• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
EICMA 2013: BMW S1000R
160 ίπποι, ABS και προαιρετικό DTC/DDC
Τεστ-Μοντέλα 05/11/2013 - 15:36

Όπως αναμενόταν, η BMW Motorrad παρουσίασε σήμερα στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο, τη νέα της S1000R, μια streetfighter εκδοχή της S1000RR. Από το νέο μοντέλο αφαιρέθηκε το ένα "R" μαζί φυσικά και με περίπου 30 ίππους, με τη νέα γυμνή των Βαυαρών να αποδίδει 160hp.

 

Ο κινητήρας των 999cc - σύμφωνα με την εταιρεία - αποδίδει 7lbft περισσότερη ροπή από την S1000RR, "προτιμώντας" παράλληλα τις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η μέγιστη ροπή της S1000R είναι στα 83lbft (9250 σαλ) και το συνολικό βάρος στα 207 κιλά, δηλαδή λίγο πιο βαριά από τον προκάτοχό της.

 

Η BMW Motorrad δεν θέλει να απογοητεύσει κανέναν και διαθέτει το μοντέλο της με πλούσιο εξοπλισμό: αγωνιστικό ABS, αυτόματο σύστημα ευστάθειας (ASC), δυο χαρτογραφήσεις (Road και Rain) και προαιρετικά το δυναμικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (DTC). Το τελευταίο αποτελεί μάλλον "foul" της εταιρείας, μιας και το συγκεκριμένο TC αρχίζει και διατίθεται ως στάνταρ στους δυο τροχούς.

 

Παράλληλα, προαιρετικό είναι και το DDC - Dynamic Damping Control - ή με πιο κατανοητά λόγια, η ημι-ενεργή ανάρτηση, με την BMW S1000R να είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της που διαθέτει τη νέα αυτή τεχνολογία.

 

Τα χρώματα της νέας μοτοσυκλέτας είναι το απλό Racing Red, το μεταλλικό Frozen Dark Blue και το απλό Light White, ενώ δεν υπάρχουν ακόμα περισσότερες πληροφορίες για την τιμή της.

 

Επόμενο άρθρο »

EICMA 2013: Honda Integra

« Προηγούμενο άρθρο

EICMA 2013: Honda CBR1000RR SP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ