• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rea: Έπρεπε να κάνω την αλλαγή!
Οι κανονισμοί του 2015 ευνοούν τη Ducati!
Νέα 04/12/2014 - 13:58

Ο Jonathan Rea κέρδισε τέσσερεις αγώνες στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK και κατάφερε - πάνω στην αδύναμη Honda του - να κάνει κάτι που φάνταζε σχεδόν αδύνατο πριν την έναρξη της σεζόν: να πάρει την τρίτη θέση στη βαθμολογία!

Ο Rea πέρασε όλη του την καριέρα οδηγώντας για τη Honda, ωστόσο από τη νέα σεζόν επέλεξε να αλλάξει στρατόπεδο και πήγε στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki, δίπλα στον περσινό Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Tom Sykes. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε τη συνέντευξη του Rea, όπως την έδωσε στη δημοσιότητα η KRT.

Πως αισθάνεσαι που βρίσκεσαι στην ομάδα της Kawasaki και τι σε έκανε να θέλεις να οδηγήσεις τη Ninja ZX-10R;

Προσπαθώ για πολλά χρόνια να κερδίσω το Πρωτάθλημα και ποτέ δεν τα έχω καταφέρει. Φέτος κάθισα με μερικούς κοντινούς μου ανθρώπους και είπαμε ότι αν θέλω τον Τίτλο, δεν θα μπορούσα απλά να ελπίζω σ’ ένα μικρό θαύμα. Έπρεπε να κάνω μια αλλαγή, για να έχω και καλύτερο αποτέλεσμα. Τα τελευταία τρία χρόνια η Kawasaki έχει μια πολύ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Παράλληλα, με τους νέους κανονισμούς το 2015 ήταν σημαντικό να είμαι με εργοστασιακή ομάδα, που θα εξέλισσε τη μοτοσυκλέτα όλη τη χρονιά.

Πόσο καιρό πριν γνώριζες ότι θα ήσουν στην Kawasaki;

Η συμφωνία έγινε πολύ νωρίς και ήταν δύσκολο να κρύψω τον ενθουσιασμό μου για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Η συμφωνία ήταν άμεση... και οι δυο πλευρές το θέλαμε κι έτσι απλά την επισφραγίσαμε.

Πως είδες τη Ninja ZX-10R στα πρώτα τεστ;

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι θετικές. Είναι βολική για τον αναβάτη κι εύκολη στην οδήγηση. Η δύναμή της βγαίνει γραμμικά. Όσον αφορά στην εξέλιξη, είμαστε ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο. Οι τεχνικοί κανονισμοί του 2015 είναι διαφορετικοί απ’ ό,τι είχαμε συνηθίσει και υπό μια έννοια, ξεκινάμε από το μηδέν. Ξέρω ότι η Kawasaki δουλεύει σκληρά στην Ιαπωνία για να φέρει καινούργια εξαρτήματα.

Και οι τεχνικοί της KRT (Kawasaki Racing Team);

Νοιώθω καλά δίπλα τους. Η ατμόσφαιρα στο box είναι ωραία. Με προσέχουν πολύ. Όχι μόνο μέσα, αλλά κι έξω από τις πίστες. Δίνουν έμφαση στο να φροντίζουν τον αθλητή και αυτό δίνει άλλη σημασία στο να είσαι μέλος αυτής της οικογένειας. Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι στην ομάδα της Kawasaki, ως εργοστασιακός της οδηγός!

Η τρίτη θέση στο φετινό Πρωτάθλημα είναι και η καλύτερη που έχεις πάρει ποτέ στην καριέρα σου! Βελτιώνεσαι συνεχώς κι έχεις περισσότερα να πάρεις από τον εαυτό σου;

Νομίζω ότι έχω μεγάλα περιθώρια να βελτιωθώ στην τεχνική μου. Η νοοτροπία μου είναι αυτή του νικητή, αν και τα τελευταία χρόνια το σύνολο που είχα δεν ήταν ακριβώς αυτό που περίμενα για να παλέψω για τον Τίτλο. Ίσως στην παρθενική μου σεζόν (σ.σ. το 2009 στα SBK) το σύνολο να ήταν έτοιμο, αλλά εγώ δεν ήμουν. Τώρα όμως νοιώθω έτοιμος. Πρέπει να πάρουμε το καλύτερο από τη μοτοσυκλέτα και θα δούμε τι θα γίνει.

Θεωρείς ότι οι νέοι κανονισμοί έχουν ήδη ως αποτέλεσμα να πέσει η τελική των τετρακύλινδρων μοτοσυκλετών;

Οι νέοι κανονισμοί κάνουν τη Ninja πιο κοντά στην εμπορική μοτοσυκλέτα, στο μοντέλο δηλαδή που μπορεί κάποιος να πάει και ν’ αγοράσει από μια αντιπροσωπεία. Αυτό είναι καλό, αλλά παράλληλα σημαίνει ότι υπάρχουν και κάποιοι περιορισμοί για εμάς. Το ωραίο μ’ εμένα, που ήρθα τώρα στην ομάδα, είναι ότι δεν έχω προηγούμενη εμπειρία για να μου φανεί καλή ή κακή αυτή η αλλαγή. Ξεκινάω από τη βάση του 2015 και συνεχίζω. Είμαι βέβαιος ότι κάποιοι άλλοι αντίπαλοί μας θα είναι καλύτεροι τη νέα σεζόν και άλλοι λιγότερο ανταγωνιστικοί. Ήδη από το πρώτο τεστ φάνηκε ότι η Ducati θα είναι δυνατός «παίκτης» και οι κανονισμοί φαίνεται ότι τους ευνοούν. Αλλά είμαι απολύτως πεπεισμένος ότι θα είμαστε εκεί και θα έχουμε έτοιμο ένα σύνολο που θα κερδίζει το 2015.

Τη νέα σεζόν θα έχουμε 14 Γύρους, αντί για τους 12 που έγιναν τελικά φέτος. Αυτό είναι κάτι το θετικό για εσένα;

Στ’ αλήθεια δεν με επηρεάζει, διότι βλέπω το κάθε Σ/Κ ξεχωριστά. Μ’ αρέσει όμως που θα πάω στην Ταϋλάνδη, είμαι ενθουσιασμένος που θα γνωρίσω νέα μέρη. Φέτος, για πρώτη φορά, πήγαμε στη Μαλαισία. Πάντως οι 14 αγώνες είναι καλύτεροι, διότι το θέμα ήταν με τους 13 ότι οι χρονικές αποστάσεις μεταξύ τους ήταν μεγάλες και όταν έγιναν τελικά 12, τα πράγματα χειροτέρεψαν. Πάντως το καλύτερο σενάριο θα ήταν να αγωνιζόμαστε πιο συχνά και να προσφέρουμε τη συναρπαστική δράση των SBK στους ανθρώπους που παρακολουθούν από το σπίτι τους, ή είναι στην πίστα.

Επόμενο άρθρο »

4 Μοτοσυκλετιστικές Λέσχες νοιάζονται...

« Προηγούμενο άρθρο

Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα