• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Intermot 2016: Η νέα σειρά S1000
Οι αλλαγές στα τρία μοντέλα της BMW
Τεστ-Μοντέλα 05/10/2016 - 12:52

Η σειρά S1000 αποτελεί μια μεγάλη επιτυχία για τον Βαυαρό κατασκευαστή, ο οποίος στη φετινή Intermot παρουσίασε τα αναβαθμισμένα S1000R, S1000RR και S1000XR.

 

BMW S1000R: Διαθέτει το σύστημα μείωσης κραδασμών και τις αναβαθμίσεις στον κινητήρα που πήρε και η XR, καταφέρνοντας μάλιστα να χάσει και 2 κιλά. Στο βασικό εξοπλισμό της θα διατίθεται το τελικό εξάτμισης από τιτάνιο, ενώ η BMW λέει ότι έχουν γίνει βελτιώσεις και στο σύστημα εισαγωγής αέρα. Τα δυο βασικά προγράμματα οδήγησης (Road-Rain) αλλά και το ASC (Automatic Stability Control) είναι στο βασικό εξοπλισμό, όπως και το ABS. Το DTC ωστόσο είναι προαιρετικό. Η R θα έχει νέο, πιο ελαφρύ πλαίσιο, βελτιωμένη μηχανική πρόσφυση, HP Shift Assistant Pro για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, νέο πίνακα οργάνων, νέους χρωματισμούς και αυξημένη ιπποδύναμη από τα 160 στα 165 άλογα.

 

BMW S1000RR: Πλήρως εναρμονισμένη με το Euro4, η νέα S1000RR θα έχει το ABS Pro στην προαιρετική σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ενώ πλέον στο βασικό εξοπλισμό της θα είναι το DTC τους κατασκευαστή, των εφτά επιπέδων. Η μοτοσυκλέτα θα προσφέρεται μονοθέσια, αλλά όποιος το επιθυμεί θα μπορεί να βάζει κάθισμα συνεπιβάτη (και μαρσπιέ) χωρίς επιπλέον κόστος. Τα πακέτα Race και Dynamic εξακολουθούν να προσφέρονται, ενώ η γκάμα χρωματισμών για το μοντέλο έχει αναβαθμιστεί.

 

BMW S1000XR: Η μοτοσυκλέτα μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των Adventure-Sports μοντέλων, αλλά δεν ήταν τέλεια. Το βασικό της μειονέκτημα και πονοκέφαλος για τους κατόχους, ήταν οι έντονες ταλαντώσεις στα χέρια του αναβάτη, ένα πρόβλημαπου το καινούργιο μοντέλο αντιμετωπίζει με το νέο σύστημα μείωσης ταλαντώσεων στο τιμόνι. Εναρμονισμένη και αυτή με το Euro4, είναι βελτιωμένη τόσο στο ωφέλιμο φορτίο της (κατά 10κιλά) όσο και στην ιπποδύναμη που αυξήθηκε κατά 5 ίππους και τώρα φτάνει τους 165.

Επόμενο άρθρο »

Intermot 2016: RSV4 & Tuono V4

« Προηγούμενο άρθρο

Yamaha FJR1300AS

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ