• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Burasca 1200 Concept Bike
Σχεδιαστική Καταιγίδα!
Τεστ-Μοντέλα 05/12/2016 - 11:28

Η Burasca 1200 είναι μια πρωτότυπη μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε από τον Aldo Drudi. Η εταιρία του, η Drudi Performance τα δύο τελευταία χρόνια παρουσιάζει το πρωτοποριακό σκάφος ANVERA 55 COB και την BURASCA 1200 Concept Bike, δίνοντας το στίγμα ενός κέντρου σχεδιασμού που μπορεί να μεγαλουργήσει στον μηχανοκίνητο κόσμο.

 

Αποστολή: Δημήτρης Διατσίδης

φωτ Gigi Soldano

 

O Aldo Drudi είναι ένας σχεδιαστής που έγινε γνωστός ως ο σχεδιαστής των κρανών του Valentino Rossi, αλλά φυσικά έχει μια πολύ μεγάλη δραστηριότητα στο χώρο του μηχανοκίνητου κόσμου. Σχεδιάζει εδώ και χρόνια για την Arai, την AGV, την Dainese, αλλά και για σχεδόν όλες τις εταιρίες που συμμετέχουν στο MotoGP. To paddock των GP είναι κατά 90% σχεδιασμένο από το στούντιο του Ιταλού, που ο ίδιος είναι δεινός μοτοσυκλετιστής και του αρέσουν οι αγώνες. Προφανώς ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα της D-Perf.

 

Από την 1η Ιουνίου του 2014 η ομάδα του ξεκίνησε το “Progetto Burasca”, ένα πρότζεκτ που εκτυλίχθηκε στην ταράτσα του Μουσείου του Ρίμινι, υπό την παρότρυνση του Δημάρχου Andrea Gnassi. Εκεί στήθηκε το “Air Garage” σε μια ταράτσα 600τμ, που πρόσφερε φρέσκο αέρα δημιουργίας στα μυαλά των σχεδιαστών του Drudi.

 

To όνομα Burasca στην τοπική διάλεκτο σημαίνει την καταιγίδα που έρχεται από την θάλασσα και έτσι η Burasca 1200 υπό τους ήχους μιας καταιγίδας και με ένα πραγματικό ψιλόβροχο που έπεφτε, παρουσιάστηκε στην κεντρική πλατεία του Ρίμινι, μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό από τον κόσμο του MotoGP, αλλά και τους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, βιομηχανίας και βιοτεχνίας της Emilia Romagna.

 

Η βάση παραμένει το πλαίσιο, ο κινητήρας και η μετάδοση με άξονα της Honda VFR1200, πάνω στα οποία ο Drudi και η ομάδα του, έβαλαν όχι μόνο τις σχεδιαστικές τους πινελιές αλλά και τη γνώση τους στη μοτοσυκλέτα, θέλοντας να φτιάξουν ένα σπορ-τουρισμού μοντέλο, που απευθύνεται στους λάτρεις της οδηγικής απόλαυσης.

 

Ο στόχος του νέου αυτού σχεδιασμού είναι η λειτουργικότητα, με εργονομία που κάνει τη θέση οδήγησης πιο άνετη, δίνοντας περισσότερο κοντρόλ στον αναβάτη και κατ' επέκταση περισσότερη ασφάλεια. Η θέση αυτή είναι λίγο πιο μπροστά από την αρχική της Honda, ώστε στην πιο επιθετική σπορ οδήγηση να φορτίζεται καλύτερα το μπροστινό που τώρα φοράει ένα Öhlins NIX 30 πιρούνι, ενώ η ρύθμιση προφόρτισης του πίσω αμορτισέρ Öhlins TTX 36 GP βρίσκεται μπροστά, κοντά στο τιμόνι.

 

Η Burasca ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα από την VFR, δεν έχει ABS, τα λεγόμενα πλαστικά της είναι carbon από την CPC, πολλά μέρη είναι Ergal, οι αλουμινένιοι τροχοί της Fast Mec προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία στις αλλαγές διεύθυνσης, η εξάτμιση τιτανίου εξελίχθηκε ειδικά από την Σλοβένικη Akrapovic, με σχεδιασμό των τελικών από την D-Perf.

 

Όλα αυτά δίνουν μια μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακές λεπτομέρειες, έναν σχεδιασμό που είναι σίγουρα πρωτοποριακός, χωρίς όμως να ξενίζει και να δίνει την αίσθηση του εξωπραγματικού, κάτι που μπορεί να επιτρέψει σε αυτό το πρωτότυπο να πάρει το δρόμο της παραγωγής. Ο Aldo Drudi δήλωσε ότι τους επόμενους δύο μήνες η μοτοσυκλέτα θα είναι έτοιμη να μπει στην “πίστα, την Panoramica, εννοώ”, όπως χαρακτηριστικά μας είπε. Διαβάστε στο σχετικό χώρο τι είναι η συγκεκριμένη διαδρομή, που είχαμε τη χαρά να κάνουμε λίγες ώρες πριν την παρουσίαση.

 

To προηγούμενο βράδυ από την παρουσίαση της Burasca, o Aldo Drudi και η σχετική ομάδα παρουσίασε το 2ο σκάφος Anvera που σχεδίασε ο Ιταλός στο Ναυτικό Όμιλο του Ρίμινι, μια ακόμη δημιουργία που θέλει να καθιερώσει την Drudi Performance στο χώρο των ανεξάρτητων κέντρων σχεδιασμού, που μπορούν να υλοποιήσουν πρωτοποριακά πρότζεκτ. Η επιτυχία είναι σίγουρη – κατά τη γνώμη μας – αφού ο Aldo Drudi έχει δώσει τα εχέγγυα στο χώρο της μοτοσυκλέτας και του MotoGP.

 

 

Anvera 55 COB

 

H ANVERA είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας του ναυπηγείου LG (του ομίλου Ferretti) που διευθύνεται από τους Luca Ferrari, Giancarlo Galeone και Gilberto Grassi, και της Drudi-Performance. Είναι ένα πρωτοποριακό σκάφος ως προς το σχεδιασμό και τα υλικά στα οποία κυριαρχεί η χρήση carbon, που δίνουν μικρό βάρος και συγχρόνως αντοχή. Η Anvera είναι ένας νέος τρόπος ζωής στη θάλασσα, με τεράστιους εξωτερικούς χώρους και εσωτερικό που μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα! Ένα σκάφος 55 ποδιών για γρήγορες εξορμήσεις όταν έχεις μια καλή βάση σε κάποιο νησί ή σε μια ακτή. Το κόστος του ενός εκατομμυρίου Ευρώ, θεωρείται λογικό και μάλιστα η μαύρη Anvera S ανήκει σε Έλληνα!

Ο σχεδιαστής της ALDO DRUDI μας λέει: “Το σκάφος χαρακτηρίζεται από τα δύο 12μετρα μπαλόνια που οριοθετούν το κατάστρωμα, το χώρο του τιμονιού και το κάλυμμα. Η γάστρα σχεδιάστηκε με βάση την υδροδυναμική και για το πάνω μέρος η έμπνευση ήρθε από την αεροδυναμική. Τα στοιχεία τονίζουν ένα αγωνιστικό στυλ: σκεφτόμουν ένα δελφίνι και σχεδίασα την ANVERA. Όλα αυτά έδωσαν το ακρωνύμιο COB: crossoverboat, ένα τέλειο καθορισμό του στυλ της ANVERA”.

 

MOTOR VALLEY & Panoramica

 

H θρυλική Via Emilia είναι ο δρόμος που ενώνει την λεγόμενη Motor Valley της περιοχής Emilia Romagna που χαρακτηρίζεται για την άνθιση της Ιταλικής βιομηχανίας στο χώρο των 2 και 4 τροχών. Στην περιοχή αυτή δραστηριοποιούνται οι Ferrari, Lamborghini, Maserati, Dallara, Pagani, Ducati και άλλες εταιρίες, έχουν την έδρα τους 118 αγωνιστικές ομάδες λειτουργούν 13 μουσεία, 12 ιδιωτικές συλλογές, 4 μεγάλες πίστες, 11 πίστες kart και αρκετές άλλες μικρότερες πίστες, επαγγελματίες στην αναπαλαίωση αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, εταιρίες κατασκευής αξεσουάρ, ανταλλακτικών και αρκετά κέντρα Έρευνας & Εξέλιξης.

Σε αυτήν την “μηχανοκίνητη κοιλάδα” λοιπόν η Honda μας έδωσε την ευκαιρία να οδηγήσουμε για δύο μέρες πολλά από τα σπορ-τουρισμού και τουρισμού μοντέλα της. Την πρώτη μέρα είχαμε στη διάθεσή μας την VFR800 που είναι μια καταπληκτική μοτοσυκλέτα, παρά τα χρόνια της και μετά οδηγήσαμε την Africa Twin. H VFR1200 ήταν η παρέα μας την 2η μέρα που είχαμε την μεγάλη χαρά να οδηγήσουμε μαζί με τον Aldo Drudi στην διαδρομή Panoramica, τον γεμάτο στροφές δρόμο που ενώνει παραλιακά πάνω από το βουνό Gabicce το Pesaro με το Misano και ήταν η διαδρομή στην οποία μάθαινε να στρίβει με τα σκούτερ μικρός ο Valentino Rossi.

 

D-PERF TEAM:

 

Aldo Drudi - Project Director

Paolo Picchi - Design Director

Giuseppe De Gruttola - Assemblage Director

Luciano Guerri - Technical Advisor

Luciano e Thomas Betti - Technical Assistant

Dino Ciarnese - Design and Planning Assistant

Stefano Marchi - Graphic Designer

Davide Degli Innocenti - Colouring

Luca Bologna - Press Office

Chiara Manaresi - Communication Affairs / PR

Marco Poderi - Video / Media

Alessandro Moschetti - Web development

Verena Albertini - Accounting Department

Mario Monetti - Event Manager Municipality of Rimini

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

 

Κυβισμός: 1,237 cc

Κινητήρας: 4κύλινδρος Honda V στις 76° UNICAM

Ισχύς: 180 CV

Συμπλέκτης: υδραυλικός, πολίδισκος με anti-skid

Κιβώτιο: 6 ταχύτητες

Τελική μετάδοση: Άξονας

Πλαίσιο: Honda

Ανάρτηση μπροστά: Öhlins NIX 30 (set up Andreani Group)

Ανάρτηση πίσω: Öhlins TTX 36 GP (set up Andreani Group)

Φρένο μπροστά: Nissin Radial monobloc 4πίστονη δαγκάνα

Φρένο πίσω: Nissin 2πίστονη δαγκάνα

Βάρος γεμάτη και με βενζίνη: 240 kg

Μεταξόνιο: 1,545 mm

Επόμενο άρθρο »

KTM RC16 μόνο για πίστα!

« Προηγούμενο άρθρο

Suter MMX500 = ΑΑ (Απόλυτη Αίσθηση)

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα