• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aπό το BRNO ισχύουν νέοι κανονισμοί για τους κινητήρες
Από το Brno και μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος τίθεται σε ισχύ ο περιορισμός των κινητήρων...
Νέα 12/08/2009 - 09:21

Aπό τον αγώνα του Brno τίθεται σε ισχύ ο νέος κανονισμός για τους κινητήρες σύμφωνα με τον οποίο για τα επτά εναπομείναντα GP κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του συνολικά πέντε κινητήρες. Ο εν λόγω κανονισμός έχει ως στόχο τη μείωση του κόστους αφού μέχρι σήμερα δεν υπήρχε κανένας περιορισμός στη χρήση κινητήρων. Κάθε επιπλέον αλλαγή κινητήρα θα συνοδεύεται από αφαίρεση δέκα βαθμών από τη βαθμολογία του αναβάτη στο Πρωτάθλημα.

Οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές για τη νέα διάρκεια ζωής των κινητήρων έχουν ως εξής:

1) Στην κατηγορία MotoGP περιορίζεται ο αριθμός των διαθέσιμων κινητήρων για κάθε αναβάτη. Για τη σεζόν 2009 μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέχρι 5 κινητήρες για τους 7 αγώνες που απομένουν, από το Grand Prix της Τσεχίας, μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος. Αν ένας αναβάτης αντικατασταθεί, ισχύουν τα ίδια ακριβώς για τον αντικαταστάτη του, σε σχέση με την αλλαγή κινητήρων.

2) Οι διαθέσιμοι κινητήρες για έναν αναβάτη πρέπει να είναι σημαδεμένοι και σφραγισμένοι από τον Τεχνικό Διευθυντή, πριν από την αρχική χρήση. Είναι υποχρέωση της ομάδας να καταχωρεί κάθε νέο κινητήρα με τον Τεχνικό Διευθυντή. Μετά την καταχώρηση και τη χρήση τους, οι κινητήρες δεν μπορούν να αλλάξουν από έναν αναβάτη σε άλλον, ακόμα και αν πρόκειται για μέλη της ίδιας ομάδας. Ένας κινητήρας θεωρείται ότι αρχίζει να χρησιμοποιείται, όταν η μοτοσυκλέτα που τον ?φοράει?, περάσει τη γραμμή χρονομέτρησης, στην έξοδο των pit.

3) Οι κινητήρες θα είναι σφραγισμένοι και θα φέρουν ετικέτα ταυτοποίησης, έτσι ώστε:

α. Να μην είναι προσβάσιμο το σύστημα χρονισμού.

β. Να μην είναι προσβάσιμα το κιβώτιο και η αλυσίδα.

γ. Η κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ των κυλίνδρων να μη μετακινείται από τον κινητήρα.

δ Ο χώρος του στροφάλου να μην μπορεί να ανοιχτεί.

Όλα τα μέρη του κινητήρα που δεν είναι σφραγισμένα μπορούν να αλλαχτούν. Σκίσιμο ή αφαίρεση του υλικού σφραγίσματος, χωρίς αντίστοιχη εποπτεία θα θεωρείται "ανακατασκευή του κινητήρα" και κάθε κινητήρας με σκισμένο ή ελλιπές σφράγισμα, θα θεωρείται ως καινούριος κινητήρας προς χρήση.

4) Αν κάποιος αγωνιζόμενος χρειάζεται για κάποιο λόγο να αλλάξει κινητήρα, ο Τεχνικός Διευθυντής πρέπει να ενημερώνεται πριν ο κινητήρας χρησιμοποιηθεί, και η Αρχή του Αγώνα θα επιβάλει την ποινή που προβλέπεται. Ο φθαρμένος κινητήρας θα αντικατασταθεί, και αν χρησιμοποιηθεί ξανά, θα ληφθεί υπόψιν ως καινούριος κινητήρας, και θα επιβληθεί η αντίστοιχη ποινή.

5) Δεν υπάρχει όριο για το πόσες φορές ένας σφραγισμένος κινητήρας μπορεί να τοποθετηθεί και να χρησιμοποιηθεί σε μια μοτοσυκλέτα, με δεδομένο ότι το σφράγισμά του δεν ήταν ελλιπές ή σκισμένο. Η αντικατάσταση ενός κινητήρα, με έναν άλλο σφραγισμένο (νέο ή χρησιμοποιημένο), δεν επιβάλλει ποινή.

6) Για να αποτραπεί η χρήση ενός χρησιμοποιημένου κινητήρα, εκτός αγώνων MotoGP, όλοι οι κινητήρες θα έχουν σφραγίσματα ασφαλείας τοποθετημένα, είτε στις εξατμίσεις τους, είτε στην εισαγωγή τους, όταν οι μοτοσυκλέτες φεύγουν από την πίστα. Οι ομάδες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν έναν κινητήρα ξανά, πρέπει να ζητήσουν από τον Τεχνικό Διευθυντή, να απομακρύνει τα σφραγίσματα ασφαλείας. Αν ο Τεχνικός Διευθυντής ανακαλύψει ότι τα σφραγίσματα δεν είναι στην προβλεπόμενη κατάσταση, ο κινητήρας θα θεωρηθεί καινούριος και θα επιβληθεί η αντίστοιχη ποινή.

Επόμενο άρθρο »

«Ο STONER έχει την κόπωση ενός 50άρη!»

« Προηγούμενο άρθρο

DUCATI: Σενάρια για LORENZO

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα