• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οδηγήσαμε PIRELLI DIABLO ROSSO III
Παρουσίαση στην Άραγκον, Ισπανία
Τεστ-Μοντέλα 06/04/2016 - 21:13

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Γιάννης Διατσίδης

Φωτογραφία: Pirelli

 

Pirelli Diablo Rosso III

Ένα επίπεδο επάνω

 

Το νέο ελαστικό της Pirelli περνά τα ελαστικά δρόμου στο επόμενο επίπεδο απόδοσης. Η τεχνολογική εξέλιξη των τελευταίων χρόνων στα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή των ελαστικών, επέτρεψε στην Iταλική εταιρία να παρουσιάζει ένα ελαστικό δρόμου, συνολικά καλύτερο από το προηγούμενο Rosso II, σε όλους τους τομείς. Από τη χρήση σε πίστα με πανίσχυρες μοτοσυκλέτες 200 ίππων μέχρι σε ταξίδι με βροχή και κρύο, το νέο Diablo Rosso III, καταφέρνει να κάνει κάτι μοναδικό: να κρατά ήρεμο τον αναβάτη και χαλαρό, αφού η απαραίτητη αίσθηση εμπιστοσύνης που προσφέρει, είναι πολύ σημαντική στην οδήγηση μοτοσυκλέτας.

Το Rosso III, τοποθετείται ανάμεσα στο Rosso II και στο Supercorsa, έχοντας «πάρει» πολλά στοιχεία από το αγωνιστικό ελαστικό (Supercorsa), χωρίς να χάσει όμως τα χαρακτηριστικά δρόμου, όπως γρήγορο ζέσταμα, διάρκεια κλπ. Μάλιστα έγινε καλύτερο στη βροχή, οπότε συνολικά η Pirelli με αυτό το λάστιχο αλλάζει σελίδα στα ελαστικά δρόμου.

Μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία είναι:

-το διπλής γόμας πίσω ελαστικό όπου, στο κέντρο η γόμα είναι πιο σκληρή με ποσοστό πυριτίου λιγότερο από 100%, ενώ στα πλάγια η γόμα έχει 100% πυρίτιο όπως η γόμα του εμπρός ελαστικού. Μόλις το 20% του πέλματος στο κέντρο είναι σκληρότερο ενώ 40% από τη μία πλευρά και 40% από την άλλη είναι μαλακό.

-η σχεδίαση της κορώνας έχει αγωνιστικές καταβολές, κάνοντας πιο γρήγορες τις αλλαγές κατεύθυνσης

-στη χάραξη χρησιμοποιείται το σχήμα της αστραπής, που προέρχεται από το Supercorsa και η διάταξη των αυλακώσεων έχει γίνει ώστε να απωθείται καλύτερα το νερό στο βρεγμένο οδόστρωμα

-ο σκελετός του πίσω ελαστικού είναι πιο ενισχυμένος από το Rosso II, ώστε να μην παραμορφώνεται στο άνοιγμα του γκαζιού στις πολύ δυνατές μοτοσυκλέτες των 1000 κυβ. εκ.

 

Το νέο Diablo Rosso III απευθύνεται στους αναβάτες των γυμνών και supersport μοτοσυκλετών που έχουν σπορ ανησυχίες. Με αυτό μπορούν να κυκλοφορούν καθημερινά στην πόλη, να κάνουν τα ταξίδια τους, αλλά όταν βρεθούν σε ένα καλό δρόμο ή στην πίστα, μπορούν να οδηγήσουν πραγματικά γρήγορα, χωρίς να πρέπει να αλλάξουν λάστιχα με κάποια πιο σπορ, αφού πλέον τα ελαστικά δρόμου έχουν ανέβει επίπεδο.

Περισσότερα και πιο αναλυτικά στο επόμενο MotoGP World

Επόμενο άρθρο »

DUCATI PANIGALE 959

« Προηγούμενο άρθρο

Οδηγούμε Pirelli Diablo Rosso III

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ