• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Bridgestone για την Aragon
Μια πίστα γεμάτη προσκλήσεις!
Νέα 23/09/2015 - 11:11

Αυτό το Σ/Κ, η πίστα της Aragon κρύβει αρκετές προκλήσεις για τους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας.

 

Η μήκους 5,1χλμ πίστα έχει μια τεράστια ποικιλία στροφών, από ανοιχτές και γρήγορες μέχρι κλειστές και stop-start κομμάτια.

 

Ο καιρός αποτελεί συχνά-πυκνά θέμα στην Aragon, με την ομίχλη πέρυσι να δημιουργεί αρκετές καθυστερήσεις την ημέρα του αγώνα.

 

Ως εκ τούτου τα ελαστικά που θα φέρει η Bridgestone για το τριήμερο αποκτούν διαφορετική σημασία και αυτό τονίζει στις δηλώσεις του ο Hiroshi Yamada:

 

«Η τοποθεσία της πίστας την κάνει ευάλωτη σε καιρικές αλλαγές και η απόδοση των ελαστικών χρειάζεται μεγάλη προσοχή όλο το Σ/Κ».

 

«Εμείς έχουμε εξασφαλίσει ότι οι αναβάτες θα έχουν τις κατάλληλες επιλογές για κάθε καιρό κι έτσι είμαστε προετοιμασμένοι για όλα».

 

«Με το Πρωτάθλημα και τη μάχη Rossi-Lorenzo για τον Τίτλο, περιμένω και πάλι προσέλευση ρεκόρ στην πίστα αυτό το Σ/Κ».

 

Ο Shinji Aoki από την πλευρά του, επικεφαλής του Τμήματος Αγωνιστικών Ελαστικών της Bridgestone, μίλησε για τις δυσκολίες που παρουσιάζει η άσφαλτος.

 

«Είναι σχετικά ομαλή και γλιστερή η άσφαλτος εκεί κι έτσι πρέπει να υπάρξει καλή μηχανική πρόσφυση, που σημαίνει μαλακότερες γόμες».

 

«Από την άλλη υπάρχουν μερικές γρήγορες στροφές και μερικά κατηφορικά σημεία φρεναρίσματος, που απαιτούν μεγάλη σταθερότητα από το ελαστικό κι επομένως σκληρότερη γόμα».

 

«Έτσι η επιλογή των ελαστικών για τη συγκεκριμένη πίστα θα είναι εξισορροπητική».

 

«Αυτή την εποχή περιμένουμε ζέστη, χωρίς να αποκλείονται και χαμηλότερες θερμοκρασίες όπως πέρυσι, που είδαμε θερμοκρασίες ασφάλτου μόλις στους 20o C»

 

«Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ σημαντικό να φτάσουν στην κατάλληλη θερμοκρασία απόδοσης τα ελαστικά».

 

Τα διαθέσιμα σλικ ελαστικά της Bridgestone για το τριήμερο στην Aragon θα είναι: Μαλακό/Μεσαίο/Σκληρό μπροστά και Μαλακό (συμμετρικό), Μεσαίο/Σκληρό (ασύμμετρα) πίσω.

 

Σε περίπτωση βροχής ο κατασκευαστής έχει φέρει για βασικό το Μαλακό και ως εναλλακτική επιλογή ένα Σκληρό βρόχινο.

Επόμενο άρθρο »

Moto2: Ο Lowes στην ομάδα του Gresini!

« Προηγούμενο άρθρο

Dovizioso: Περιμένω πολλά αυτό το Σ/Κ

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα