίας για τα γόνατα

Αεροδυναμικά φτερά προστασίας για τα πόδια (χαμηλά)

Θερμαινόμενα γκριπ

Παροχή ρεύματος 12V DC

Κεντρικό σταντ (ορθοστάτης)

Συναγερμός

Λουκέτο U (τύπου κριπτονάιτ)

 

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2013: Ducati Monster 1200

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2013: Honda Crosstourer

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ