• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Intermot 2016: RSV4 & Tuono V4
Η νέα RSV4 1δ πιο γρήγορη στο γύρο!
Τεστ-Μοντέλα 05/10/2016 - 13:22

Αναβαθμισμένες παρουσιάστηκαν στην Intermot οι RSV4 και η Tuono V4 της Aprilia, με τον κατασκευαστή να ισχυρίζεται ότι η νέα RSV4 είναι ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορη στο γύρο, από το προηγούμενο μοντέλο!

 

Και τα δυο μοντέλα είναι εναρμονισμένα με τις απαιτήσεις του Euro4, με την RSV4 να φτάνει στα 201 άλογα την ιπποδύναμή της και την γυμνή Tuono στα 175hp.

 

Η RSV4 RF χρησιμοποιεί το NIX πιρούνι και το TTX αμορτισέρ της Ohlins, όλα τελευταίας γενιάς. Για την Tuono αυτά είναι διαθέσιμα στα αξεσουάρ. Και τα δυο μοντέλα διαθέτουν monoblock M50 δαγκάνες της Brembo με δίσκο 330χιλ.

 

Πολύ μεγάλες είναι οι αλλαγές για το 2017 που εισάγει η Aprilia στο APRC της, το γνωστό σύστημα Aprilia Performance Ride Control, οι οποίες επιγραμματικά περιλαμβάνουν:

 

- Νέο ATC (Aprilia Traction Control) με οχτώ ρυθμίσεις και άμεση προσαρμογή του χωρίς ν’ αφήσουμε το γκάζι!

 

- Νέο AWC (Wheelie Control) τριών επιπέδων, πιο ακριβές χάρη στην επανατοποθέτηση της πλατφόρμας αδράνειας. Και αυτό μπορεί να αλλάξει χωρίς να χρειαστεί ν’ αφήσουμε το γκάζι!

 

- Νέο ALC (Launch Control) για χρήση μέσα στην πίστα, διαθέτει τρία επίπεδα.

 

- Νέο AQS (Quick Shift) για αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο γκαζιού. Πλέον το σύστημα είναι διαθέσιμο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων!!

 

- Νέο APL (Pit Limiter) το σύστημα που μας επιτρέπει να βάλουμε ανώτατο όριο ταχύτητας, είτε για τη γραμμή των pits είτε για το δρόμο.

 

- Νέο ACC (Cruise Control) ακόμα πιο προηγμένο από την προηγούμενη γενιά.

 

Και τα δυο μοντέλα έχουν το τελευταίας γενιάς σύστημα 9.1 MP ABS της Bosch που διαθέτει και cornering ABS.

Επόμενο άρθρο »

Intermot 2016: Η νέα V-Strom 650!

« Προηγούμενο άρθρο

Intermot 2016: Η νέα σειρά S1000

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ